• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Nous al grup

Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola a tots,
Fa un temps que us segueixo, al insta i mirant al blog.
Avui diumenge ens presentem:
El que escriu, soc Carlos, " Loxicdemola de Barruera " i " Lasinistra " la meva Motoguzzi V85TT recen estrenada d aquest divendres a la tarde, ( Substituta de l estimada Yamaha Tmax, que l anyoraré molt i molt per ciutat ).
Los meus tombs son per Lleida ciutat, on resideixo i cap a montanya ( prepirineu, Pallars, AltaRibagorça, esglesies i pobles, els que més controlo. Algo de la franja de ponent i Tarragona, però poc ). Carretera, algunes pistes ( bonetes però guapes ) i info de ja tenir uns quants anys de vida.
Si algú li cal una rutilla per aquestes zones, si conec, cap problema en comentar.
Us fico una foto de Lasinistra ( ja està batejada ) i de Sant Feliu de Barruera, l esglesia del meu poble.
Salutacions a tots

Twitter: @Loxicdelamola
Insta: @carloscomet
 

Adjunts

  • DSC_0087_r2MB.JPG
    DSC_0087_r2MB.JPG
    330 KB · Visites: 110
  • DSC_0057_r2MB.JPG
    DSC_0057_r2MB.JPG
    568,3 KB · Visites: 114
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Benvingut Carlos.
Quin privilegi ser de la zona de Boí... El 17 estarem per allà, però amb canalla.
La moto és preciosa.
Salut i GAS
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots,
Fa un temps que us segueixo, al insta i mirant al blog.
Avui diumenge ens presentem:
El que escriu, soc Carlos, " Loxicdemola de Barruera " i " Lasinistra " la meva Motoguzzi V85TT recen estrenada d aquest divendres a la tarde, ( Substituta de l estimada Yamaha Tmax, que l anyoraré molt i molt per ciutat ).
Los meus tombs son per Lleida ciutat, on resideixo i cap a montanya ( prepirineu, Pallars, AltaRibagorça, esglesies i pobles, els que més controlo. Algo de la franja de ponent i Tarragona, però poc ). Carretera, algunes pistes ( bonetes però guapes ) i info de ja tenir uns quants anys de vida.
Si algú li cal una rutilla per aquestes zones, si conec, cap problema en comentar.
Us fico una foto de Lasinistra ( ja està batejada ) i de Sant Feliu de Barruera, l esglesia del meu poble.
Salutacions a tots

Twitter: @Loxicdelamola
Insta: @carloscomet
Benvingut Carlos!!! Quanta raó té l' @Edutarraco , les muntanyes i els pobles de la zona de lleida són un privilegi en tots els sentits. No deixis de compartir experiències, fotos i novetats de les teves escapades amb la Guzzi V85TT. Aquí al fòrum bastants estem enamorats d'aquesta moto hehehe
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Hola a tots,
Fa un temps que us segueixo, al insta i mirant al blog.
Avui diumenge ens presentem:
El que escriu, soc Carlos, " Loxicdemola de Barruera " i " Lasinistra " la meva Motoguzzi V85TT recen estrenada d aquest divendres a la tarde, ( Substituta de l estimada Yamaha Tmax, que l anyoraré molt i molt per ciutat ).
Los meus tombs son per Lleida ciutat, on resideixo i cap a montanya ( prepirineu, Pallars, AltaRibagorça, esglesies i pobles, els que més controlo. Algo de la franja de ponent i Tarragona, però poc ). Carretera, algunes pistes ( bonetes però guapes ) i info de ja tenir uns quants anys de vida.
Si algú li cal una rutilla per aquestes zones, si conec, cap problema en comentar.
Us fico una foto de Lasinistra ( ja està batejada ) i de Sant Feliu de Barruera, l esglesia del meu poble.
Salutacions a tots

Twitter: @Loxicdelamola
Insta: @carloscomet
Benvinguts, el color de la moto m'encanta (y)
 
