• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

MACBOR Montana XR5

Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Es veu guapísima, i més estilitzada i lleugera que la TRK x de Benelli.

Què tal amb dues persones, es mou bé per carretera oi? Ara està de moda anar carregats de cavalls, però amb molts menys les motos ja donen de si.
La veritat es molt més lleugera q la benelli trk 502x, amb dos persones es mou de meravella la veritat tant en corves com per cavalls té molta força aquest motor, provada en pujadeta i sense problema!!
Vinga gas
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
i lo bo que 70 kg menys de pes amb la mateixa potencia.... I preu semblant. M agradaria veure temps acceleració i recuperació de Benelli contra Macbor. Se'n parlarà d'aqusta moto!l
L'unic que veig que la ktm 390 adventure pot ser que s 'ho vagi menjant tot entre els que prioritzin poder fer off road... Però si no és el cas... A més segur que hi ha gent que valora que la marca sigui espanyola.
Ara mateix vaig a seguir el vostre Instagram!
Mirare d probar la Benelli ara no se si podre fer aquesta comparativa que dius pero si vull veure sensacions. . Tinc que dir que per un A2 la Macor val molt la pena tot i que la ktm semprr ha estat una gran marca.
Off road no l'he provada però en breu!!!
Vinga va gas!!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Em penso que el mercat està canviant. Avui parlàvem amb l' @Edutarraco que és increïble la quantitat de GS que omplen el perfil de les maxitrails actualment, quan tot i ser bones motos, són força cares. Jo penso que tenen un públic molt ampli al que conquisten per raons diverses que van des de ser una moto top, a un bon finançament, una marca de prestigi, un top de cilindrada per segment, una electrònica puntera...

Les trails o maxitrails lowcost comencen a oferir coses similars al satisfer estètica, aptituds en conducció polivalent, un preu molt concret (baix), una electrònica suficient, prestigi de marca (dintre del segment), etc.

KTM em dóna la sensació que té prou potència dins la indústria com per marcar una diferència, traient models que destacaran en aptituds i competitivitat, realment, per damunt de gran part de les seves rivals, però que potser no estaran tant de moda precisament per diferenciar-se.

A qui no li agradaria tenir una Macbor o una Benelli? Tots diriem que si. Per contra, una KTM 390? Molts ens ho pensaríem, i segurament faríem una ullada a la competència abans de decidir.
Molt cert això que comentes, molt d'acord amb aquest escrit!
Calitat preu ara per ara jo valoro molt Macbor i Benelli.
Va gas!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
La veritat es molt més lleugera q la benelli trk 502x, amb dos persones es mou de meravella la veritat tant en corves com per cavalls té molta força aquest motor, provada en pujadeta i sense problema!!
Vinga gas
He de dir que ahir vaig fer una pujada amb passatgera de desnivell 10% amb la meva Honda cb500x i el motor no patia pas gens, anava perfectament. És un motor molt semblant al de la Macbor, crec, per tant hauria de ser el mateix
 
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Avui he anat amb un amic al concessionari i finalment la hem testat...
La veritat és que no ens ho esperàvem tant bé...
És una moto que te uns acabats bastant bons i que creiem que no seria així...
Tots els components de qualitat i ja no parlem de les sensacions...
És una moto que ens ha transmet molt i que segurament acabarem comprant els 2...
Justament parlàvem amb un noi que s'estava portant la seva nova i ell ja havia provat abans la Ktm 390, la cb500x i la Benelli 502x i s'ha decidit per la Macbor per vàries raons i la veritat, crec que em pasarà el mateix....
L'he ficat per off road, per pistes va molt molt bé, això de que puguis desconectar només ABS darrera o en ambdues rodes, és un luxe...
També la postura de peu és totalment còmoda i que per portar-la en zones una miqueta més "trialeras" s'ha comportat bastant bé, m'ha sorprès per a be, i el que us dic, final ment suposo que la acabarem comprant tant el meu amic, com jo ...
8139396426a49c1d33cebf65767523d1.jpg


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Avui he anat amb un amic al concessionari i finalment la hem testat...
La veritat és que no ens ho esperàvem tant bé...
És una moto que te uns acabats bastant bons i que creiem que no seria així...
Tots els components de qualitat i ja no parlem de les sensacions...
És una moto que ens ha transmet molt i que segurament acabarem comprant els 2...
Justament parlàvem amb un noi que s'estava portant la seva nova i ell ja havia provat abans la Ktm 390, la cb500x i la Benelli 502x i s'ha decidit per la Macbor per vàries raons i la veritat, crec que em pasarà el mateix....
L'he ficat per off road, per pistes va molt molt bé, això de que puguis desconectar només ABS darrera o en ambdues rodes, és un luxe...
També la postura de peu és totalment còmoda i que per portar-la en zones una miqueta més "trialeras" s'ha comportat bastant bé, m'ha sorprès per a be, i el que us dic, final ment suposo que la acabarem comprant tant el meu amic, com jo ...
8139396426a49c1d33cebf65767523d1.jpg


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
Ostres ara si que si, la veritat que aquesta Macbor es tot el que dius va molt i molt bé, et sorpren per a tot arreu i val molt la pena.
Segur que l'acavareu comprant!!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Molt bon dia a tothom!
Avui escrivim unes línies de les sensacions que hem tingut amb la Macbor que acabem de comprar.
Just aquest divendres va fer una setmana que la vem treure del concessionari.
Nosaltres vem escollir l'oferta de les maletes. El preu de les maletes soles son 850e + IVA.
Voliem comentar que les maletes són d'una qualitat molt bona! alumini i interior amb una bona funda per a que tot quedi més recollidet, els enganxes a la moto van molt b són ràpids de treure i de posar.
Doncs continuo, el divendres ens la varen donar i dilluns vem decidir agafar maletes carregar-les i ficar-nos a la carretera.
Vem marxar a cap de creus, el primer dia el varem passar exactament a Llafranc increïble.
La rua fins a Llafranc la vem fer per carreteres convencionals i autopista, la moto es comporta súper bé amb autopista no li falten cavalls va de luxe 120, 130 sense cap problema amb 2 persones i maletes a FULL (120,130 pq és el màx permès però quedava gas de sobra).
A la carretera convencional també és va comportar molt bé, a mi personalment em va costar agafar el truquillo amb la primera i la segona per no fer cops de gas ja que és nota l' injecció electrònica.
EL segon dia vem pujar fins a Peralada, aquí sí que vem fer el trajecte tot per via convencional. Vem fer víes ràpides, poblats, rotondes i demès i va ser una passada la moto no tenia por a res, es comporta molt bé a les incorporacions com a les tirades llargues.
El tercer dia vem pujar fins a Cadaqués i fins al Far de Cadaqués i imagino que ja coneixeu les corbes no? Una passada m'ho vaig passar d' allò més bé! Anavem dos a la moto i semblava que anés jo sol vaig quedar al·lucinat em va encantar. Tinc que dir que va ser molt divertit la moto es comporta súper bé.
El quart dia ve anar a Roses a fer el Camí de Ronda si no heu fet mai cap part val molt la pena!!!
El viatge fins a Roses va ser d'uns 20 mín una mica més i tinc que dir que bufava un vent terrible molt fort, ara no es gaire l'esforç que tens que fer per a que la moto es mantingui al lloc la veritat no se si té el pes adequat o no però per a mi va ser perfecte pensava que ho passaria pitjor i va ser una bona experiència la veritat.
I el divendres ja vem fer la volta per tornar cap a casa i ens esperaven 120 Qm aprox, vem sortir sobre les 20:00 hores vem tornar per autopista i com ja he comentat abans per l'autopista va com una seda, sense vibracions i fina! unes 6000 voltes a 120-130 aprox.
El Total és de 750 Qm en una setmana i tinc que dir que no els esperava així de bé per estar fent el rodatge i per ser un novell en aquest mon de les motos més grans.

Coses bones de la MACBOR per part meva, són personals:
-Postura increïble, molt còmode.
-Pantalla protectora perfecte desprès de 750 Qm ni un mosquit a la visera, l'acompanyant si que li toca rebre...
-posició de peus molt còmode tant conductor com acompanyant, el seient desprès de dues hores et queda el cul una mica quadrat però imagino que passa amb tot... però suportable.
-Maletes suficient ment grans per a dos persones per a roba de 5 dies d'estiu això sí.
-El motor va súper fi sense vibracions i molt bon soroll m'encanta!!
-El fet de tenir carregadors va molt i molt bé ja en el primer viatge l'he utilitzat dos cops!
-Hi ha més coses per`ara no em venen al cap aniré posant i aneu preguntat si us plau!! aniré responent sempre que ho sàpiga!

Coses dolentes de la MACBOR per part meva, són personals, no és que siguin dolentes però es poden millorar:
-El pitjor per mi el cavallet central falta una mica més de palanca, quan vas carregat costa molt posar-lo.
-El canvi de 1 i 2 fa molts cops de gas, miraré si es problema meu o si tinc molt joc al gas no se...
-Els mapes de motor no tenen gaire diferencia entre si... la veritat potser esport es més agresiu però vaja per dir algo...
-Coberta dels seients una qualitat baixa però vaja... algun lloc tenen que estalviar no? jejeje
-Personalment el FULL LED del davant que es un súper led no acaba de fer una llum ben bé bona cap al centre de la carretera si laterals... però amb les llargues queda tot solucionat quina passada de llum!!!! Ara si venen cotxes les tindràs que treure jejeje
-I el mateix si voleu més pregunteu i respondre tot el que sàpiga!!!!

Encara no l'he probat off road tal i com es mereix així que m'ho deixo per un altre cop!! a dalt el HartmmanDiaz ja ús a fet 5 centims sembla jejeje

Segur que em deixo cosetes però ja aniré ampliant!!!!!

Si ens voleu seguir ja sabeu el nostre instagram és @macbormontanaxr5 GRÀCIES!!!!!!

VINGA GAS!!!!!!!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Avui he anat amb un amic al concessionari i finalment la hem testat...
La veritat és que no ens ho esperàvem tant bé...
És una moto que te uns acabats bastant bons i que creiem que no seria així...
Tots els components de qualitat i ja no parlem de les sensacions...
És una moto que ens ha transmet molt i que segurament acabarem comprant els 2...
Justament parlàvem amb un noi que s'estava portant la seva nova i ell ja havia provat abans la Ktm 390, la cb500x i la Benelli 502x i s'ha decidit per la Macbor per vàries raons i la veritat, crec que em pasarà el mateix....
L'he ficat per off road, per pistes va molt molt bé, això de que puguis desconectar només ABS darrera o en ambdues rodes, és un luxe...
També la postura de peu és totalment còmoda i que per portar-la en zones una miqueta més "trialeras" s'ha comportat bastant bé, m'ha sorprès per a be, i el que us dic, final ment suposo que la acabarem comprant tant el meu amic, com jo ...
8139396426a49c1d33cebf65767523d1.jpg


