• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Rider 1000

Cròniques de rutes en moto
Hola,

Qui de vosaltres va a la Rider el proper 19 de setembre? Podríem posar aquí els qui hi anem, la distància de la rider que fareu (1000, 750, 500 o 300km), i el vostre número de dorsal. Així igual ens podem saludar.
Jo per exemple: Gabivolador, faig la R500, dorsal B396.
 
  • Like
Reaccions: Lluis
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Correcte, teniu raó, el punt màster M1 es va anul·Lar. ja ho ha dit n'Edmond
Nosaltres per seguir la ruta vam fer servir la App de mòbil Calimoto, que és freemium o de semi-pagament, depèn de les prestacions, però no sé com es compara amb la resta.
L'any vinent per cada punt màster us podeu apuntar un dia abans que la inscripció oberta per tothom. 5 punts són 5 dies abans, i això ajuda a sortir primer al matí.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Edmond
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: per això serveixen els punts aquets.......??????? Primera noticia de tot això.....!!!!!!!!!!! :cry::cry::cry::cry:
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: per això serveixen els punts aquets.......??????? Primera noticia de tot això.....!!!!!!!!!!! :cry::cry::cry::cry:
tret de la normativa de la rider 1000 any 2020,

12.1 Punts Màster
Hi haurà unes rutes suggerides en què hi haurà uns Controls de Pas anomenats Màster. Estaran senyalitzats a la carretera amb cartells reflectants 50 cm x 35 cm de color vermell i el logotip “Rider 1000” de color blanc. Al pas per aquests controls, els participants hauran d’aturar-se i segellar el passaport en el seu lloc corresponent. La quantitat segells “Màster” determinaran els dies d’antelació a l’obertura d’inscripció de l’any següent, que permetran realitzar la inscripció. Únicament es podran emprar els punts Màster de l’any anterior, per exemple els punts Màster aconseguits l’any 2017 s’empraran l’any 2018 i només el 2018, no es podran guardar per edicions posteriors.
L’absència dels segells “Màster” al passaport, no afectarà en el seu cas, al lliurament del pin al final de l’esdeveniment.
Els punts Màster només seran contabilitzats si s’ha fet tot el recorregut i s’ha finalitzat, fins l’últim control de pas i l’entrega del Pin, ja sigui un punt Màster o tots. NOMÉS SERAN CONTABILITZATS ELS PUNTS MÀSTER AMB LA PROVA ACABADA.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
tret de la normativa de la rider 1000 any 2020,

12.1 Punts Màster
Hi haurà unes rutes suggerides en què hi haurà uns Controls de Pas anomenats Màster. Estaran senyalitzats a la carretera amb cartells reflectants 50 cm x 35 cm de color vermell i el logotip “Rider 1000” de color blanc. Al pas per aquests controls, els participants hauran d’aturar-se i segellar el passaport en el seu lloc corresponent. La quantitat segells “Màster” determinaran els dies d’antelació a l’obertura d’inscripció de l’any següent, que permetran realitzar la inscripció. Únicament es podran emprar els punts Màster de l’any anterior, per exemple els punts Màster aconseguits l’any 2017 s’empraran l’any 2018 i només el 2018, no es podran guardar per edicions posteriors.
L’absència dels segells “Màster” al passaport, no afectarà en el seu cas, al lliurament del pin al final de l’esdeveniment.
Els punts Màster només seran contabilitzats si s’ha fet tot el recorregut i s’ha finalitzat, fins l’últim control de pas i l’entrega del Pin, ja sigui un punt Màster o tots. NOMÉS SERAN CONTABILITZATS ELS PUNTS MÀSTER AMB LA PROVA ACABADA.

add262b13bfbf52591ae6dcbf4182d9a.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
podràs apuntar-te 4 dies abans de la data d'obertura d'inscripcions per a tothom.
Ull que si vas amb un grup d'amics es redueix a l'amic que té MENYS estrelles per tothom.

El tema es si eran cuatre o cinc, per que teoricament el M1 el van cancelar ells........


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
El tema es si eran cuatre o cinc, per que teoricament el M1 el van cancelar ells........


