• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Algu te un casc givi?

Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Això, que a motocard tenen un casc givi que m'agrada i bé de preu però no sé si m'anirà bé amb les ulleres i com queda un cop posat... Algú en té un per saber com es? Ara porto un suomy que m'agrada, i he dut shoei que també. L'arai en canvi, em deixava la barbeta fora del casc (sona raro, ho sé, potser no el vaig posar be, però era com encaixava...)
Salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Quin model és exactament el que t'agrada? Segons el model potser té unes característiques o unes altres!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Yamnis t'adjunto el que els han comentat sobre la teva qüestió a les xarxes socials:

Screenshot 20200309 074330 Pages Manager
 
  • Like
Reaccions: Yamnis
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Ls2 m'havien dit que eren sorollosos. Pensava anar a cosa segura i agafar un shoei... Doble de preu, però se que en quedaré content.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
He tingut varis hjc de gama mitja i realment no repetiré aqesta mRca. He tingut tres nzi i quelcom millor.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La veritat és que ara el tema cascs malament, pq sense provar-lo abans no me'n compraria cap. Així que descartaria comprar-ne cap per internet.

Mira que fa mesos que em vull comprar un bon modular...
 
  • Like
Reaccions: Yamnis
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
La veritat és que ara el tema cascs malament, pq sense provar-lo abans no me'n compraria cap. Així que descartaria comprar-ne cap per internet.

Mira que fa mesos que em vull comprar un bon modular...

Holaaaaaa !!

A colació del comentari de Non-Stop, noticia:


Encara queden 3 anys, però siguem conscients d'això !!!


Jo ara fa 1 any que tinc un Scorpion Exo 3000 Air verd fluor, i uns intercomunicadors per quan fem sortides, així que d'aquí 3 anys casi que haurè de trobar recanvi. Shoei i Schubert són algunes de les marques que tenen un sistema integrat d'intercomunicadors....si no surt cap competidor més, crec que serà clar quin camí triar.


Sobre el casc, jo triaria un de fibres o compost de fibres i que es pugui desmuntar per rentar l'interior o canviar-lo. La marca casi casi que va amb la forma del teu cap....així que proba a una botiga física i, si troves un bon preu per internet, jo el compraria online després. Això si, mira la política de devolucions i retorn de la web on vulguis comprar el casc: no tinguis cap disgust.


Ens veiem a l'asfalt
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
perlanegraviajes Canviar l'interior del casc Anàlisi de productes 0
J.M Consells Vinil rebel al casc Un Cafè Ràpid 8
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Casc modular Blauer Taulell d'anuncis 1
A Casc Modular Espai de debat 5
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
perlanegraviajes Tipus de visera de casc Mecànica de motos i recopilatoris 0
edudzn Casc fresquet? Espai de debat 5
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Guia-Tutorial Vols NETEJAR el CASC per DINS i FORA?! ENTRA al POST!! Mecànica de motos i recopilatoris 10
S Factors clau a l’hora de comprar un casc per la moto Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Les conseqüències de portar el casc descordat Espai de debat 0
Z Dubte Millor casc qualitat preu? Espai de debat 0
Qim44 Guia-Tutorial Com reduir el soroll del casc Espai de debat 0
Serra bricomotohero: maleta givi 52 Mecànica de motos i recopilatoris 27
Serra Bricoheroes maleta moto Givi Espai de debat 9

Fils similars