• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016

M

Marc

Convidat
Bon dia!

M'estic plantejant molt moltíssim jubilar la meva Suzuki sv650s del 2006 (97.000 km) per una Speed Triple R del 2016. El tema és que la moto m'enamora i la setmana passada vaig demanar una prova de l'actual RS al concessionari Italomotor de Barna. Sóc conscient del model que vaig provar i del que vull (R 2016 vs RS 2020) però crec que per l'ús que li donaré i el meu nivell de conducció (més proper a un "cono" que a un "pro") amb la R em sobra moto per totes bandes. El problema és el següent:

Tenint en compte que m'agrada que la meva parella vingui de paquet de tant en tant...creieu que és una moto acceptable per portar passatger de manera puntual? No parlo ni de llargues rutes, ni de viatges...simplement de trajectes curts per la ciutat, per anar a prendre algo, a la platja, a veure amics i/o familiars, etc. Ella està acostumada a la Suzuki i em preocupa que la Speed sigui molt més incòmoda. Per postura no, però veig el seient petit, finet i amb els tubs d'escapament molt propers a ella. Tinc la intenció de posar-li uns SC Project Carbon, i és que m'enamora com queden els dos tubs sota el seient, però no sé si serà suficient per evitar alguna cremada o la calor excessiva que aquest sistema pugui donar.

Sé que no és una moto pensada per anar a duo (avui en dia...poques ho són que no siguin trail o sport-turisme) i que si la moto t'agrada, "sarna con gusto no pica", però tampoc vull que sigui insufrible per ella!

Algú que hagi tingut una Speed a partir del 2016, o que l'hagi provat a duo, que em pugui ajudar a aclarir els dubtes? Estaré molt agraït a qui em pugui comentar quelcom!!

Una abraçada!!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Mmmm.....

Sense haver tingut cap, eh.... si tu ja veus que no pinta gaire bé, i no et vols treure del cap la R....

Jo portaria a possar més gruix i del bo al seient, perquè si és petit pero cómode, jo crec que per trajectes curts compensaria...

La millor opció és que la probeu a conciència abans de comprar la que trobis. Segurament hauràs d'anar a un venedor professional de 2a ma, però així és més fàcil saber qué hauries de fer....si és que s'hi ha de fer res.


Ens veiem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Mmmm.....

Sense haver tingut cap, eh.... si tu ja veus que no pinta gaire bé, i no et vols treure del cap la R....

Jo portaria a possar més gruix i del bo al seient, perquè si és petit pero cómode, jo crec que per trajectes curts compensaria...

La millor opció és que la probeu a conciència abans de comprar la que trobis. Segurament hauràs d'anar a un venedor professional de 2a ma, però així és més fàcil saber qué hauries de fer....si és que s'hi ha de fer res.


Ens veiem a l'asfalt
Bon dia!

M'estic plantejant molt moltíssim jubilar la meva Suzuki sv650s del 2006 (97.000 km) per una Speed Triple R del 2016. El tema és que la moto m'enamora i la setmana passada vaig demanar una prova de l'actual RS al concessionari Italomotor de Barna. Sóc conscient del model que vaig provar i del que vull (R 2016 vs RS 2020) però crec que per l'ús que li donaré i el meu nivell de conducció (més proper a un "cono" que a un "pro") amb la R em sobra moto per totes bandes. El problema és el següent:

Tenint en compte que m'agrada que la meva parella vingui de paquet de tant en tant...creieu que és una moto acceptable per portar passatger de manera puntual? No parlo ni de llargues rutes, ni de viatges...simplement de trajectes curts per la ciutat, per anar a prendre algo, a la platja, a veure amics i/o familiars, etc. Ella està acostumada a la Suzuki i em preocupa que la Speed sigui molt més incòmoda. Per postura no, però veig el seient petit, finet i amb els tubs d'escapament molt propers a ella. Tinc la intenció de posar-li uns SC Project Carbon, i és que m'enamora com queden els dos tubs sota el seient, però no sé si serà suficient per evitar alguna cremada o la calor excessiva que aquest sistema pugui donar.

Sé que no és una moto pensada per anar a duo (avui en dia...poques ho són que no siguin trail o sport-turisme) i que si la moto t'agrada, "sarna con gusto no pica", però tampoc vull que sigui insufrible per ella!