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
Molt bon dia a tothom!
Avui escrivim unes línies de les sensacions que hem tingut amb la Macbor que acabem de comprar.
Just aquest divendres va fer una setmana que la vem treure del concessionari.
Nosaltres vem escollir l'oferta de les maletes. El preu de les maletes soles son 850e + IVA.
Voliem comentar que les maletes són d'una qualitat molt bona! alumini i interior amb una bona funda per a que tot quedi més recollidet, els enganxes a la moto van molt b són ràpids de treure i de posar.
Doncs continuo, el divendres ens la varen donar i dilluns vem decidir agafar maletes carregar-les i ficar-nos a la carretera.
Vem marxar a cap de creus, el primer dia el varem passar exactament a Llafranc increïble.
La rua fins a Llafranc la vem fer per carreteres convencionals i autopista, la moto es comporta súper bé amb autopista no li falten cavalls va de luxe 120, 130 sense cap problema amb 2 persones i maletes a FULL (120,130 pq és el màx permès però quedava gas de sobra).
A la carretera convencional també és va comportar molt bé, a mi personalment em va costar agafar el truquillo amb la primera i la segona per no fer cops de gas ja que és nota l' injecció electrònica.
EL segon dia vem pujar fins a Peralada, aquí sí que vem fer el trajecte tot per via convencional. Vem fer víes ràpides, poblats, rotondes i demès i va ser una passada la moto no tenia por a res, es comporta molt bé a les incorporacions com a les tirades llargues.
El tercer dia vem pujar fins a Cadaqués i fins al Far de Cadaqués i imagino que ja coneixeu les corbes no? Una passada m'ho vaig passar d' allò més bé! Anavem dos a la moto i semblava que anés jo sol vaig quedar al·lucinat em va encantar. Tinc que dir que va ser molt divertit la moto es comporta súper bé.
El quart dia ve anar a Roses a fer el Camí de Ronda si no heu fet mai cap part val molt la pena!!!
El viatge fins a Roses va ser d'uns 20 mín una mica més i tinc que dir que bufava un vent terrible molt fort, ara no es gaire l'esforç que tens que fer per a que la moto es mantingui al lloc la veritat no se si té el pes adequat o no però per a mi va ser perfecte pensava que ho passaria pitjor i va ser una bona experiència la veritat.
I el divendres ja vem fer la volta per tornar cap a casa i ens esperaven 120 Qm aprox, vem sortir sobre les 20:00 hores vem tornar per autopista i com ja he comentat abans per l'autopista va com una seda, sense vibracions i fina! unes 6000 voltes a 120-130 aprox.
El Total és de 750 Qm en una setmana i tinc que dir que no els esperava així de bé per estar fent el rodatge i per ser un novell en aquest mon de les motos més grans.

Coses bones de la MACBOR per part meva, són personals:
-Postura increïble, molt còmode.
-Pantalla protectora perfecte desprès de 750 Qm ni un mosquit a la visera, l'acompanyant si que li toca rebre...
-posició de peus molt còmode tant conductor com acompanyant, el seient desprès de dues hores et queda el cul una mica quadrat però imagino que passa amb tot... però suportable.
-Maletes suficient ment grans per a dos persones per a roba de 5 dies d'estiu això sí.
-El motor va súper fi sense vibracions i molt bon soroll m'encanta!!
-El fet de tenir carregadors va molt i molt bé ja en el primer viatge l'he utilitzat dos cops!
-Hi ha més coses per`ara no em venen al cap aniré posant i aneu preguntat si us plau!! aniré responent sempre que ho sàpiga!

Coses dolentes de la MACBOR per part meva, són personals, no és que siguin dolentes però es poden millorar:
-El pitjor per mi el cavallet central falta una mica més de palanca, quan vas carregat costa molt posar-lo.
-El canvi de 1 i 2 fa molts cops de gas, miraré si es problema meu o si tinc molt joc al gas no se...
-Els mapes de motor no tenen gaire diferencia entre si... la veritat potser esport es més agresiu però vaja per dir algo...
-Coberta dels seients una qualitat baixa però vaja... algun lloc tenen que estalviar no? jejeje
-Personalment el FULL LED del davant que es un súper led no acaba de fer una llum ben bé bona cap al centre de la carretera si laterals... però amb les llargues queda tot solucionat quina passada de llum!!!! Ara si venen cotxes les tindràs que treure jejeje
-I el mateix si voleu més pregunteu i respondre tot el que sàpiga!!!!

Encara no l'he probat off road tal i com es mereix així que m'ho deixo per un altre cop!! a dalt el HartmmanDiaz ja ús a fet 5 centims sembla jejeje

Segur que em deixo cosetes però ja aniré ampliant!!!!!

