• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consell...

Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bona tarda familia...

Estic mirant cambiar F700 FS per la nova
F750 Gs...algú la te? Tothom em diu que no es un simple cambi d'una per altre sino que es una moto totalment nova, exactament igual que la F 850 GS, motor inclos per amb menys cavalls...jo no faré off i la veritat tinc algun que altre dubte

Espero els vostres comentaris

Gas ✌
 
  • Like
Reaccions: Myke's
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bona tarda familia...

Estic mirant cambiar F700 FS per la nova
F750 Gs...algú la te? Tothom em diu que no es un simple cambi d'una per altre sino que es una moto totalment nova, exactament igual que la F 850 GS, motor inclos per amb menys cavalls...jo no faré off i la veritat tinc algun que altre dubte

Espero els vostres comentaris

Gas ✌
Bones! Jo la 750 no l’he provada però la 850 i la 850adv, si, fa un temps vaig estar mirant per canviar la meva 800 per la 850. Son motos totalment diferents, han donat un canvi a millor impressionant, en potencia, estabilitat, estètica, electrònica i mes. Si tens possibilitat, proba la.
La veritat es que el que em va fer-hi enrere el canviar-la va ser això mateix, que es completament nova, vaig agafar una oferta molt bona per la 800GS perquè volien treure’s stock i personalment la 800 ara per ara me la quedo. Es un bitxo! I a mes amb un motor mes que remirat i millorat al llarg de 10 anys crec que porta... es un motor “irrompible” i molt fiable. He vist f800GS amb 600mil km! això et dona una tranquil·litat. La 850 no dic que sigui mal motor, però jo personalment abans de canviar-la deixaria un par d’anyets a que estigui aquest model una mica mes rodat.
A mes no soc massa “amante” de tanta electrònica, es un camí inevitable, se que si algun dia em toca canviar de moto, la pròxima estarà fins amunt d’electrònica, però ara per ara la meva 800GS es moto suficient i te l’electrònica justa i perfecte. Es la meva opinió, no se si t’hauré ajudat gaire, dependrà si la teva 700 ja li toca canviar-la o si la veus que encara te vida per que gaudeixis. Això ja ets tu, però hauràs de provar-la.

Gas! ✌
 
Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bones! Jo la 750 no l’he provada però la 850 i la 850adv, si, fa un temps vaig estar mirant per canviar la meva 800 per la 850. Son motos totalment diferents, han donat un canvi a millor impressionant, en potencia, estabilitat, estètica, electrònica i mes. Si tens possibilitat, proba la.
La veritat es que el que em va fer-hi enrere el canviar-la va ser això mateix, que es completament nova, vaig agafar una oferta molt bona per la 800GS perquè volien treure’s stock i personalment la 800 ara per ara me la quedo. Es un bitxo! I a mes amb un motor mes que remirat i millorat al llarg de 10 anys crec que porta... es un motor “irrompible” i molt fiable. He vist f800GS amb 600mil km! això et dona una tranquil·litat. La 850 no dic que sigui mal motor, però jo personalment abans de canviar-la deixaria un par d’anyets a que estigui aquest model una mica mes rodat.
A mes no soc massa “amante” de tanta electrònica, es un camí inevitable, se que si algun dia em toca canviar de moto, la pròxima estarà fins amunt d’electrònica, però ara per ara la meva 800GS es moto suficient i te l’electrònica justa i perfecte. Es la meva opinió, no se si t’hauré ajudat gaire, dependrà si la teva 700 ja li toca canviar-la o si la veus que encara te vida per que gaudeixis. Això ja ets tu, però hauràs de provar-la.

Gas! ✌


Gràcies Myke's

Aquesta tarda vaig a fer la prova. Després et dic..
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gràcies Myke's

Aquesta tarda vaig a fer la prova. Després et dic..
A veure que et sembla la nova. Realment avui dia renoven força els models. Fa anys seria fàcil dir-te que no et surt a compte, però tenint en compte que no surts de l'asfalt, encara podries apreciar més les millores del nou model, que segurament incorporarà diversos elements que la teva no té. A veure què et sembla.
 
  • Like
Reaccions: Myke's
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
ei bones, jo ja et vaig fer el meu comentari a l'altre forum on vas parlar del mateix tema així que... no em repetiré
demana anar-la a provar
Una altra moto que et podries plantejar si no t'agrada ni la 750GS ni la 900xR i que no has comentat encara és la 850GS que dèiem. Crec que si l'agafes sense ser adventure tampoc té tanta orientació off-road i en parlen meravelles per a viatges.
Jo personalment d'aquest estil és que estic força enamorat de la Guzzi v85tt i em costa mirar-ne d'altres, però també m'atrau la Triumph 900GT i la V-Strom 1000 en versió bàsica, que porta llandes de carretera.
 
Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bona tarda a tots i gràcies per tots els vostres comentaris. Ja he fet la prova. A veure, te mes rabia, mes mala llet per aixis dir-ho. Potser te mes baixos i el fet de tenir el diposit davant en comptes de darrera potser si la fa mes estable. Peró no he trobat un motiu tant elocuent com per cambiar-la. Potser apretaré més la que tinc i no em deixaré seduir pel fet que venci el select, la he de cambiar quan jo ho digui i ho cregui i no per un motiu de "marketing"

Gas i gràcies de nou!!!
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bona tarda a tots i gràcies per tots els vostres comentaris. Ja he fet la prova. A veure, te mes rabia, mes mala llet per aixis dir-ho. Potser te mes baixos i el fet de tenir el diposit davant en comptes de darrera potser si la fa mes estable. Peró no he trobat un motiu tant elocuent com per cambiar-la. Potser apretaré més la que tinc i no em deixaré seduir pel fet que venci el select, la he de cambiar quan jo ho digui i ho cregui i no per un motiu de "marketing"

Gas i gràcies de nou!!!
Ben dit! És tot màrqueting, t'ho posen de manera que sembla quels models "antics" ja no són bones màquines... . Si et venç el select ara és perquè fa els tres, no? Encara tens moto per estona! Gaudeix-l'a! És molt bona moto . Ens veiem a la carretera.
Gas!

Enviado desde mi ONEPLUS A6000 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Gas a fons
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tots i gràcies per tots els vostres comentaris. Ja he fet la prova. A veure, te mes rabia, mes mala llet per aixis dir-ho. Potser te mes baixos i el fet de tenir el diposit davant en comptes de darrera potser si la fa mes estable. Peró no he trobat un motiu tant elocuent com per cambiar-la. Potser apretaré més la que tinc i no em deixaré seduir pel fet que venci el select, la he de cambiar quan jo ho digui i ho cregui i no per un motiu de "marketing"

Gas i gràcies de nou!!!
Doncs trobo que fas molt bé, mira, a més sempre és reconfortant adonar-se de que les coses que un fa servir segueixen mereixent la pena. Tens una moto molt molt vàlida, a gaudir-la al màxim!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars

Fils similars