• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bentrobats tots!

J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola gent! El meu nom és Josep Manel i em moc per la zona de Granollers-Vallès. Actualment tinc una Mitt 400 MB, que utilitzo basicament per anar a treballar i que per ser una moto xinesa, va prou bé! Això sí, tant ella com jo comencem a tenor ganes de "sortir de cap de setmana"!
Sóc "novatillo" dins del món moter, però estic segur que llegint-vos i participant aprendre molt, i molt ràpid.
Abraçades i V's a tots/és!
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola gent! El meu nom és Josep Manel i em moc per la zona de Granollers-Vallès. Actualment tinc una Mitt 400 MB, que utilitzo basicament per anar a treballar i que per ser una moto xinesa, va prou bé! Això sí, tant ella com jo comencem a tenor ganes de "sortir de cap de setmana"!
Sóc "novatillo" dins del món moter, però estic segur que llegint-vos i participant aprendre molt, i molt ràpid.
Abraçades i V's a tots/és!
Benvingut Josep Manel! Ara acabo de passar pel fil de presentació de la teva moto. El món de la moto enganxa molt, ja ho veuràs. Jo sempre dic que anar a treballar en moto es gaudir una mica del dia abans d'hora, només pel trajecte. (Si, al final és anar a la feina, però d'anar-hi encaixonat dins al metro o enllaunat com una sardina, a anar-hi en moto... la cosa canvia molt.

Segur que anirà apareixent gent propera a la zona del Vallès per començar a fer alguna escapada ben tranquil·la algun cap de setmana.
 

Fils similars