Nous missatges de perfil

Soc Josep. Tinc una BMW R 1200 GS Adventure des fa 1 1/2 anys. Abans Suzuki V Strom 650. Us quasi diari i a l'estiu viatges: Pirineus, Eslovenia,
  • Like
Reactions: Serra and Non-stop
Non-stop
Non-stop
Bones Josep! Passa't pel fòrum de presentacions que alli podràs parlar-nos millor de com vius la moto. Benvingut!!
Serra
Serra
Bon dia Josep, i trobes a faltar alguna cosa de la Suzuki o re de re?
Josep
Josep
La veritat és que no. La BMW és un "pepino" impressionant. Faig molt poc "off road". És una gran i còmode viatgera. Faig 1,90 i per tant no em pesa massa. Més a més una vegada en marxa té un equilibri fantàstic.
Compis recordeu que col·locar marcadors als posts ens permet revisar-los més tard des del nostre perfil, a la pestanya de marcadors!
Bon dia. En dic Jordi , despres de passar per unes quantes motos, ara disposso de una Honda Integra 750, que es una maravella. Salut a tots
  • Like
Reactions: Non-stop
Non-stop
Non-stop
Bon dia Jordi!! Benvingut (y)
Molt bona màquina. Si vols, passa't pel fòrum de les nostres motos (fent clic aquí el post veure) i publiques un missatge parlant-nos de la teva moto i de l'ús que en fas. Segur que és molt polivalent. Per cert, si t'hi animes pots compartir-ne alguna foto!!

Salut
Serra
Serra
Què Jordi, a mi també m'agradaria veure la foto!
A veure! 9 h damunt la moto per la província de Girona. Algú té un plan de dissabte millor? #MotovoltaGirona2020
Ara podeu participar acreditats com a grup, amb els vostres companys i amics de ruta!
Ampliem el plaç de participació al concurs de cròniques un parell de dies!
Una salutació a tothom. bones rutes i un bon vi. Si es pot compartir, millor.
  • Like
Reactions: Roger and Non-stop
Non-stop
Non-stop
Hola Llauna!! Molt ben dit! Una salutació per a tu també i benvingut! Posa't còmode :)
Moltes felicitats Jorsa! Espero que passis un dia collonut i amb molta moto :)
A dalt