• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubtes escollir usada

S

Salva

Nouvingut
29 Mar 2020
4
11
Premis
1
Bona tarda a tothom,

Soc Salva i ja he fet la Presentació Oficial al Forum corresponent.

Be, ara mateix estic buscant nova montura, la meva F 650 Funduro la vaig vendre al Decembre 2019 i estic buscant una substituta mes gran.

El cas es que despres de buscar, analitzar, veure realment el que necessito i comprar amb cap (que no sempre es aixi) he arribat a la Suzuki Vstrom 650 Xt, hi han varies de segon mà, amb mes o menys Kmts, pero el dubte em sorgeix quant mirant trobo alguna VStrom 1000 amb bastants Kilometres pero amb preus similars, sempre parlant de Botiga ambb la seva garantia de un any etc.
El Dubte es si es millor comprar una 650Xt amb 43mil kilometres del any 2017 per uns 6.500/6800€ o be una Gran maquina com es la VStrom 1000 del 2015 pero amb 86mil kmts, aquesta ultima es veu molt ben cuidada i segons m`han dit totes les revisions al Oficial.

Hi han amics, que no saben molt de motos, que ni pensar-ho una moto amb tants kmts, en canvi amics i companys de rutes amb diuen que no em fixi tant amb els kmts que a vegades mes kmts significa que el que la tenia es un gran viatger i mes amb aquets tipus de cilindrada que significa que a cuida`t la moto millor que le que la agafa ocasionalment o en cap de setmana.

Em podeu ajudar?? , perque el cor em demana la 1000 i el cap em frena i me diu que la 650, que fer?

Moltes Gràcies i Salut !!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda a tothom,

Soc Salva i ja he fet la Presentació Oficial al Forum corresponent.

Be, ara mateix estic buscant nova montura, la meva F 650 Funduro la vaig vendre al Decembre 2019 i estic buscant una substituta mes gran.

El cas es que despres de buscar, analitzar, veure realment el que necessito i comprar amb cap (que no sempre es aixi) he arribat a la Suzuki Vstrom 650 Xt, hi han varies de segon mà, amb mes o menys Kmts, pero el dubte em sorgeix quant mirant trobo alguna VStrom 1000 amb bastants Kilometres pero amb preus similars, sempre parlant de Botiga ambb la seva garantia de un any etc.
El Dubte es si es millor comprar una 650Xt amb 43mil kilometres del any 2017 per uns 6.500/6800€ o be una Gran maquina com es la VStrom 1000 del 2015 pero amb 86mil kmts, aquesta ultima es veu molt ben cuidada i segons m`han dit totes les revisions al Oficial.

Hi han amics, que no saben molt de motos, que ni pensar-ho una moto amb tants kmts, en canvi amics i companys de rutes amb diuen que no em fixi tant amb els kmts que a vegades mes kmts significa que el que la tenia es un gran viatger i mes amb aquets tipus de cilindrada que significa que a cuida`t la moto millor que le que la agafa ocasionalment o en cap de setmana.

Em podeu ajudar?? , perque el cor em demana la 1000 i el cap em frena i me diu que la 650, que fer?

Moltes Gràcies i Salut !!!!
Ostres, fa de mal dir! Clar, és possible que el motor de la 1000 vagi més desfogat perquè no se l'apreta tan (dona més potència a menys revolucions i no és un motor que es condueixi a altes voltes). Si et crida per potència, jo crec que difícilment tan una com l'altra se't quedin curtes. Dit així, (tot i que no has dit preu de la 1000) potser jo em decantaria per la 1000, ja que en la meva opinió la 650xt no implica una millora gegant respecte de la F 650... però clar també s'hauria d'examinar com estan tots els components: pneumàtics, cadena, frens, i altres peces de desgast...
Tot i això a casa meu sempre hem sigut una mica aversos a la segona mà, i l'experiència així m'ho diu (un cop me'n van vendre una amb la bomba d'oli feta caldo i al cap de poc va gripar motor, ni jo ni el taller que me l'havia venuda en teniem ni idea que tenia aquest problema, tot i que va estar en garantia). Per això potser és més de fiar comprar la que et posin la garantia d'un any que dius.
TOt i això, jo crec que només estan obligats a donar-te mig any per llei, estàs segur que és un any el que t'asseguren?
 
  • Like
Reaccions: Salva
S

Salva

Nouvingut
29 Mar 2020
4
11
Premis
1
Hola Serra, Gràcies per contestar,

Si que em donen, les dues, 1 any de Garantia i el preu de la 1000 es de 6800€, per aixo el dubte de que fer, se que tant una com l`altre per la experiencia de coneguts, son motors que poden durar bastant si es cuiden minimament. Aquesta 1000 esta francament molt be, colors dels Plastics, Neumatics força be, estat general, pastilles de fre, etc, dificilment es pot tapar un mal tracte amb aquets kmts, pero es clar poden sortir coses encara que puguin entrar en garantia, no se.

Salutacions i Gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tothom,

Soc Salva i ja he fet la Presentació Oficial al Forum corresponent.

Be, ara mateix estic buscant nova montura, la meva F 650 Funduro la vaig vendre al Decembre 2019 i estic buscant una substituta mes gran.

El cas es que despres de buscar, analitzar, veure realment el que necessito i comprar amb cap (que no sempre es aixi) he arribat a la Suzuki Vstrom 650 Xt, hi han varies de segon mà, amb mes o menys Kmts, pero el dubte em sorgeix quant mirant trobo alguna VStrom 1000 amb bastants Kilometres pero amb preus similars, sempre parlant de Botiga ambb la seva garantia de un any etc.
El Dubte es si es millor comprar una 650Xt amb 43mil kilometres del any 2017 per uns 6.500/6800€ o be una Gran maquina com es la VStrom 1000 del 2015 pero amb 86mil kmts, aquesta ultima es veu molt ben cuidada i segons m`han dit totes les revisions al Oficial.

Hi han amics, que no saben molt de motos, que ni pensar-ho una moto amb tants kmts, en canvi amics i companys de rutes amb diuen que no em fixi tant amb els kmts que a vegades mes kmts significa que el que la tenia es un gran viatger i mes amb aquets tipus de cilindrada que significa que a cuida`t la moto millor que le que la agafa ocasionalment o en cap de setmana.

Em podeu ajudar?? , perque el cor em demana la 1000 i el cap em frena i me diu que la 650, que fer?

Moltes Gràcies i Salut !!!!
Mmmmm a veure. Jo et diria d'una banda que amb aquest quilometratge t'haurien de facilitar que un mecànic se la mirés de part teva. No per res, però aquests quilòmetres, sense que siguin cap disbarat a primera vista, poden comportar un desgast acumulat en gomes, tornilleria, components òxids en peces determinades, etc. La moto pot estar de conya, però té uns kilòmetres i tu has d'assegurar-te de que no li pesen per l'ús que en vols fer i els quilòmetres que encara esperes gaudir-la. A més atenent el preu, que pot ser justificat o no (ni idea), ja són diners, no és una moto de 2 o 3mil €, així que cal mirar-ho tot bé.

Parla amb diversos mecànics de motos, hi ha molts bons professionals que et donaràn la seva perspectiva sobre el pes d'aquest kilometratge en aquests models. Jo ho desconec però crec que val la pena tenir el tema sondejat.

Racionalment desconec el que serà més bona opció, però crec que sigui la Vstrom o una altra moto, opino que val la pena intentar anar a per una moto més grossa que la teva anterior. Has aguantat moltíssim la BMW i ara et mereixes un canvi, que ja has estat molt de temps amb la mateixa cilindrada.

Finalment et diria que provis les dues motos, i de fet tantes alternatives com et plantegis. Provant i descobrint sensacions serà com veuràs millor la màquina que més s'adapta a tu, la que et fa sentir còmode i la que més t'agrada.
 
  • Like
Reaccions: Salva
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Salva !!

A veure...el meu punt de vista sobre la 2a ma és opossat al de Non-Stop. Tots els meus vehicles ho han estat i sempre he sopesat el cost de posar a punt i d'alguna possible reparació quan he fet una oferta de compra.

Com molt ben diu Non-Stop, la 1a cosa és probar totes dues. Després mirar quina és la que millor estat presenta i potser menys inversió. Tampoc és mala idea mirar si el preu es pot negociar o aconseguir algun descompte.... així ja tens un perfil força clar del que t'ofereixen i qui "necessita vendre" inclús per sota el preu inicial.

Un cop amb això mira el mercat de 2a mà que internet t'ofereix. Compara si el preu està inflat o si realment és un preu raonable.

Per últim, però no menys important, gastat 8€ per moto per demanar informe de la DGT, si és que no te l'ofereixen directament in te les venen. Allà veuràs la vida i propietaris que ha tingut, i t'ajudarà a saber quanta veritat t'han dit i quin trot ha tingut....més propietaris en poc temps, menys revisions serioses i bones tindran fetes. És la meca opinió, eh!

Vet aquí un rodolí dolent que pot donar-te idea del que et plantejo:

"Moto d'impas? No inverteixo calers pas!"


Bé, espero haver-te ajudat des d'un altre punt de vista. I sobretot,

LA COMPRA NO S'HA DE REDUIR A AQUESTES DUES MOTOS QUE TENS ARA AL CAP.
HI HA MÉS.
SI NO HO VEUS CLAR, BUSCA'N UNA ALTRA
.

Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
No afegiré molta cosa, ja que els companys han dit tot el que penso. Sol diré una cosa més.

Compra la que més t'agradi i hagis de gaudir amb ella, em refereixo que després no et faci tindre dubtis de dir i si hagués comprar l'altra...
 
  • Like
Reaccions: J.M

Fils similars