• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Notícia Dia gris

Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Un merda gent ,hem pensava que no necessitaria utilitzar aquest grup ....però això és un cop dur...i amb el distanciament social....no tenim els amics tant a prop com voldríem... gràcies de nou companys...
 
  • Like
Reaccions: Serra
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 25 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
Donar-ho per fet!
El meu suport per la família i els companys que ho patiran des de la distància.
Jo vaig perdre món pare fa un mes i el no poder ser-hi quan cal, fa molt mal!
Ràfagues al cel!
 
  • Love
Reaccions: Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Gràcies i t'acompanyi en el sentiment
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
Moltíssims ànims company. Aquestes coses ens fan recordar fins a quin punt és fràgil el nostre pas per la vida. Ni la justícia, ni la raó ni la més intensa de les passions per la vida poden fer res davant d'un destí que, estigui escrit o no, s'imposa sense contemplacions.

Una forta abraçada i recorda que ens tens pel que faci falta company

Donar-ho per fet!
El meu suport per la família i els companys que ho patiran des de la distància.
Jo vaig perdre món pare fa un mes i el no poder ser-hi quan cal, fa molt mal!
Ràfagues al cel!
Ho sento molt Josep Manel. Em penso que per molts, per masses, aquest any ens marcarà per sempre. Però seguirem gaudint de la vida, perquè la vida és això: vida. Per nosaltres i pels que ja no hi són, perquè no es tracta del final, sinó del que vam compartir-hi en vida.

Una abraçada enorme
 
  • Love
Reaccions: Burkat450R
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Moltíssims ànims company. Aquestes coses ens fan recordar fins a quin punt és fràgil el nostre pas per la vida. Ni la justícia, ni la raó ni la més intensa de les passions per la vida poden fer res davant d'un destí que, estigui escrit o no, s'imposa sense contemplacions.

Una forta abraçada i recorda que ens tens pel que faci falta company


Ho sento molt Josep Manel. Em penso que per molts, per masses, aquest any ens marcarà per sempre. Però seguirem gaudint de la vida, perquè la vida és això: vida. Per nosaltres i pels que ja no hi són, perquè no es tracta del final, sinó del que vam compartir-hi en vida.

Una abraçada enorme
Moltíssimes gràcies, Roger. Ell va ser qui em va posar el cuquet de la moto, va comprar-ne el primer Vespino, va deixar-me la seva Honda CG125, i va animar-me a comprar-me la Suzi TU250. No va arribar a veure la Mitt, però viatja amb mi al meu cor i al meu casc!
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Roger
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Gràcies companys....
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Gràcies companys...
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Gràcies company...
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Gràcies company...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Loxicdelamola Crònica Fotillos altre dia. Cròniques sobre motociclisme 2
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
A Bon dia. Presentacions 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Roger X-ADV Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5

Fils similars