• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Kits de cadena i pinyons (transmissió)

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola!
no falten molts quilòmetres perquè la meva CB500X necessiti un canvi de kit de transmissió
estic gairebé decidit a no posar un recanvi oficial perquè trobo que la durada que té el recanvi honda respecte al sobrepreu que fa pagar per ser recanvi oficial no val la pena. Alguns usuaris de honda cb500 sovint es queixen d'aquest fet, així com, que sàpiga, alguns de kawasaki versys 300. Per això volia preguntar si coneixeu marques de cadenes que us inspirin especial confiança.
Salut i gas,
Serra
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola!
no falten molts quilòmetres perquè la meva CB500X necessiti un canvi de kit de transmissió
estic gairebé decidit a no posar un recanvi oficial perquè trobo que la durada que té el recanvi honda respecte al sobrepreu que fa pagar per ser recanvi oficial no val la pena. Alguns usuaris de honda cb500 sovint es queixen d'aquest fet, així com, que sàpiga, alguns de kawasaki versys 300. Per això volia preguntar si coneixeu marques de cadenes que us inspirin especial confiança.
Salut i gas,
Serra
Bones! T'anirem passant el que ens contesten a les xarxes socials ✌

IMG 20200222 183539 725
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
A mi el mecànic que en remena la FZ6, i que també en te una FZ6 que ha desmuntat tota sencera, m'ha dit que NO pagui una oficial. Que el més fàcil és comprar una sencera (sense l'eslabó obert) però puja més perquè s'ha de desmuntar roda i basculant...però que les altres, ben rematxades, amb oli amb tft cada 800km, són l'opció que casi tothom posa al seu taller, preu per preu. I de marca les DID són les que ell sol muntar: ell demana la que el client vol posar, i ell té a bé de recomanar-les perquè donen bons resultats i duren entre 20.000km i 50.000km. El pilot i el manteniment influeixen molt....

Tambè crec que hi ha la reforçada, que és mès ample i gruixuda que les normals.

En tot cas, mira quin tipus és la que posa al manual de la moto, i sapiguent gruix i llargada només és triar la marca que faci la que necessitis.

Ja ens diràs quina hi poses i per quin motiu t'has decidit d'entre les que hi has valorat de posar.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Yamnis i Tàrraco
Eloi

Eloi

Rodant
Motorista Viatger
13 Ago 2018
20
45
Premis
2
Jo fa molts anys que utilitzo cadenes DID, podeu triar diferents qualitats. Les daurades són un xic més cares però duren més quilòmetres. La podeu comprar tranquil·lament oberta i posar una malla ben reblada, és totalment segur i no cal desmuntar el basculant. Jo utilitzo una DID 530 ZVMX, en el meu cas el desgast és el doble que una moto pel fet de portar el sidecar, em duren 25.000 Km.
Mai utilitzeu una massa amb passador, poden saltar i tenir un ensurt o un bon accident. Us adjunto la foto de la malla que mai s'ha de posar.
 

Adjunts

  • índice.jpg
    índice.jpg
    5,2 KB · Visites: 92
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Jo fa molts anys que utilitzo cadenes DID, podeu triar diferents qualitats. Les daurades són un xic més cares però duren més quilòmetres. La podeu comprar tranquil·lament oberta i posar una malla ben reblada, és totalment segur i no cal desmuntar el basculant. Jo utilitzo una DID 530 ZVMX, en el meu cas el desgast és el doble que una moto pel fet de portar el sidecar, em duren 25.000 Km.
Mai utilitzeu una massa amb passador, poden saltar i tenir un ensurt o un bon accident. Us adjunto la foto de la malla que mai s'ha de posar.
Be, això dependrà del tipus i potencia de la moto? Jo a la Yamaha SR-250 sempre i he posat cadena amb passador (així venia d'origen fa 30 anys) i mai i he tingut cap problema (y)
 
  • Collons
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola. Tinc una Transalp 650. Algú a probar els pinyons de sortida de la marca KKBIKE?

Hola Carlos.

Mmmm.....doncs no, no sóc conscient d'haver tingut aquesta marca.

¿Què hi diuen els propietaris de Transalp?¿Algú l'ha probat i ha explicat la seva experiència per cap forum del model?

Ho dic perquè aquestes motos les hi solen fer anar per pistes forestals i camins sense asfaltar.....i de segur que algú ha fet un "mini Dakar" amb elles !! Les exigències del pilot cap al vehicle i el par motor crec que són la clau, com a mínim per la tria dels materials del pinyó d'atac.

Com que no conec la marca, ni l'ús que fas o ha tingut, no sé si reuneix les BBB o una opció adecuada si només fas asfalt o també pistes i camins.

Va, explica'ns alguna coseta més !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars