• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Nou "cono" de Barcelona

waspbcn

waspbcn

Nouvingut
12 Ago 2020
6
12
Premis
1
Barcelona
Moto
Honda CBF 500 A '07
Bones!

Em presento des de Barcelona, em dic Alex, tinc 23 anys, i fa un meset que tinc l'A2.
Abans només havia portat algun ciclomotor i alguna 125 però ja he fet el gran pas. Aprofito i us deixo alguna foto de la meva nova companya, una CBF 500 A del 2007 amb 40.000km i molts per davant.

Moto
Moto2


He fet alguna sortideta sol però seria un plaer sortir amb qualsevol que comparteixi aquesta passió.

Ens llegim! vsss
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bones!

Em presento des de Barcelona, em dic Alex, tinc 23 anys, i fa un meset que tinc l'A2.
Abans només havia portat algun ciclomotor i alguna 125 però ja he fet el gran pas. Aprofito i us deixo alguna foto de la meva nova companya, una CBF 500 A del 2007 amb 40.000km i molts per davant.

Veure l'arxiu adjunt 1316Veure l'arxiu adjunt 1317

He fet alguna sortideta sol però seria un plaer sortir amb qualsevol que comparteixi aquesta passió.

Ens llegim! vsss
Benvingut!! molt xula la moto a disfrutar-la (y)
 
  • Like
Reaccions: waspbcn
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones!

Em presento des de Barcelona, em dic Alex, tinc 23 anys, i fa un meset que tinc l'A2.
Abans només havia portat algun ciclomotor i alguna 125 però ja he fet el gran pas. Aprofito i us deixo alguna foto de la meva nova companya, una CBF 500 A del 2007 amb 40.000km i molts per davant.

Veure l'arxiu adjunt 1316Veure l'arxiu adjunt 1317

He fet alguna sortideta sol però seria un plaer sortir amb qualsevol que comparteixi aquesta passió.

Ens llegim! vsss
Bones Alex, benvingut!!! La meva montura és de l'època de la teva, del 2006, i va finísima, tens moto per anys, més tractant-se d'una Honda CBF 500. Per les imatges, a més, sembla que tens una unitat molt ben cuidada. Te l'ha venut un conegut de confiança?

Per aquí trobaràs companys de ruta segur. Passa pel fil del cens de motoristes per zones i pel fòrum de sortides, i segur que trobes companys per anar sortint.
 
  • Like
Reaccions: waspbcn i jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Benvingut @waspbcn !!!

M'encanta la teva moto... jo vaig tenir-ne una, de fet la seva germana gran, una CBF600NA (Naked Abs) tetracilindrica, del 2007 també!.

IMG 20180924 131905 179


A mes, suposo que com la teva, era la última versió carburada i anava finísima, mai vaig tenir problemes de carburació.

La vaig comprar aprox. el 2010 amb 13.000 kms i la vaig vendre el 2018 amb 70.000 kms.... NO PROBLEMS!!! : Canviar oli, filtres, neumàtics, frens i transmissió quan toca i punt. En tots aquests anys no es va fondre ni una bombeta!!!

Quan vaig arribar el primer dia amb la moto al meu mecànic de tota la vida em va dir : "T'has comprat una moto que o et sobreviu a tu o la vendràs per avorriment, però no perquè et doni problemes...!"

I certament, la vaig vendre per avorriment a un conegut que a hores d'ara encara la te i es mes feliç que un gingol...

No es la millor en res però fa la seva feina correctament i es indestructible.

La única pega que jo li posaria es que la llum es clarament insuficient... es com una espelma li posis la bombeta que li posis, però per el demès ...

Crec que es una gran elecció com a punt de partida del A2 per desprès pujar el nivell.

Felicitats i gasss!
 
  • Like
Reaccions: waspbcn
waspbcn

waspbcn

Nouvingut
12 Ago 2020
6
12
Premis
1
Barcelona
Moto
Honda CBF 500 A '07
Primer de tot moltes gràcies per la benvinguda!

@Non-stop : la moto vaig trobar-la després d'estar molts (moltíssims) mesos llegint foros, notícies, comparant, i veient molts anuncis, a Granollers (per Wallapop). Era d'un noi que se la venia perquè havia trobat feina fora i no li sortia a compte endur-se-la cap a on anava.
El preu per una moto del 2007 estava una mica inflat pel meu gust, però la veritat es que molt agraït amb ell, la va deixar impecable, amb alguns extres, pneumàtics Battlax (no he pogut provar massa però van molt fins), canvi de col·lectors, pastilles de frens, tots els líquids...
Pel moment segueixo pensant que va ser una gran inversió cap a una vida més feliç :ROFLMAO:

@jordiTR63 : Moltes gràcies! Preciosa la teva també, el cobredipòsit de cuir li queda brutal, no el conservaràs...? :ROFLMAO::ROFLMAO:
És exactament el que dius, el meu mecànic de confiança em va dir algo semblant: "esta moto sólo la rompes si la estampas contra un muro, y pobre muro".
Segons em tregui l'A en un parell d'anyets, ja em miraria una nova montura (tiro molt cap a les trail). Què em pots dir de la VStrom? La veia una molt bona opció però potser poca potència si agafava la nova 250 i massa amb la 650.

