• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de Erik

  1. Erik

    Avantatges Compra conjunta d'armilles-airbag

    Hola a tots. Com vaig dir he estat mirant aquest tema. Básicament m he decantat x airbags mecanics i 2 marcas concretas Helite turtle 2 i Hit Air MLV2C. (Nou model). El millor preu per Helite es 450,18€ a 490,19 en funció de talla. He parlat amb Motoraiz que es on esta millor de preu i no fan...
  2. Erik

    Avantatges Compra conjunta d'armilles-airbag

    Perfecte. Penso fer la compra entre febrer-març aprox. En un parell de setmanes pujaré a Andorra a veure si els preus están algo millor. Ja us diré.
  3. Erik

    Avantatges Compra conjunta d'armilles-airbag

    Perfecte merci! Es va fer la compra al final? Ja direu. Merci
  4. Erik

    Avantatges Compra conjunta d'armilles-airbag

    Bones! Espero que el día de Nadal hagi anat molt be i el Santa Claus s hagi portat be. Jo aquí obro debat sobre chalecos airbag dons m en estic mirant. Valen una pasta pero jo d esquena nomes en tinc una...M he mirat el Hit Air que pinta be i la Smart jacket de Dainesse que sembla ser el top de...
  5. Erik

    Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022

    Jo tb m acabo d inscriure. Creuem dits pq el sr covid ens deixi poderla disfrutar.....
  6. Erik

    Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022

    Allá estarem si!!
  7. Erik

    Ruta en moto Ruta cabo de gata-Nerja-Granada

    Bones Serra, 5 dies van ser. Intensos...jeje..
  8. Erik

    Ruta en moto Ruta cabo de gata-Nerja-Granada

    Bones companys. Us deixo la ruta que he estar fent la setmana pasada. Sortint de Sabadell vaig anar com a primer desti Mojacar per desde allá fer Cabo de Gata. Molt recomanable especialment playa de los muertos y playa Mónsul on es va rodar Indiana Jones. D allá direcció a Nerja per veure el...
  9. Erik

    Ruta en moto Papanoelada?

  10. Erik

    Ruta en moto Què heu fet avui?

    Pues avui dsd Sabadell a Besalu i despres he mirat de pujar a mare de deu del mon pero m he liat i com q s em feia tard he abortado mision. Parada a palamos a dinar i avall cap a sabadell altre cop. Molt vent avui tot i que força sol.
  11. Erik

    Vídeos Normandia en moto RoadTrip

    Espectacular. Un dels viatges que voldria fer tot i que disposo de molts pocs dies per escaparme. Moltes gracies x compartir
  12. Erik

    Consells Sobre GPS.....

    Bones company. Jo finalment em vaig quedar el 550...per si algun dia baixo a Marroc per exemple. Fa poc q el tinc i avui mirava de importar tracks gpx. Ho he fet amb l aplicacio d ordenador myroute i sincronitzant amb el gps i curiosament al ordenador es veia la ruta i el gps em deia q ruta...
  13. Erik

    Consells Sobre GPS.....

    A mi el 550 m arriba dilluns, pero el montaré a un taller. Al final ja m han dit que será 1h de feina. Veurem que tal va, te bona pinta!! Estava cansat d anar amb el movil. Salut!!
  14. Erik

    Ruta en moto The Silent Route a mig juny: serà un forn? :__)

    Jo diría la vaig fer a finals d agost o principis de setembre o sigui que mes o menys com ara i vaig anar be. Aneu preparats amb aigua i roba adecuada i penseu potser a fer mes parades. Penseu que aquella zona va pujant eh...recordo que igual vaig arribar a 1800 m o sigui que tampoc la calor es...
  15. Erik

    Ruta en moto En moto pel Maestrat

    Jo us recomanaria la ruta del silencio, coll d Ares i no se si podeu arribar a Albarracin, aquest ultim val la pena. Pitarque que veig que us ho recomanan es guapo si, jo hi vaig nomes pasar. Al poble de Cinctorres teniu l hotel restaurant Faxeiro, força be. Bona ruta!