J.M's latest activity

• J.M
    Això sempre! I si és dels grossos que t'omple la top-case, millor!‍
  • J.M
    Ja m'hagués agradat anar a buscar tuppers..... Pero el viatge era per altres motius... De fet, amb tot aquest volum tan sols hi anava un...
  • J.M
    Ja la tiiiiinc!
    • IMG_20200702_195741.jpg
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Nikokaos al fil Dubte Camara per grabar sortides amb Like Like.
    Buff....ara direu que s'em va l'olla....pijeras i tal.... M'ha semblat veure una "funda" d'escuma per la SJ8 semblant als dels...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Serra al fil Em presento amb Like Like.
    a mi em passa el mateix quan penso en comprar motos, em fa més por l'opinió del meu entorn d'en què gasto o deixo de gastar que el que...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Pepué al fil Em presento amb Like Like.
    La veritat es que visc a Barna, però una Colladeta de Tosses sempre ve de gust i una vegada adalt, vaig cap a on bufi el vent, jajaja...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Pepué al fil Em presento amb Like Like.
    Iep, bon dia!!! Soc en Josué, i acabo de descobrir aquest forum i apa, aqui estic. Voldria compartir opinions, rutes, i potser...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de AlbertObiols al fil Bon dia!! amb Like Like.
    Bon dia a tots! Som l'Albert y la Noelia y des l'estiu passat que estem fent sortides y algun que altre viatge amb una Tiger 800 '19...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Gllm al fil Ruta en moto MAZINGER Z amb Like Like.
    He,jee..! jo també hi vaig estar..
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Roger al fil Dubte Enganxines del fòrum?? amb Like Like.
    Bones!! Doncs mira realment farà una setmana vaig passar per una imprempta de la meva zona i vaig preguntar preus per adhesius per posar...
  • J.M
    J.M ha contestat al tema Dubte Enganxines del fòrum??.
    +1
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de elbarbasenmoto al fil Dubte Enganxines del fòrum?? amb Like Like.
    Jo l'altre dia pensava tipus un "parche" que es pugui enganxar a la jaqueta quedaria ben parit
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de arnausalce al fil Ruta en moto Rutes en moto per Catalunya amb Like Like.
    https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wLZ7W-eHB_2ep9_E0s0oIBKCskRlccFG&usp=sharing Una rutilla de Barcelona, que comença al Vallès...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de Loxicdelamola al fil Em presento Nous al grup amb Like Like.
    La tinc desde divendres a la tarde. Li he fet 400km a menys de 4000rpm, son 1500km el rodatje. Màx 107Km/h. El motor fa calor. Acceleres...
  • J.M
    J.M ha reaccionat al missatge de fisgonator al fil Notícia Passeig diumenge en parella amb Like Like.
    Hola companys... La idea era anar a esmorzar a un lloc de Torrelles que m'havien recomanat, Cal Frare. Però com que encara no hi havia...
A dalt