Última edició:
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company i quina moto més xula...com es nota que es nova....quin brillo que té.... Ara a disfrutar-la molt i segur que ho faràs amb la geografia de la teva zona...
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Molt bé benvinguts lo-xic i sinistra!
Com va la Guzzi, bé? Què et va fer decidir per aquesta i no per la competència?
La tinc desde divendres a la tarde. Li he fet 400km a menys de 4000rpm, son 1500km el rodatje. Màx 107Km/h. El motor fa calor. Acceleres amb 6 i los baixos fan soroll, no empeny molt però tira. La postura de moment comoda, no fal mal res. Es pesada de devant en parat, en el moment d arrancar ( clar, comparat amb TMAX ). En ctra perfecta jo que no soc gens racing.
Tenia una Yamaha Tmax, encantat amb ella i més per ciutat. Peeeerò les pistes res de res i ara el nebot meu va agafarse una BMW F850 adv. la BMW és espectacular en tot.
Jo volia algo molt mes light i poder fer sortideta amb final per pistes de tranqui.
BMW molt grants per mi.
Honda AfricaTwin un pel alta i no me cal tant.€€€€€€€
Honda Xadv ( aquí el problema, però poc raspall del concesionari, doncs apa adeu )
Yamaha T, molt endurera ( porto la Sra i vol anar comoda).
Triumph 800, molt guapa, motor fiiii. mmm, €€€€€€€
KTM 790, xula, potent, molt endurera, €€€€€€
i la Motoguzzi, tractor, cosetxadora. Diferent. pum pum, pumpum. Arranque i tot tremola, jajaja. Al veurela ja va agradar. NO es comparable amb cap avió BMW, Triumph, Ktm, etc, es diferent. Es lletja com un pecat però la mires i dius cony una moto.
Vam fer prova amb meu nevot, Arnaubarruera ( surt pel blog) amb la Guzzi i la Ktm 790 ( carretera i pisteta xula ), allà vaig veure que podia ser, an fer bon preu de la TMAX ( la vam tornar guapa ) i així estem.
uff quin rotllo que he cascat.
Sls
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La tinc desde divendres a la tarde. Li he fet 400km a menys de 4000rpm, son 1500km el rodatje. Màx 107Km/h. El motor fa calor. Acceleres amb 6 i los baixos fan soroll, no empeny molt però tira. La postura de moment comoda, no fal mal res. Es pesada de devant en parat, en el moment d arrancar ( clar, comparat amb TMAX ). En ctra perfecta jo que no soc gens racing.
Tenia una Yamaha Tmax, encantat amb ella i més per ciutat. Peeeerò les pistes res de res i ara el nebot meu va agafarse una BMW F850 adv. la BMW és espectacular en tot.
Jo volia algo molt mes light i poder fer sortideta amb final per pistes de tranqui.
BMW molt grants per mi.
Honda AfricaTwin un pel alta i no me cal tant.€€€€€€€
Honda Xadv ( aquí el problema, però poc raspall del concesionari, doncs apa adeu )
Yamaha T, molt endurera ( porto la Sra i vol anar comoda).
Triumph 800, molt guapa, motor fiiii. mmm, €€€€€€€
KTM 790, xula, potent, molt endurera, €€€€€€
i la Motoguzzi, tractor, cosetxadora. Diferent. pum pum, pumpum. Arranque i tot tremola, jajaja. Al veurela ja va agradar. NO es comparable amb cap avió BMW, Triumph, Ktm, etc, es diferent. Es lletja com un pecat però la mires i dius cony una moto.
Vam fer prova amb meu nevot, Arnaubarruera ( surt pel blog) amb la Guzzi i la Ktm 790 ( carretera i pisteta xula ), allà vaig veure que podia ser, an fer bon preu de la TMAX ( la vam tornar guapa ) i així estem.
uff quin rotllo que he cascat.
Sls
Veure l'arxiu adjunt 985

Gràcies per compartir la teva experiència. La veritat és que vas sospesar bé la competiència del segment, que és la millor manera de triar bé una moto: Provant i comparant. Penso que en quedaràs molt satisfet amb la Guzzi.
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars