• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de Serra

  1. Serra

    Consells De Barcelona a Andorra

    Vaig estar a Duc Allotjament a Pont de Suert, era espartà però barat. Si no vols gastar, és una opció.
  2. Serra

    Em presento Hola des de Quart (Girona)

    Hola, benvingut!
  3. Serra

    Hola a tothom

    Benvinguts aquí!
  4. Serra

    Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna

    Dissabte vam sortir amb un company del fòrum de Girona, en @Nikokaos i vam fer una ruta digna de repetir. Haviem de ser més colla però per por de boira alguns se'n van desdir. Us adjunto la ruta en captura de pantalla, però la tinc en format GPX (no sé com us la puc compartir aquí)...
  5. Serra

    Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022

    Felicitats per la compra, que la gaudeixis molt !
  6. Serra

    Em presento Hola a tothom!

    Hola Joanet, alguns del fòrum que vivim a la zona de Girona tenim un grup de whatsapp que es diu Giromoter@s, també ens trobaràs a facebook i des de fa poc també a instagram. Salutacions des del Pla de l'Estany també!
  7. Serra

    Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022

    Jo també crec que te la copiaré un dia amb temps.
  8. Serra

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    així demà finalment ens coneixerem
  9. Serra

    Crònica Matinal a l'Alt Empordà

    bona idea, m'agrada el restaurant. Et recomano també La Fraternal, al poble d'Espolla.
  10. Serra

    Esdeveniment RodiBook 2022

    bon dia Jamar, fa poc vaig fer aquesta ruta pel meu compte: Añisclo i Tourmalet. Molt guapo, però cansat i llarg, tens raó.
  11. Serra

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Bona tarda, ja he triat el nou menú, llàstima, m'han canviat els dos plats que havia triat...
  12. Serra

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    al restaurant, al restaurant
  13. Serra

    Ruta en moto Sortida 01/09/2022

    ben fet, home, tu si pots sortir avui aprofita! jo a la feina i tornar a casa...
  14. Serra

    Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022

    Jo vindré segur, ja hi podeu comptar!
  15. Serra

    Esdeveniment RodiBook 2022

    bon dia, tot i que em va agradar molt, cada sortida treu una part dels €€€ i m'interessa limitar-me. El que sé segur que hi anirà és en @Ray Fields Rider per si t'hi vols posar en contacte passeu-ho molt bé!