• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Modificació Seient

Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bones a tots,

Estic pensant en modificar el seient de la moto, posar-hi gel i elevar la part del acompanyant perquè quedi mes alt.

Sabeu d'algun lloc on o facin?

Jo vaig anar un cop al Xtrim https://www.xtrim.es per a un altre moto pero no se si hi ha altres llocs, etc....

Ja hem direu si en coneixeu d'altres ;),

Gracies!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Lluis
Jordi_HD

Jordi_HD

Nouvingut
21 Ago 2020
17
54
Premis
2
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Harley Davidson Dyna Switchback
Xtrim és una aposta segura, jo els he portat un parell de seients i cap problema.

Fa temps vaig fer un seient amb el Lolo Pamanes i no vaig quedar gens content, la veritat. Em va semblar un sobrat de la hòstia i sobretot, la feina que va fer no va ser gaire bona. Apart, força car.
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bones a tots,

Estic pensant en modificar el seient de la moto, posar-hi gel i elevar la part del acompanyant perquè quedi mes alt.

Sabeu d'algun lloc on o facin?

Jo vaig anar un cop al Xtrim https://www.xtrim.es per a un altre moto pero no se si hi ha altres llocs, etc....

Ja hem direu si en coneixeu d'altres ;),

Gracies!
No vas quedar satisfet amb la feina d'aquesta gent?

Enviado desde mi SM-G950F mediante Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Tinc un parell de companys que ho han fet a https://www.x-sits.es/ i estan molt contents, la feina es veu ben feta.
El meu seient me'l van fer aquí x-sits, jo portava un seient enduro, van aprofitar el seient i me'l van modificar omplint-lo de escuma i gel, augmentant l'alçada i l'amplada. (y) Molt bona feina van fer.;)
El preu bastant bé (y), comparat amb comprar un de nou.
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
Jordi_HD

Jordi_HD

Nouvingut
21 Ago 2020
17
54
Premis
2
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Harley Davidson Dyna Switchback
No vas quedar satisfet amb la feina d'aquesta gent?
Si et refereixes al meu comentari sobre el Lolo Pamanes, exacte, no vaig quedar satisfet ni amb la feina feta ni amb el seu comportament ni amb els seus preus tenint en compte la feina tan pobre que van fer. Quan vaig contactar amb ell al principi, em va assegurar que era possible rebaixar fins a 2 cm el seient d'una BMW R850R que tenia en aquell moment i quan vaig rebre el seient, l'alçada era exactament la mateixa (2cm de diferència en alçada en una moto es noten moltíssim, qualsevol t'ho pot dir) i quan el vaig trucar per explicar-li, se'm va posar xulo insinuant que era jo el que no sabia apreciar el canvi d'alçada, que ell havia fet perfectament la feina i que era jo el que m'equivocava i, després d'una discussió llarga i sense sentit, al final va accedir a que li enviés altre cop el seient i sempre fotent-m'ho en cara com si em fes el favor de la meva vida. Quan me'l va tornar altre cop, l'alçada continauva igual. Van ser 130€ llençats a les escombraries.
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
No vas quedar satisfet amb la feina d'aquesta gent?

Enviado desde mi SM-G950F mediante Tapatalk

Suposo que o dius perque pregunto per altres llocs, Jo si que vaig quedar content però com no coneixo cap mes lloc vaig voler preguntar per saber les opiniones de mes gent i coneixer mes llocs que sempre va be ;).
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Be, al final vaig anar a fer la modificació al Xtrim , gracies a tots pels comentaris (y)

IMG20200922133509
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bones a tots,

Estic pensant en modificar el seient de la moto, posar-hi gel i elevar la part del acompanyant perquè quedi mes alt.

Sabeu d'algun lloc on o facin?

Jo vaig anar un cop al Xtrim https://www.xtrim.es per a un altre moto pero no se si hi ha altres llocs, etc....

Ja hem direu si en coneixeu d'altres ;),

Gracies!
strim, molt recomenable.
 
S

Salvador Llort

Convidat
Un altre tapisser què està bé és en Márquez de Sevilla, els Porto de fa 8 anys a la meva RT i tot igual que el primer dia, molt còmodes.....si algú hi estigués interessat aquest és el telèfon 619862828, per youtube i Facebook té imatges dels treballs realitzats a moltes motos.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra

Fils similars