• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de elbarbasenmoto

  1. elbarbasenmoto

    nou casc: Scorpion exo 1400 air?

    Tinc un amic que té un Scorpion EXO algo i està molt content, jo és que sol he tingut marca Shark, actualment porto el Shark Spartan black Mate i molt content perquè és lleuger i molt silenciós. Pel color m'agrada més el de la dreta.
  2. elbarbasenmoto

    Fotos Canvi de bagul

    Quan vaig compra la moto vaig estar a punt de comprar aquest, el trobo un gran baül però em feia cosa que es trenqués el sistema aquest que té de fer més gran i a part estèticament m'agrada menys que el GIVI TRK52N que vaig pillar al final.
  3. elbarbasenmoto

    Passeig per Barcelona

    Bones company, molt guai. Únic que penso és que amb el micròfon per carretera patiràs amb el vent, intenta tapar-lo una mica per amb paper de cuina dins de l'espuma i no agafa tant de soroll del vent. La gravadora zoom jo la vaig estar mirant per fer algun vídeo tipus RAW (sol escoltant la...
  4. elbarbasenmoto

    Dubte Camara per grabar sortides

    Podria funcionar, nose. Jo he provat un micròfon Boya BY-M3 i sol em funciona amb l'original. L'estic venent, tinc ganes de tindre una gopro jajajaja. Si algú interessa funciona perfectament. https://es.wallapop.com/item/sjcam-sj8-pro-526029294
  5. elbarbasenmoto

    AJUDA PER EDICIÓ DE VIDEOS

    Jo utilitzo un Windows i un PC del 2008 i vaig bé, es un I7, SSD, 16GB i una bona gràfica. Ja sé que no és un MAC jajaja. El software utilitzo el Adobe Premier, encara que et podria dir un parell més. - Davinci Resolve es molt potent i gratuit - Filmora
  6. elbarbasenmoto

    Prova de la Macbor XR5

    Aquesta moto tinc la sensació que donarà guerra, vull dir que tindrà venda. El pes que te és una passada, sol 178kg, el que menys que m'agrada es l'escape... La veritat que si ara anés a comprar-me una moto tindria dubtes entre la TRK 502 X i aquesta.
  7. elbarbasenmoto

    Avantatges Enganxines del fòrum??

    Al final aquesta iniciativa pareix que és tot un èxit!!!! :p:p PD: El primer pegat és per mi :)
  8. elbarbasenmoto

    Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020)

    Bones Jordi, potser també m'apunti, però quan falti menys perquè nose si podré anar :(.
  9. elbarbasenmoto

    Crònica Companys aqui va un de sorra...Viatge Marroc Octubre 2019

    Tant de bo tot fos tan fàcil com posar una data a un calendari jajaja
  10. elbarbasenmoto

    Consells Neteja d'equipació de moto

    Bones, la roba de cordura la fico a la rentadora sense proteccions com veig que fem la majoria, programa de prendes delicades i aigua freda. I el casc et deixo un vídeo, no em va quedar força bé, però si t'ajuda.
  11. elbarbasenmoto

    Ruta offroad Baix Llobregat i Alt Penedès | F800GS i Tiger900 Rally

    Jo sempre penso de comprar un DRON, però primer hi ha moltes coses abans jajaja. La veritat que les imatges amb el dron canvia tot molt el vídeo i queda genial.
  12. elbarbasenmoto

    Vídeos Primer vídeo del Vol de Granera

    Mol guai compi, la càmera la portes al pit no?
  13. elbarbasenmoto

    Crònica Companys aqui va un de sorra...Viatge Marroc Octubre 2019

    Espero fer algun dia un viatge tipus aquest al Marroc amb la meva moto :p
  14. elbarbasenmoto

    BENELLI LEONCINO TRAIL

    És la primera vegada que em deixen una moto per fer una prova d'ella i em fa molta il·lusió compartir amb vosaltres :) Versió Web
  15. elbarbasenmoto

    Dubte Camara per grabar sortides

    Una cosa Jordi que vaig llegir fa temps i no me recordava, acabo de comprar un Boya By-M3 i no funciona amb la SJCAM SJ8 PRO. Fa temps vaig llegir que el problema que te esta camara que sol funciona amb el microfono oficial. Vaya merda... :(