• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Resultats de cerca

  1. Serra

    Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna

    Dissabte vam sortir amb un company del fòrum de Girona, en @Nikokaos i vam fer una ruta digna de repetir. Haviem de ser més colla però per por de boira alguns se'n van desdir. Us adjunto la ruta en captura de pantalla, però la tinc en format GPX (no sé com us la puc compartir aquí)...
  2. Serra

    Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT

    Hola gent! això estarà molt bé ja veureu!
  3. Serra

    La gasolina...

    Bon dia gent! No sé si esteu preocupats (imagino que sí) per com s'està encarint la gasolina davant de tota la gent que som al món que en compra i del fet que hi hagi guerres i altres conflictes que ho empitjoren encara més. Així a curt termini sembla difícil trobar cap solució ideal (tots...
  4. Serra

    Vendes de motos fins a l'Octubre 2021

    He trobat xifres sobre models més venuts Octubre a Itàlia i també a Estat Espanyol. Us els passo per si voleu comentar. Sembla que aquí agrada molt Honda, i allà són més de Benelli. Recordeu que en Italià enduro vol dir trail. Itàlia: Regne d'Espanya: Què us en sembla?
  5. Serra

    Consells Teniu coneixements de viatges en moto a Marroc?

    Benvolguts/des tinc curiositat pel món de viatjar en moto al Marroc, 2 persones en una moto. La intenció per tant és de fer només "asfalt" o si més no, que no sigui off-road, ja que estem parlant de moto amb 2 persones que no estem pas gens primes i equipatge. Seria una sortida de caire...
  6. Serra

    Ruta en moto sortida demà

    Bon diaaaa demà he quedat a les 10 am per fer això: Ruta Curves a Full Dimarts festiu 12.10.21 No mes es una ideia. Girona Banyoles Vic (per Rupit) Ripoll Campdevanol Gombren La pobla del illet Sant Jaume de Frontanya Borreda Les Lloses Ripoll Olot (per Vallfogona) Banyoles Girona. si algú...
  7. Serra

    Voleu veure una moto de veritat?

    Efectivament, ja sé que esperaveu això a l'entrar: Moto Guzzi acaba d'anunciar la nova V100 Mandello! ??️ Motor de 1000cc refrigerat per aigua, amb redisseny d'admisió i escapament, i tindrà versió espcial amb suspensions Öhlins i seient d'alcàntara. Les aletes i la pantalla deflectora es...
  8. Serra

    Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu

    Holaaaa bon dia ! Aquí per compartir-vos la meva experiència 2021 als Alps! Finalment no ha estat cap somni i prou, sinó un fet real! Dia1 el dia 1 vaig fer el trajecte Girona-Niça, no havia dormit bé dels nervis i estava força cansat però a nivell de conducció tot perfecte i ràpid. A nivell de...
  9. Serra

    Michelin Anakee Adventure

    Bé nois crec que en aquest fòrum ja haviem parlat de pneumàtics, concretament d'aquests, i fins ara havia dit que estaven prou bé (sense ser excel·lents) però he de canvair d'opinió ja que passats uns 5000 i pico kms i fent una ruta llarga (600 km en un dia) i s'han acabat desgastant molt...
  10. Serra

    Felicitem en @mushu903

    Ei el company @mushu903 ha aprovat les pistes del carnet A2! A la tercera li ha anat la vençuda! ja quasi té el carnet al sac. El mes que ve estrena una Benelli TRK amb la qual aviat el veurem a tot tall per les carreteres catalanes. He obert aquest fil perquè tots els del fòrum li puguem dir...
  11. Serra

    com porteu això del límit de 30km/h?

    Ep! Suposo que esteu al cas que des del dia 11 d'aquest mes han posat limitacions de 30 km/h en tot un seguit molt important de carrers de l'estat. El 70% dels carrers urbans a Espanya ja tenen limitació a 30 km/h...
  12. Serra

    Clubs i agrupacions dinar giromoter

    Hola! Els de província de Girona estem pensant en muntar un dinar per conèixer nos, la iniciativa és de @Nikokaos i jo faig una mica d'organització De moment proposem 4 dates per votar al següent enllaç: https://doodle.com/poll/gu74hhmrgkk7zfmw?utm_source=poll&utm_medium=link La que tingui més...
  13. Serra

    Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu?

    Bon dia gent del fòrum. Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies. Havia pensat en la següent possibilitat: He calculat un...
  14. Serra

    bricomotohero: maleta givi 52

    Bon dia gent Després de donar voltes avui m he decidit i he comprat una txutxe per la moto, una maleta givi de 52 litres La elecció ha estat perquè crec que combina bé amb la resta de la moto. Espero que vagi bé. Us faré un vídeo quan la munti. De moment, unes fotos a veure si us agrada l'estil:
  15. Serra

    Ruta en moto cròniques del meu conisme off road

    Bon dia companys... O no... Avui he quedat per fer una pista de terra amb un company @Burkat450R i anava molt bé però de massa bé m he anat animant i de cop la pista de terra comptactada s ha convertir en un banc de sorra i me n'he anat a terra. Tristament al caure l'estribera m ha picat el...
  16. Serra

    Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu

    Doncs això, no sé si us heu assabentat de què vull dir amb aquest títol però Suzuki (la marca de Hamamatsu, Japó) ens presentarà la seva versió 2021 (3ª generació) de la mítica Hayabusa (Falcó Peregrí). Us adjunto una enquesta (en plan conya) per veure què en pensa el fòrum de motoristes.cat! A...
  17. Serra

    Ruta en moto Titan Road 2021

    Bon dia m'he estat informant sobre aquest esdeveniment: https://titanroad.pro/ Titan Road 2021, organitzat pels mateixos que Cherokee Rider, si no m'equivoco. Pel que es veu munten una ruta de 3 dies des de Lleida al cor de l'Aragó, dels dies 7, 8 i 9 de maig de 2021. Jo ho tinc cru perquè...
  18. Serra

    tallers mecànics i pressions de pneumàtics

    bé tinc una pregunta fa temps i a veure si algú me la pot resoldre normalment, quan porto un vehicle a un taller oficial (moto o cotxe) em miren la pressió de pneumàtics i me la deixen força més amunt del que marca el fabricant. No sé si us hi heu trobat? La meva pregunta és, per què ho fan...
  19. Serra

    Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe?

    Va va per animar una mica el tema del fòrum en confinament municipal us proposo que voteu el model que més us crida veure en directe i que penseu que serà un dels llançaments més espectaculars de l'any! Ei, i comenteu una mica com ho veieu als posts de més avall! A veure si ens animem somiant...
  20. Serra

    Ruta en moto 8a sortida Giromoter@s

    Ahir desafiant la fred vam sortir quatre. Les carreteres no estan per grans alegries i calia tenir els ulls oberts però vam trobar algun tram d'asfalt sec i maco. Donem per inaugurat el 2021 des de la província d Girona!