Ens llegim! vss
 
  • Like
Reaccions: Serra i jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
(...)
@jordiTR63 : Moltes gràcies! Preciosa la teva també, el cobredipòsit de cuir li queda brutal, no el conservaràs...? :ROFLMAO::ROFLMAO:
És exactament el que dius, el meu mecànic de confiança em va dir algo semblant: "esta moto sólo la rompes si la estampas contra un muro, y pobre muro".
Segons em tregui l'A en un parell d'anyets, ja em miraria una nova montura (tiro molt cap a les trail). Què em pots dir de la VStrom? La veia una molt bona opció però potser poca potència si agafava la nova 250 i massa amb la 650.
(...)

@waspbcn , sobre el protector del dipòsit dir-te que es un Bagster, que el vaig donar a qui es va quedar la moto, i que a part de protegir el dipòsit serveix per "anclar" les maletes de dipòsit de la marca. Jo crec que a hores d'ara encara en pots trobar per la teva moto... p.e.:


Accesoris de Bagster també els trobaràs a Motocard, que en tens a BCN ... https://www.motocard.com/search?q=bagster&p=3&nidx

Sobre la VStrom ... que dir-te ... :love:, jo n'estic molt-molt content.... es , no ens enganyem, una trail eminentment asfàltica o sigui que offroad de baix nivell-dificultat, però com a moto touring es fantàstica. Fes uns quants milers de kilòmetres amb aquesta magnifica CBF500 i quan et decideixis ves a per la VStrom 650, no la 250 que es poqueta cosa . Amb la experiència que agafaràs amb la CBF500 la VStrom 650 la portaràs amb la gorra i t'ho passaràs molt bé!!!

Salut i gasss
 
  • Like
Reaccions: Serra i waspbcn
waspbcn

waspbcn

Nouvingut
12 Ago 2020
6
12
Premis
1
Barcelona
Moto
Honda CBF 500 A '07
@jordiTR63 per ara ho veig un accessori que em tira més d'estètica que no per una altra cosa, però t'agraeixo els links!

Uf, ja m'estàs donant enveja. El professor que tenia a l'autoescola en portava una, i de fet es deia Jordi, però la que portava era l'antiga. Me la va recomanar molt també, i es que mai he escoltat cap mal comentari d'aquesta moto, en fi... de moment em conformaré veient els vídeos del teu canal :ROFLMAO:

Ens llegim! vss
 
  • Like
  • Love
Reaccions: Serra i jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
@jordiTR63 per ara ho veig un accessori que em tira més d'estètica que no per una altra cosa, però t'agraeixo els links!
(...)
Pensa que , estètiques a part, et protegeix el dipòsit del tot. Jo el vaig portar tots els anys que vaig tenir la moto i el dipòsit estava immaculat. A part el protector et dona grip a les cames, ja que el dipòsit es força lliscant. Jo crec que es una bona inversió portis o no maleta...

Salut!
 
  • Like
Reaccions: waspbcn
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Primer de tot moltes gràcies per la benvinguda!

@Non-stop : la moto vaig trobar-la després d'estar molts (moltíssims) mesos llegint foros, notícies, comparant, i veient molts anuncis, a Granollers (per Wallapop). Era d'un noi que se la venia perquè havia trobat feina fora i no li sortia a compte endur-se-la cap a on anava.
El preu per una moto del 2007 estava una mica inflat pel meu gust, però la veritat es que molt agraït amb ell, la va deixar impecable, amb alguns extres, pneumàtics Battlax (no he pogut provar massa però van molt fins), canvi de col·lectors, pastilles de frens, tots els líquids...
Pel moment segueixo pensant que va ser una gran inversió cap a una vida més feliç :ROFLMAO:

@jordiTR63 : Moltes gràcies! Preciosa la teva també, el cobredipòsit de cuir li queda brutal, no el conservaràs...? :ROFLMAO::ROFLMAO:
És exactament el que dius, el meu mecànic de confiança em va dir algo semblant: "esta moto sólo la rompes si la estampas contra un muro, y pobre muro".
Segons em tregui l'A en un parell d'anyets, ja em miraria una nova montura (tiro molt cap a les trail). Què em pots dir de la VStrom? La veia una molt bona opció però potser poca potència si agafava la nova 250 i massa amb la 650.

Ens llegim! vss
Vstrom 650 XT :love: :love:
Amb una renovació del model, ara ja una mica desfassat tecnològicament des de 2017, que hauran de fer els propers mesos sí o sí, serà bestial. És que és una moto de8000 euros amb la presència d una de 14000.
 
  • Like
Reaccions: waspbcn
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Bascu Em presento Cròniques d'un cono desde Barnacity Presentacions 106
Bascu Consells De Barcelona a Andorra Espai de debat 21
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25

Fils similars