Algú que hagi tingut una Speed a partir del 2016, o que l'hagi provat a duo, que em pugui ajudar a aclarir els dubtes? Estaré molt agraït a qui em pugui comentar quelcom!!

Una abraçada!!
Per què no mires si al catàleg de recanvis hi ha algun seient Comfort que puguis posar i treure segons l ús que li dones cada dia?
 
A

AlbertObiols

Nouvingut
1 Jul 2020
6
21
Premis
2
Vinc d'una street triple y a la tercera sortida la meva parella ja estaba farta y jo casi que també. Pensa que l'únic suport que te es a tú, ja sigui al frenar fort o accelerar. El coixi es petit, y la postura mes enllá de que estigui aprop del escapament, es que els genolls els tindrá molt doblegats, a la meva parella se li dormien les cames a la tornada.

Et recomano de veritat que facis una proba d'una sortida llarga abans de prendre una decissió.

Hi ha aquest tipu de suports que us podrien ajudar pero son carets la veritat.

1593834697611
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Per què no mires si al catàleg de recanvis hi ha algun seient Comfort que puguis posar i treure segons l ús que li dones cada dia?
Sento no estar d'acord amb tu, @Serra en aquest punt. Cada cos és diferent i necessita coses específiques per estar cómode al cim de la moto.

Jo no sóc gaire de recomanar coses, però un seient d'origen mai serà igual de cómode que un que facis expressament pel teu culet i el de la copi...

Ja fora de si tria la R o no...si el seient no et fa però la resta si....ves a un expert en seients de moto. Jo podria citar tapicers que per la Fazer he llegit al forum de la meva moto, però jo primer aniria al forum de la moto en concret que es tingui a preguntar per les modificacions i on fer-les.

Jo vaig comprar el Shad Confort però un Palomo Linares, customitzat, es veu que és el que li has de regalar al teu culet....això ja va de pressupost i ganes de probar.

El límit el poses tu. O canvies de moto o en tens dues, una per anar amb la copi i l'altre er fer el bretol...Quan comences a customitzar i a invertir calers a la moto, has de tenir clar que minimament has d'amortitzar la inversió o no t'ha d'importar gastar-los fins que trobes el que busques...

Tot molt subjectiu i personal....



Ens veiem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Sento no estar d'acord amb tu, @Serra en aquest punt. Cada cos és diferent i necessita coses específiques per estar cómode al cim de la moto.
d'acord, no havia pensat en aquesta opció, un despiste meu. Les dues opcions són bones.
Avui he mirat un vídeo d'en Ryan Kluftinger de FortNine sobre la Husqvarna Vitpilen 700 que deia que el seient del darrera era el millor control de la natalitat possible si no volies tenir fills, perquè si lligaves mai ningú t'acompanyaria a casa en aquella moto :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ja ens diràs què decideixes @marc
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
Ray Fields Rider Vídeos NECESSITO LA VOSTRA AJUDA... MotoVlogs propis 49
Nikokaos Necessito Refrescar-me (Breaking Time) Sortides anteriors 0
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Roger Notícia El President de Rodes Solidàries necessita ajuda Suport entre companys 6
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10
Nikokaos AJUDA PER EDICIÓ DE VIDEOS MotoVlogs propis 20
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
racingdeibit decepció amb calimoto Anàlisi de productes 10
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15 Preguntes Jurídiques amb Gabinet Iuris 74
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Opinió Problema amb un taller mecànic Suport entre companys 11
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
mushu903 Europa amb carnet provisional Espai de debat 7
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació motorista 0
Erik Anàlisis-Comparativa Seient modificat amb gel i visco x Xtrim Anàlisi de productes 10
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Xavi Canyo Amb quin estil us identifiqueu? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Roger X-ADV Vídeos Pol Espargaró debuta amb la RC213V d'HRC MotoVlogs propis 2
Pastoret Seients tapissats amb gel.... Anàlisi de productes 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Robiker.1985 De circuit amb la cbr600F MotoVlogs propis 0
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Xavier sc Fotos El meu fill Albert amb la Dominator Les nostres motos 5
Papapepe Candau de disc amb alarma Mecànica de motos i recopilatoris 11
J Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125? Presentacions 2
Edutarraco Crònica Sortida amb projecte!!! Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0

Fils similars