Si ens voleu seguir ja sabeu el nostre instagram és @macbormontanaxr5 GRÀCIES!!!!!!

VINGA GAS!!!!!!!!
Quina passada, es nota que és la moto del moment amb permís de la TRK hahaha. Moltes gràcies per les impressions, detalls i particularitats. S'agraeix llegir-los d'experiències de primera mà.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bon dia a tothom!
Avui escrivim unes línies de les sensacions que hem tingut amb la Macbor que acabem de comprar.
Just aquest divendres va fer una setmana que la vem treure del concessionari.
Nosaltres vem escollir l'oferta de les maletes. El preu de les maletes soles son 850e + IVA.
Voliem comentar que les maletes són d'una qualitat molt bona! alumini i interior amb una bona funda per a que tot quedi més recollidet, els enganxes a la moto van molt b són ràpids de treure i de posar.
Doncs continuo, el divendres ens la varen donar i dilluns vem decidir agafar maletes carregar-les i ficar-nos a la carretera.
Vem marxar a cap de creus, el primer dia el varem passar exactament a Llafranc increïble.
La rua fins a Llafranc la vem fer per carreteres convencionals i autopista, la moto es comporta súper bé amb autopista no li falten cavalls va de luxe 120, 130 sense cap problema amb 2 persones i maletes a FULL (120,130 pq és el màx permès però quedava gas de sobra).
A la carretera convencional també és va comportar molt bé, a mi personalment em va costar agafar el truquillo amb la primera i la segona per no fer cops de gas ja que és nota l' injecció electrònica.
EL segon dia vem pujar fins a Peralada, aquí sí que vem fer el trajecte tot per via convencional. Vem fer víes ràpides, poblats, rotondes i demès i va ser una passada la moto no tenia por a res, es comporta molt bé a les incorporacions com a les tirades llargues.
El tercer dia vem pujar fins a Cadaqués i fins al Far de Cadaqués i imagino que ja coneixeu les corbes no? Una passada m'ho vaig passar d' allò més bé! Anavem dos a la moto i semblava que anés jo sol vaig quedar al·lucinat em va encantar. Tinc que dir que va ser molt divertit la moto es comporta súper bé.
El quart dia ve anar a Roses a fer el Camí de Ronda si no heu fet mai cap part val molt la pena!!!
El viatge fins a Roses va ser d'uns 20 mín una mica més i tinc que dir que bufava un vent terrible molt fort, ara no es gaire l'esforç que tens que fer per a que la moto es mantingui al lloc la veritat no se si té el pes adequat o no però per a mi va ser perfecte pensava que ho passaria pitjor i va ser una bona experiència la veritat.
I el divendres ja vem fer la volta per tornar cap a casa i ens esperaven 120 Qm aprox, vem sortir sobre les 20:00 hores vem tornar per autopista i com ja he comentat abans per l'autopista va com una seda, sense vibracions i fina! unes 6000 voltes a 120-130 aprox.
El Total és de 750 Qm en una setmana i tinc que dir que no els esperava així de bé per estar fent el rodatge i per ser un novell en aquest mon de les motos més grans.

Coses bones de la MACBOR per part meva, són personals:
-Postura increïble, molt còmode.
-Pantalla protectora perfecte desprès de 750 Qm ni un mosquit a la visera, l'acompanyant si que li toca rebre...
-posició de peus molt còmode tant conductor com acompanyant, el seient desprès de dues hores et queda el cul una mica quadrat però imagino que passa amb tot... però suportable.
-Maletes suficient ment grans per a dos persones per a roba de 5 dies d'estiu això sí.
-El motor va súper fi sense vibracions i molt bon soroll m'encanta!!
-El fet de tenir carregadors va molt i molt bé ja en el primer viatge l'he utilitzat dos cops!
-Hi ha més coses per`ara no em venen al cap aniré posant i aneu preguntat si us plau!! aniré responent sempre que ho sàpiga!

