• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Resultats de cerca

  1. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Si company he sigut molt puntual...he pres un coca cola i al final he tingut que pirar... Però en ànima estava amb vosaltres
  2. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Joder ....com mola veure aquesta comunitat tant empàtica amb un company que ni coneixeu en persona!!! Buaaa estic emocionat ?? al final a quedat en un susto per sort de tota la família. Ja l'hi he explicat al @Serra que m'ha trucat i després m'ha enviat un WhatsApp ( gràcies serra) l'àvia a...
  3. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Nois disculpeu......per no han passat n'hi deu minuts de ser a Pinós,m'han trucat que anés cap a casa el més aviat possible i evidentment he tingut que marxar ... espero la propera vegada hem surti bé i pugui gaudir de la trobada....
  4. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Bona nit , espero no ser l'únic amb nervis i preparant les coses a aquestes hores?? he estat revisant al maps i per arribar a Pinós sense fer autovia seran 3 hores ....quines ganes faré com @Bascu un llistat Oli ☑️ Pressió ☑️ Cadena☑️ Llums i altres ☑️ Neumàtics ☑️ Rutes gpx☑️ Motxilla ☑️...
  5. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Bueno ja queda menys per demà ?? aviam si tenim sort hi ha cap ens enganxa la pluja per el camí....si tot va com a d'anar ens trobem allà salut companys
  6. Burkat450R

    Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350

    Benvingut!!
  7. Burkat450R

    Re-presentacio

    Jejeje moltes gràcies @Jaumenovas és l'objectiu...no aburrirme mai??? la veritat que estic un xic malalt???
  8. Burkat450R

    Els Àngels

    Els Àngels ,a la població de Sant Martí vell el girones
  9. Burkat450R

    Els Àngels

    Avui diumenge amb la meva parella hem visitat el santuari de la mare de déu dels Àngels un entorn privilegiat amb unes vistes espectaculars on hem pogut pendre un refrigeri amb un ambient molt motorist@ feia anys que no pujava als àngels i la veritat que val la pena perdre una estona per visitar...
  10. Burkat450R

    Re-presentacio

    Moltes gràcies Roger!!! Si ,sóc novell al tik tok i hem cardar aquesta cançó per tota la cima??? Si,si,la terra no la deixare mai... m'agrada ser una mica garrí i quedar arrebossat de pols, fang i el que vingui jijijiji i si tinc tres de muntanya trial,Enduro i endutrail i després tres de...
  11. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Perfecte mercy
  12. Burkat450R

    Re-presentacio

    Tinc la sort de ser mecànic ... Encara que de vegades penso que si en realitat pot ser estic malalt??? però la veritat que si m'hi deixo moltes hores i alguns calerons. A part de que les vaig arreglant i/O posant a punt segons entren calers???? i si és un plaer poguer veure totes les nenes allà...
  13. Burkat450R

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Inscrit i amb el menú escollit només hem falta pagar...??si hem passeu bizum ho ingresso rapidament
  14. Burkat450R

    Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT

    Jo després de tant de temps de no estar per aquí aquest any no hem voldria perdre la quedada... si tot va bé allà estarem✊✊
  15. Burkat450R

    Re-presentacio

    La primera és és una honda CBR 600 super Sport f2 del 1991
  16. Burkat450R

    Re-presentacio

    Gràcies a tots per la rebuda...aquí en presento una altre .... Suzuki gs500 e del 1990 i me'n falten 4 per presentar???
  17. Burkat450R

    Re-presentacio

    Bona nit sóc el burkat i després de dos anys sense poguer participar...tornem amb més força que mai!! A més de probar a presentar-me com a persona ,presento una de les meves noves amigues
  18. Burkat450R

    Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres

    Bueno....un coixinet del canvi de marxes...aviam què costarà....
  19. Burkat450R

    Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres

    Queda anul·lada la sortida...per problemes mecànics del guia és a dir...jo....perdoneu les molèsties....
  20. Burkat450R

    Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres

    Una ruta amb unes quantes curves passant per el cor de les Gavarres enllaçant amb amb el curs del Ter i arribant a la seva desembocadura,durant la ruta farem varies parades per visitar pobles amb força encant. Qui s'hi anima Aquest dissabte dia 8 ?? Salut i gas