• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

ITV i confinament

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia gent,
des que va començar el confinament han passat ja unes quates setmanes... i a un servidor li tocaria passar l'ITV de la moto d'aquí a uns deu o quinze dies.
Per què ho sapigueu, m'he informat i he trobat aquest article:
Segons diuen, estàs exempt de portar l'ITV passada sempre que facis servir el vehicle per anar a un dels supòsits permesos i no t'hagi caducat ABANS de començar el confinament. Un cop acabi el confinament, cal demanar cita immediatament.

Doncs ja estic més tranquil, encara que... em pregunto jo si no estarà el servei tot col·lapsat un cop aixequin el confinament i haguem d'esperar un mes o més. Per això, crec que un cop es pugui tornar a circular normalment i em donin cita, portaré el paper de la cita sempre amb mi per si això acabés sent un problema.
Una abraçada!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia gent,
des que va començar el confinament han passat ja unes quates setmanes... i a un servidor li tocaria passar l'ITV de la moto d'aquí a uns deu o quinze dies.
Per què ho sapigueu, m'he informat i he trobat aquest article:
Segons diuen, estàs exempt de portar l'ITV passada sempre que facis servir el vehicle per anar a un dels supòsits permesos i no t'hagi caducat ABANS de començar el confinament. Un cop acabi el confinament, cal demanar cita immediatament.

Doncs ja estic més tranquil, encara que... em pregunto jo si no estarà el servei tot col·lapsat un cop aixequin el confinament i haguem d'esperar un mes o més. Per això, crec que un cop es pugui tornar a circular normalment i em donin cita, portaré el paper de la cita sempre amb mi per si això acabés sent un problema.
Una abraçada!
Doncs és un supòsit curios si, ja va bé que ho hagis compartit perquè potser a algú més li agafa entremig i ni hi ha pensat. Això és tipus el permis de circulació, que n'han posposat la renovació em sembla que 90 dies.

El que suposes crec que és el correcte. Les ITV s'aniran reprogramant de nou, i segurament hi haurà una bona cua per passar-les. Tot i així també crec que és com tu dius: si presentes davant la policia el document amb la cita de la ITV programada, i el vehicle no mostra manca manifesta de poder circular amb seguretat, no només hauries de poder acreditar la teva circulació amb la moto, sinó que la cita amb la ITV t'hauria de valdre per recórrer la denuncia si te la interposen igualment.

Altra cosa seria si tinguessis la ITV en resultat desfavoravle arran de l'última, ja que en aquest cas només podries fer servir la moto per anar fins al taller!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
IMG 20200517 204708 104
Així així està la cosa companys!
Per cert, ara aviat s haurà de tornar a anar a passar, amb rl canvi de fase!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia!
que sapigueu que les ITVs ja han obert i que ja tinc hora per divendres de la setmana vinent.
També que sapigueu que segons un article de fórmula moto la nova moratòria d'inspecció tècnica no queda clar que sigui del tot d'acord amb la llei, i podria amagar clàusules ocultes per multar-nos inopinadament.
Aneu amb compte i passeu-la el més aviat possible.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia!
que sapigueu que les ITVs ja han obert i que ja tinc hora per divendres de la setmana vinent.
També que sapigueu que segons un article de fórmula moto la nova moratòria d'inspecció tècnica no queda clar que sigui del tot d'acord amb la llei, i podria amagar clàusules ocultes per multar-nos inopinadament.
Aneu amb compte i passeu-la el més aviat possible.
Tota la raó del món. A més aquestes coses com que s'hauran de fer igual, millor fer-les quan es tingui un moment i fora. No confio amb l'administració en totes aquestes coses. Més val complir com bé dius quan puguem, i fora. Perquè tela si ens descuidem... en fi.

Gràcies per la info compi
 

Fils similars