• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Firmes de Forum

Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Insert Image a l'apartat firma, surt Http\\, jo he posat l'url aqui i al moment ma carregat.

Gass!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hey! Bona tarda a tothom, he estat tafanejant les opcions que tenim al perfil i m’he adonat que n’hi ha un apartat de “firma”, bueno, doncs jo ja m’he ne fet una i us deixo un link d’una pàgina on pots crear una firma pel fòrum,
si ets de posar hi firmes, clar…
us ho deixo i us ho mireu si voleu.

https://cooltext.com/

Salut y Gass!✌
Que xules!!

Pero si i vols posat una imatge que tinguis al ordinador, com es fa?

Tindras que pujar-hi l'imatge algun host d'imatges, ImageShack, per exemple, si pujas l'imatge et donaran una url per poder ficar l'imatge a la firma.

Gass!

Si no us voleu complicar podeu pujar les fotos al vostre àlbum personal, dins de la pestanya multimèdia del fòrum! Un cop penjada alli la imatge, cliqueu botó dret en aquesta i feu clic a "copiar l'adreça de la imatge". Aquest serà l'enllaç que s'ha de posar a la firma perquè es mostri (y)

Ojo, si teniu l'àlbum personal privat perquè no es vegi el contingut, pengeu la firma com una imatge normal a Multimèdia i apa, que sinó des del personal no es mostrarà!
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Que xules!!





Si no us voleu complicar podeu pujar les fotos al vostre àlbum personal, dins de la pestanya multimèdia del fòrum! Un cop penjada alli la imatge, cliqueu botó dret en aquesta i feu clic a "copiar l'adreça de la imatge". Aquest serà l'enllaç que s'ha de posar a la firma perquè es mostri (y)

Ojo, si teniu l'àlbum personal privat perquè no es vegi el contingut, pengeu la firma com una imatge normal a Multimèdia i apa, que sinó des del personal no es mostrarà!
Doncs molt més fàcil! Ho desconeixia això, gràcies @Non-stop

Gass! ✌
Ok, gracies, ja l'he posada una mica mes personalitzada ;)

Suposo que lo de la imatge al apartat multimédia l'he posat be, perqué entre el móbil i l'ordinador m'he fotut un embolic :ROFLMAO:
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
No se perqué però desde l'ordinador si fas clik damunt la teva signatura, s'obre com una foto? , a la meva no o fa.... deu ser la menera d'insertar la signatura... no se...:unsure:
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
No se perqué però desde l'ordinador si fas clik damunt la teva signatura, s'obre com una foto? , a la meva no o fa.... deu ser la menera d'insertar la signatura... no se...:unsure:
Si, crec que es degut a que tinc la url fora, no l'he penjada al multimedia del forum, segurament sigui aixo. ;)(y)

Gass!✌
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
ostres, se m'ha esborrat la firma! l'acabo de tornar a posar però no sé si se'm tornarà a esborrar

com heu insertat la imatge a la firma? Només em deixa via URL...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Grizzlybeard Dubte Les Stories del Forum Informació i suport 7
J Nou al forum Presentacions 3

Fils similars