Coses dolentes de la MACBOR per part meva, són personals, no és que siguin dolentes però es poden millorar:
-El pitjor per mi el cavallet central falta una mica més de palanca, quan vas carregat costa molt posar-lo.
-El canvi de 1 i 2 fa molts cops de gas, miraré si es problema meu o si tinc molt joc al gas no se...
-Els mapes de motor no tenen gaire diferencia entre si... la veritat potser esport es més agresiu però vaja per dir algo...
-Coberta dels seients una qualitat baixa però vaja... algun lloc tenen que estalviar no? jejeje
-Personalment el FULL LED del davant que es un súper led no acaba de fer una llum ben bé bona cap al centre de la carretera si laterals... però amb les llargues queda tot solucionat quina passada de llum!!!! Ara si venen cotxes les tindràs que treure jejeje
-I el mateix si voleu més pregunteu i respondre tot el que sàpiga!!!!

Encara no l'he probat off road tal i com es mereix així que m'ho deixo per un altre cop!! a dalt el HartmmanDiaz ja ús a fet 5 centims sembla jejeje

Segur que em deixo cosetes però ja aniré ampliant!!!!!

Si ens voleu seguir ja sabeu el nostre instagram és @macbormontanaxr5 GRÀCIES!!!!!!

VINGA GAS!!!!!!!!
Molt bé moltes gràcies
Realment pinta bé però pel tema de off road sí que queda el dubte de com va, pels que interessa.
Pregunto:
-pots muntar llums auxiliars de la marca?
-el cavallet central perjudica molt l alçada al terra?

Pel que fa al seient que dues hores quedi el cul quadrat em sembla poca estona, jo aguanto més a la meva, però també és veritat que si ets novell amb la moto vas més tens.
 
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Us passo aquest enllaç comparatiu entre la Voge la Benelli i la KTM
L'he estat mirant avui,
La Vogue i la macbor més o menys comparteixen el mateix motor, és de la mateixa casa on els fabriquen i tant la Tekken 500 a sus América, com la Vogue 500 com la macbor, la Colove ky500x 2 i la
Brixx venturi 500... Porten el mateix motor... I en totes, diuen que va molt bé ..
De fet aquesta última brixx la podeu trobar en un article de top gear:


Motors de la fàbrica xinesa Loncin i si us fa curiositat us deixo com fan el muntatge dels motors que porten aquestes motos, manualment.


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Molt bé moltes gràcies
Realment pinta bé però pel tema de off road sí que queda el dubte de com va, pels que interessa.
Pregunto:
-pots muntar llums auxiliars de la marca?
-el cavallet central perjudica molt l alçada al terra?

Pel que fa al seient que dues hores quedi el cul quadrat em sembla poca estona, jo aguanto més a la meva, però també és veritat que si ets novell amb la moto vas més tens.
Holaaa holaaaa
Responc les preguntes:
1 No, no es poden posar llums de fabrica però si que en pots posar tu, jo no les he posat però o faré!!!
2 que vols dir si perjudica?? No acabo d'entendre, si vols dir si aixeca molt la moto, la veritat no gaire pero suficient per treure les dues rodes en cas q volguesis!
I el tema del seient jo crec q va a culs i a novatos com jo i soposo q acostumar-se jejeje.
Gràcies per les preguntes!!!
A l q la provi off road us faig un escrit! Demà potser... Jejeeje

Vinga gas!!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
L'he estat mirant avui,
La Vogue i la macbor més o menys comparteixen el mateix motor, és de la mateixa casa on els fabriquen i tant la Tekken 500 a sus América, com la Vogue 500 com la macbor, la Colove ky500x 2 i la
Brixx venturi 500... Porten el mateix motor... I en totes, diuen que va molt bé ..
De fet aquesta última brixx la podeu trobar en un article de top gear:


Motors de la fàbrica xinesa Loncin i si us fa curiositat us deixo com fan el muntatge dels motors que porten aquestes motos, manualment.