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
l'1 no existeix per a ningú, per tant ningú podrà gaudir del punt 1 l'edició 2021, hagi fet la 1000, la 700, la 500 o la 300...
l'any vinent les inscripcions amb punts màster començaran 1 dia més tard que aquest. Ja està. En el fons serà el mateix, @Edmond ningú notarà la diferència, perquè serà com si ningú haguès fet el punt 1.
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
tret de la normativa de la rider 1000 any 2020,

12.1 Punts Màster
Hi haurà unes rutes suggerides en què hi haurà uns Controls de Pas anomenats Màster. Estaran senyalitzats a la carretera amb cartells reflectants 50 cm x 35 cm de color vermell i el logotip “Rider 1000” de color blanc. Al pas per aquests controls, els participants hauran d’aturar-se i segellar el passaport en el seu lloc corresponent. La quantitat segells “Màster” determinaran els dies d’antelació a l’obertura d’inscripció de l’any següent, que permetran realitzar la inscripció. Únicament es podran emprar els punts Màster de l’any anterior, per exemple els punts Màster aconseguits l’any 2017 s’empraran l’any 2018 i només el 2018, no es podran guardar per edicions posteriors.
L’absència dels segells “Màster” al passaport, no afectarà en el seu cas, al lliurament del pin al final de l’esdeveniment.
Els punts Màster només seran contabilitzats si s’ha fet tot el recorregut i s’ha finalitzat, fins l’últim control de pas i l’entrega del Pin, ja sigui un punt Màster o tots. NOMÉS SERAN CONTABILITZATS ELS PUNTS MÀSTER AMB LA PROVA ACABADA.
Ok, de totes formes no em servirien de res al plegar a Prats...

L´ any vinent ho tindré en compte... (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Tinc una pregunta per tu, ja que has comentat lo dels punts "master"...

Jo tinc al meu Passaport Rider, dos segells a part dels que em van posar en els controls d´ etapa, fins que vaig marxar cap a casa al control de Prats de Lluçanès. Un es una M2 i l´ altre és l´ M5...

Això vol dir que em vaig saltar dos punt de pas "master"...???

Vaig provar de ser molt acurat intentant arribar a totes les coordenades que van facilitar a l itinerari publicat, però tinc que reconeixer que al anar seguint el track amb Google Maps, tinc la sospita de que potser el Maps em va enviar per algun altre recorregut que no era el marcat...

Salut
Si, et falten el 3 i el 4. Jo tinc 8 punts màsters amb la 700 menys el punt màster número 1 que el varen anul·lar.

Jo les rutes les faig amb el GPS i després les repasso. Mir-ho que passin exactament per a on ells diuen i aixi fer tots els punts màsters.

I si... vaig anar per feina pero per culpa de la pluja 12 hores... Es 1 hora més d'el que vaig tarda per fer la Rodibook 15 dies abans.

A la Rodibook 700 i pico kilómetres també, sortida a les 6 del matí i arribada a les 17. Navegació amb roadbook i carreteres amb gravilla, trancat, forats, etc etc, .... mes de 20 ports per Huesca i Navarra...

Si vols anar ràpid s'ha de fer sol, quan mes gent hi hagui en un grup més temps es perd. Jo fa dos anys que la faig sol i tardo unes 11 hores. Quan ho feia amb 4 o 5 motos més, tardavem 15 i 16 hores.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Jo tinc 8 punts màsters amb la 700 menys el punt màster número 1 que el varen anul·lar

Si, et falten el 3 i el 4. Jo tinc 8 punts màsters amb la 700 menys el punt màster número 1 que el varen anul·lar.

Jo les rutes les faig amb el GPS i després les repasso. Mir-ho que passin exactament per a on ells diuen i aixi fer tots els punts màsters.

I si... vaig anar per feina pero per culpa de la pluja 12 hores... Es 1 hora més d'el que vaig tarda per fer la Rodibook 15 dies abans.

A la Rodibook 700 i pico kilómetres també, sortida a les 6 del matí i arribada a les 17. Navegació amb roadbook i carreteres amb gravilla, trancat, forats, etc etc, .... mes de 20 ports per Huesca i Navarra...

Si vols anar ràpid s'ha de fer sol, quan mes gent hi hagui en un grup més temps es perd. Jo fa dos anys que la faig sol i tardo unes 11 hores. Quan ho feia amb 4 o 5 motos més, tardavem 15 i 16 hores.

Jo a la rodibook vaig fer 12 hores amb parades incloses, va ser brutal, em va encantar, i uns quants kms rodant darrera en Xavi Galindo, va ser com un clínic !!!!! Com hi va el nano !!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Jo a la rodibook vaig fer 12 hores amb parades incloses, va ser brutal, em va encantar, i uns quants kms rodant darrera en Xavi Galindo, va ser com un clínic !!!!! Com hi va el nano !!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Es que la Rodibook es la millor i més dura! Ruta sorpresa fins un dia abans i navegació amb roadbook. Carreteres (per dir algu) impresionants i pràcticament totes molt dolentes. Tots els que ens queixen de Vidrà, a la Rodibook com Vidrà ni havien unes quantes.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Es que la Rodibook es la millor i més dura! Ruta sorpresa fins un dia abans i navegació amb roadbook. Carreteres (per dir algu) impresionants i pràcticament totes molt dolentes. Tots els que ens queixen de Vidrà, a la Rodibook com Vidrà ni havien unes quantes.

I tant, per mi també la millor, el primer tram trencat que hi havia, era cent vegades pitjor que vidra, i com tu dius després no havien unes cuantes con aquesta, pero precisament per això, per la duresa i navegació per roadbook, l ambient es diferent


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Lluis
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Si, realment amb el Wikiloc tampoc hagués sigut la solució... El conec bastant bé pq l utilitzo pel tema de la feina i ja tinc clar fins a on arriba...

Un colega em va parlar d una app de navegació, s en diu OsmAnd i segons he vist a un video, podria ser una solució ja q funciona amb mapes descarregats a la memoria interna del dispositiu, però encare ni l he instalat per fer cap prova...
Lo dit... Accepto sugeréncies
Jo utilitzo el OsmAnd i perfecte. Carrego directament el mapa en.gpx k passa lOrganitzacio. Nomes sha d vigilar k estigui configurat x a seguir el.track i k no faci com el.google maps i trii el.cami mes facil.
Lo seu es ferte algun track tu i probarlo abans duna sortida com la.rider.
Jo em.creo les rutes en google maps, les converteixo en gpx dsd lordinador, me lenvio x correu ibla.descarrego al mobil.
Desd k la.conec nomes faig servir esta app
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Pel que entenc al llegir l article que has penjat, sembla que si no faig tota la ruta, no valen.... jo era apuntat a la 700
Crec k si mentres fas la 700 et canses o decideixes seguir amb la 500 i fas tot elnrecorregut de la 500 et contaria com acabada la 500 amb els.seus punts masters. Algu ho pot confirmar??
 
  • Like
Reaccions: Serra
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Això és el que diu la normativa:

En esta edición, a los participantes de la Rider 1000 que logren terminar el itinerario, pero en el Pasaporte del evento les faltan 1 o 2 Controles de Paso, se les entregará el pin de la Rider 500 y si les faltan 3 o 4 Controles de Paso , se les entregará el de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 700 que logren terminar el itinerario, pero en el Pasaporte del evento les falte 1 Control de Paso, se les entregará el pin de la Rider 500 y si les faltan 2 o 3 Controles de Paso, se les entregará el de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 500 que les falte 1 Control de Paso, se les entregará el pin de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 300 que les falte 1 Control de Paso, aunque logren terminar el evento, se considerará como un abandono y no tendrán recompensa.

Per tant, si, més o menys és com dius.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Això és el que diu la normativa:

En esta edición, a los participantes de la Rider 1000 que logren terminar el itinerario, pero en el Pasaporte del evento les faltan 1 o 2 Controles de Paso, se les entregará el pin de la Rider 500 y si les faltan 3 o 4 Controles de Paso , se les entregará el de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 700 que logren terminar el itinerario, pero en el Pasaporte del evento les falte 1 Control de Paso, se les entregará el pin de la Rider 500 y si les faltan 2 o 3 Controles de Paso, se les entregará el de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 500 que les falte 1 Control de Paso, se les entregará el pin de la Rider 300.
A los participantes de la Rider 300 que les falte 1 Control de Paso, aunque logren terminar el evento, se considerará como un abandono y no tendrán recompensa.

Per tant, si, més o menys és com dius.

Clarament... el que em cal és llegir els reglaments de les coses a les que m apunto.... :rolleyes::rolleyes:
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Serra i Gabivolador
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2

Fils similars