• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bones!

nilmoreno

nilmoreno

Nouvingut
27 Mar 2020
7
17
Premis
4
Bones,

Em presento, sóc el Nil, del Baix Llobregat. Tinc una kawasaki er6n que utilitzo a diari per anar a treballar i a la uni, i fa un parell d'anys vaig descobrir això de viatjar en moto fent la transpirinaica amb uns amics, després vaig descobrir el món off road i vaig acabar comprant una yamaha WR per a fer el burro per la muntanya, i aquest estiu després de tornar a fer la transpirinaica en sentit contrari per setmana santa i varis caps de setmana menjant vent en petits viatges (és el que tenen les motos naked jeje) vaig decidir comprar una BMW F800GS per anar de viatge 2 setmanes per frança, suïssa i itàlia i la idea és muntar-li tacos i fotre-li canya al offroad i anar combinant viatges i offroad
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones,

Em presento, sóc el Nil, del Baix Llobregat. Tinc una kawasaki er6n que utilitzo a diari per anar a treballar i a la uni, i fa un parell d'anys vaig descobrir això de viatjar en moto fent la transpirinaica amb uns amics, després vaig descobrir el món off road i vaig acabar comprant una yamaha WR per a fer el burro per la muntanya, i aquest estiu després de tornar a fer la transpirinaica en sentit contrari per setmana santa i varis caps de setmana menjant vent en petits viatges (és el que tenen les motos naked jeje) vaig decidir comprar una BMW F800GS per anar de viatge 2 setmanes per frança, suïssa i itàlia i la idea és muntar-li tacos i fotre-li canya al offroad i anar combinant viatges i offroad
Ja tocava que aixo s'omplís de viatgers!!!! A veure si ens empenyeu als capbuits que no sortim a l'aventura. S'agraeix conèixer la teva expèriencia, i sempre es curiós a més veure els canvis de moto que ha anat fent la gent.

Estàs encantat amb la GS imagino oi? Quin és el pròxim viatge?
Hola Nil! Em sona aquest viatge!!! :love:
Ahhhh, que és un company dels que surt als teus videos de la Transpirenaica? Segur que és el que no volia sortir de la tenda taronja:LOL:
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Tàrraco
nilmoreno

nilmoreno

Nouvingut
27 Mar 2020
7
17
Premis
4
Hola de nou!!
Ja tocava que aixo s'omplís de viatgers!!!! A veure si ens empenyeu als capbuits que no sortim a l'aventura. S'agraeix conèixer la teva expèriencia, i sempre es curiós a més veure els canvis de moto que ha anat fent la gent.

Estàs encantat amb la GS imagino oi? Quin és el pròxim viatge?

Ahhhh, que és un company dels que surt als teus videos de la Transpirenaica? Segur que és el que no volia sortir de la tenda taronja:LOL:

La GS es la canya!! He notat molta diferència amb la kawa, tot i que el mite de la comoditat...(n) El seient és una pedra i ja estic mirant per posar-li gel.

Tinc 2 viatges en ment, per`oque no he preparat i per tant no se quants dies necessitaré. Un d'ells és anar fins a Finisterre. Probablement per vies "ràpides" fins a Bilbao, que és on vaig acabar la transpi i després reseguir tota la costa fins el "final de la terra", i la tornada a casa no l'he pensat encara...

L'altre és agafar un ferri fins a Itàlia, creuar la bota, agafar un altre ferri fins a Grècia i anar tornant cap a casa per tots els països possibles en funció del temps que tingui jeje

Jo sóc el de la tenda groga hahaha:ROFLMAO:

Adjunto foto del trio calavera jejeje

Photo5767068123139257190
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Ja tocava que aixo s'omplís de viatgers!!!! A veure si ens empenyeu als capbuits que no sortim a l'aventura. S'agraeix conèixer la teva expèriencia, i sempre es curiós a més veure els canvis de moto que ha anat fent la gent.

Estàs encantat amb la GS imagino oi? Quin és el pròxim viatge?

Ahhhh, que és un company dels que surt als teus videos de la Transpirenaica? Segur que és el que no volia sortir de la tenda taronja:LOL:
Bingo
 
  • Like
Reaccions: nilmoreno
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola de nou!!


La GS es la canya!! He notat molta diferència amb la kawa, tot i que el mite de la comoditat...(n) El seient és una pedra i ja estic mirant per posar-li gel.

Tinc 2 viatges en ment, per`oque no he preparat i per tant no se quants dies necessitaré. Un d'ells és anar fins a Finisterre. Probablement per vies "ràpides" fins a Bilbao, que és on vaig acabar la transpi i després reseguir tota la costa fins el "final de la terra", i la tornada a casa no l'he pensat encara...

L'altre és agafar un ferri fins a Itàlia, creuar la bota, agafar un altre ferri fins a Grècia i anar tornant cap a casa per tots els països possibles en funció del temps que tingui jeje

Jo sóc el de la tenda groga hahaha:ROFLMAO:

Adjunto foto del trio calavera jejeje

Veure l'arxiu adjunt 385
Culloooo tens un bon planning. Finisterre ja és preciós de per si... En moto ha de ser una meravella, i si hi arribes per la costa...
Posa-li gel si o si. Ho amortitzaràs des de la primera sortida.
 
  • Like
Reaccions: nilmoreno i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars