• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Resultats de cerca

  1. Tranquil

    Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà

    La ruta d'avui és per alguna de les ermites del Berguedà. Es una ruta molt tranquil.la, de fet no vaig trobar a ningú pel camí. Us penjo el mapa de ma (fet a mà) i alguns dels dibuixos que hi vaig fer. Espero que us agradi. Salut i gas
  2. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Acabo de fer tot sol la Transpirinenca, dormint en càmping i cuinant-me el menjar, espero poder fer una nova ruta d'aquestes característiques malgrat la meva edat (73 anys). Us adjunto unes fotos on es veuen alguns dels ports de muntanya per on he passaton
  3. Tranquil

    Crònica Sortida cap a La Garrotxa

    Ahir vaig fer una sortida cap a La Garrotxa d'una mica més de 300 kms. Adjunto el mapa de mà (pedestre), alguna foto i algun dels dibuixos que vaig fer. Salut i gas
  4. Tranquil

    Crònica Ruta pel Ripollès

    Aprofitant l'últim dia sense confinament comarcal vaig fer una ruta pel Ripollès des de Barna. Us adjunto el meu "mapa de mà" amb el Kilometratge parcial i total, algunes fotos i algun dibuix fet sobre la marxa. Salut i gas
  5. Tranquil

    Crònica La Segarra

    Un any sense fer cap ruta amb la moto (maleït Covid-19), però l'altre dia vaig poder sortir. Us adjunt el mapa de mà i unes fotos i un parell de dibuixos que vaig fer sobre la marxa. Salut i gas.
  6. Tranquil

    Fotos Romànic

    Anant a l'Abella de la Conca des de Barna per Coll de Nargo; abans de les calorades d'estiu ara fa 4 anys
  7. Tranquil

    Fotos Pel Bergadà

    Us adjunt unes fotos que vaig fer rodant per Bergadà, com anava sol només es veu la moto i el paisatge. Salut i gas
  8. Tranquil

    Fotos Ruta dels tres ports

    Us adjunt dos dibuixos fets, a la llibreta de butxaca, durant la ruta pels tres ports, En Valira, Puimorens i La Collada. 1. Sant Climent a Coll de Nargó 2. Sant Joan de Caselles - Andorra Espero que us agraden. Salut i gas.
  9. Tranquil

    Fotos Per La Segarra - Ruta dels Castells del Sió

    Us adjunt uns dibuixos fets durant la ruta, dibuixats en el lloc i pintats amb aquarel·la a casa. Salut i gas
  10. Tranquil

    Ruta en moto Per la ruta dels Castells del Sió

    Dues fotos seguint la ruta dels Castells del Sió a La Segarra. Us la recomano, carreteres entre camps de conreu i pobles tranquils. Salut i gas. Vicfred i Montfalcó murallat
  11. Tranquil

    Fotos Una ruta pels tres ports

    L'octubre del 2019 vaig fer una escapada per fer els tres ports Envalira, Puimorens i La Collada, anar i tornar des de Barcelona, tot plegat 450 km. Les fotos són 1. Sant Joan de Caselles a Andorra i 2. Port d'Envalira Els paisatges de tota la ruta són fantàstics. Salut i gas a tothom
  12. Tranquil

    Em presento Tranquil

    Bon dia a tothom, Em dic Josep (pseudònim Tranquil) tinc 72 anys i vaig en moto des del 1973 M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte. La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però...