• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Conversió a manillar alt(FZ 750).

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Sebas.....

En aquesta foto portes unes Pirelli, oi?
Suposo que si mires la roda del davant veuràs l'escalonada que hi ha entre la banda de rodadura i el flanc...la tens cuadrada !!! Tenies aixi la PR3?
Jejeje !!!

Suposo que deuries fer molta nacional, autovia i poques carreteres revirades cap al final de la vida del neumàtic, o sempre, no ho sé. M'han dit que els PR3 tenen un desgast excessiu i accelerat a partir del 70% de la vida del neumàtic, potser cap als 7000km i sempre en funció de conducció sport mínima per carreteres secundàries.

Què en pots dir tu d'aquest tema?
Donen poca seguretat un cop comencen a tenir ús i km al cim comparades amb les PR2 que deies que també havies muntat?


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Bon dia Niko,
doncs deu ser una distorsió de l'imatge,perque els pneumàtics són nous i tenen molt pocs quilometres.
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
I si,són uns PIRELLI SPORT DEMON.
Jo sempre he montat MICHELIN,però en l'actualitat ja no en trobo per la llanta del darrera,i lo unic que vaig trobar va ser aquests PIRELLI.
Del desgast,no et puc dir rès de moment,perque no tenen ni 2.000 km.
El que puc dir,és que son uns pneumàtics "mixtes",i que van molt bé sobre asfalt mullat.
Acostumat a MICHELIN,m'ha costat força agafar confiança en ells,i al principi no em notaba segur.
Ara,com més hi rodo,més bones sensacións em transmeten.
Per acabar,l'imatge,és totalment enganyosa pel que comentes de la cuadratura del pneumàtic.
Et puc assegurar que no estan quadrats.
Potser,en el moment prèvi a la foto,viag rodar per algun tram amb pols o sense asfaltar,o algun tram humít,no ho recordo,y el pneumàtic va quedar amb aquell aspecte visual...‍
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra i Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Has pogut rebre les peçes malgrat el confinament? per cert, molt bonic el color blau-blanc de la Yamaha.
 
S

Sebas

Convidat
Hola amíc,
doncs no,encara no he fet la comanda,perque vull esperar a que pasi tot aquest enrrenou...
Com que tampoc es pot rodar,i no hi a taller,no tinc cap préssa.
Ja aniré informant,un cop posi de nou,fil a l'agulla.
Gràcies per la teva opinió.
Ja veig que tens bon gust,i saps apreciar el que veus i t'agrada.
Seguim!
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars