• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Canal de YT de l'Isaac Feliu

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! Coneixeu l'Isaac Feliu? Pels que no, és un motero d'aquí a Catalunya que fa anys va fundar el portal web Moterus, i que més tard va fundar l'empresa TwinTrail, dedicada al món de l'OffRoad, les motos trail i el motociclisme d'aventura. Tenen botiga i a més organitzen diversos tipus de rutes de diferents dies de durada, zones i països.

El cas és que fa molt poquet que ha obert un canal de Youtube i està publicant uns vídeos força xulos, en els quals barreja el motociclisme (Competeix en Rallys amb les seves bmw 800 gs i 1250 GS modificades) , i també parla de diversos aspectes de la vida que li deu venir de gust comentar, com ara la felicitat, la feina, el lideratge, etc.

El cas és que m'han semblat uns vídeos agradables de seguir, i he pensat en compartir-los amb vosaltres per si no els heu vist encara.

A veure què us semblen!

Aquí en va un que he estat mirant fa una estona:

 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ei,
Avui deia al seu bloc n'isaac Feliu que deixa la BMW amb el select i n'agafa una altra. Què penseu, BMW li haurà de canviar les suspensions abans de revendre-la?
Bones! Jo m'imagino que tornarà la moto amb els components de sèrie no? Els components que hi deu haver posat deuen costar un ull de la cara. En la 1200 GS em penso que era, hi va muntar una llanta davantera més fina i adaptada expressament per la moto, i que costava un colló.
En cas que ell l'entregui tal qual, m'imagino que BMW revisarà l'estat en que es troben les suspensions. Si estan en bon estat jo penso que les poden mantenir a la venda, però si estan desgastades les deuran canviar ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones! Jo m'imagino que tornarà la moto amb els components de sèrie no? Els components que hi deu haver posat deuen costar un ull de la cara. En la 1200 GS em penso que era, hi va muntar una llanta davantera més fina i adaptada expressament per la moto, i que costava un colló.
En cas que ell l'entregui tal qual, m'imagino que BMW revisarà l'estat en que es troben les suspensions. Si estan en bon estat jo penso que les poden mantenir a la venda, però si estan desgastades les deuran canviar ?
Jo al vídeo no veig que aprofiti els de la anterior per aquesta...
Potser els reven de segona mà, no ho sé. Jo per exemple vaig revendre la bossa dipòsit de la cb500f a part, però la resta de coses no.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars