• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Resultats de cerca

  1. Tranquil

    Crònica Ruta a cavall d'Osona i El Berguedà

    La ruta d'avui és per alguna de les ermites del Berguedà. Es una ruta molt tranquil.la, de fet no vaig trobar a ningú pel camí. Us penjo el mapa de ma (fet a mà) i alguns dels dibuixos que hi vaig fer. Espero que us agradi. Salut i gas
  2. Tranquil

    Em presento Salut i gas per a tothom

    Benvingut a la colla
  3. Tranquil

    Ruta en moto Ruta de més d'1 dia

    Aquest estiu vaig fer la transpirinenca tot sol i dormint en campings i fent-me el menjar, no vaig tenir cap problema, això sí, ben carregat, el menjar a les bosses laterals, la tenda, sac, kit de cuina i neteja personal a la bossa blava i equip de pluja i roba de recanvi a la top del darrera i...
  4. Tranquil

    Tram Pas per El Portillón tancat ??

    Hola Fran, a hores d'ara ja deus ser ben lluny del Portilhon, està tancat amb sorra i blocs de formigó, vaig intentar passar-hi, però no vaig poder doncs la meva moto es tipus custom i vaig quedar clavat a la sorra entre els blocs, feina vaig tenir per tornar a sortir, uns motards amb motos més...
  5. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Vaig fer la transpirinenca del 7 al 12 de juliol, anar I tornar, I duia jaqueta de pell i roba d'abric, algun matí em va caldre abrigar-me, però en general feia bon temps, només un matí de pluja
  6. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Veig que vas gaudir de la Transpirinenca, realment és una ruta de les que cal fer un cop a la vida com a mínim. Veurem alguna foto del recorregut? Salut i gas
  7. Tranquil

    Em presento Jordi d'Amposta

    Benvingut a la colla, de ben segur que trobaràs alguna ruta per fer a l'agost. Salut i gas
  8. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Vaig sortir amb els càmpings marcats que indicava el mapa, però en ruta vaig veure'n molts més, si vas en càmping no tindràs cap problema, però marca-ho abans doncs hi ha alguna zona on no en vaig veure cap. Que tinguis bon temps i gaudeix-la. Salut i gas
  9. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Moltes gràcies, m'ho vaig passar molt bé, la moto va respondre de meravella
  10. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Segur que trobareu, durant el trajecte, altres motards que fan la mateixa ruta que vosaltres, jo la vaig fer fa 15 dies, del 7 al 12 d'aquest juliol, anar i tornar, i constantment trobava motards d'arreu fent la "Transpi ". Que tingueu molt bon temps i gaudiu-la.
  11. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    De totes maneres no és el mateix fer la Transpirinenca anant de camping o d'Hostals, fer-te el menjar i portar-lo tot a sobre o anar de restaurants, en cada cas hi ha imprescindibles diferents, però el que he dit abans, equip de pluja, ruta ben estudiada, farmaciola d'emergència és vital i...
  12. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    La Transpirinenca vaig fer-la sol, anant de camping i fent-me el menjar amb un fogó de benzina. Se'm fa difícil fer una llista però imprescindible l'equip de pluja, la ruta ben calculada i una farmaciola mínima, tot el que duia ho vaig fer servir només variaria el fer-me el sopar, aniria de...
  13. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Doncs que et vagi molt bé, ja ens ensenyaràs les fotografies
  14. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Segur que sí, però poc a poc
  15. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Que l'enveja sana et porti a fer-la, ànim!
  16. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Segur que sí, els moterus som d'una fusta especial
  17. Tranquil

    Em presento Em presento desde Igualada

    Benvingut a la penya
  18. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Adjunto noves fotos
  19. Tranquil

    Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021

    Acabo de fer tot sol la Transpirinenca, dormint en càmping i cuinant-me el menjar, espero poder fer una nova ruta d'aquestes característiques malgrat la meva edat (73 anys). Us adjunto unes fotos on es veuen alguns dels ports de muntanya per on he passaton