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
Parlant de motors fixeuvos en aquest motor i el de la honda cb500 trobareu moltes similituds fins i tot els cv's i cilindrada... Aqui ho deixo... Jejeje
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holaaa holaaaa
Responc les preguntes:
2 que vols dir si perjudica?? No acabo d'entendre, si vols dir si aixeca molt la moto, la veritat no gaire pero suficient per treure les dues rodes en cas q volguesis!

Vinga gas!!
Vull dir si et treu distància lliure al terra i si et fa tocar a terra o rasca a terra quan hi ha bonys pronunciats.

Parlant de motors fixeuvos en aquest motor i el de la honda cb500 trobareu moltes similituds fins i tot els cv's i cilindrada... Aqui ho deixo... Jejeje
Vols dir que loncin l ha copiat D'Honda no? Jo també tenia aquesta sensació però no ho volia dir.

En quant a que aquest motor Loncin també el porta la Voge val, però el rendiment que dóna i l'entrega de potència són diferents en tots dos models. Potser és el mateix bloc amb diferent electrònica i diferents injectors? La Macbor té clarament més cavalls.

I pel que fa a Loncin també fabrica el motor de 858cc de BMW. No sé si això és un punt a favor de Loncin o un punt en contra de BMW, cadascú jutjarà!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Vull dir si et treu distància lliure al terra i si et fa tocar a terra o rasca a terra quan hi ha bonys pronunciats.


Vols dir que loncin l ha copiat D'Honda no? Jo també tenia aquesta sensació però no ho volia dir.

En quant a que aquest motor Loncin també el porta la Voge val, però el rendiment que dóna i l'entrega de potència són diferents en tots dos models. Potser és el mateix bloc amb diferent electrònica i diferents injectors? La Macbor té clarament més cavalls.

I pel que fa a Loncin també fabrica el motor de 858cc de BMW. No sé si això és un punt a favor de Loncin o un punt en contra de BMW, cadascú jutjarà!
[/QUOmolt bones del primer q em respons en quan pugui penjare fotos pq es vegi b i quan ho provi off road et dire si toca o no!
En la segona questio tinc q dir q loncini es el primer fabricant de motors a xina algo de bo t que tenir!!!
Vinga gas!!!
 
Loiro86

Loiro86

Rodant
30 Jul 2020
36
97
Premis
3
Molt bones a tothom de nou!!! Avuí he fet els primers 1000 Qm a la Macbor! M'han passat volat la veritat, tinc que dir que vl molt la pena estic gaudint molt d'aquesta moto, les maletes van de luxe!!!
Aviam les sensacions de moment son molt bones, ara mateix tinc la moto al taller, després passo parte de preu i temps de revisió...
El llibret de manteniment de la Macbor esta molt i molt bé ja q explica cada quan es fan i que s'ha d fer en cada una denles revisions, percert (Les revisions cada 6000 Qm).

Coses que m'agraden després dels 1000:
1. Conducció suau i agradable, postura perfecta per fer Qm i molt lleugera!
2. Gasta poquíssim (3,6l/100), jo q estic acostumat al cotxe.
3. El fet de ser una moto alta va molt bé pq et dona molta visibilitt a la carretera i ela cotxes també et veuen molt més.
4. El testimoni de manteniment anla pantalla és pràctic la veritat!
5. El canvi de mapa motor i abs fàcil de canviar.
6. Els components trail són molt útils si fas offroad el protector sobretot!!!

Alguna cosa que no m'acava d'agradar:
1. El llum de encreuament, insuficient a la nit...
2. El fre davanter té un vibreig quan l'acciones.... Gens molest de fet no m'en he adonat fins ara i pq m'ho a comentat el mecànic.(és normal)
3. Vía instagram algu em va comentar si em vibrava el motor quan estava molt alt de voltes i si que és cert però no crec q menys que les altres, es un vibració molt fina, com formigueig...

Sóc novato així que tot el que explico és desde el meunpunt de vista que només porto 1000Qm en una 500 trail... Així que ja m'enteneu

Molt gas i a tope!!!

Insta: per si em voleu seguir
@macbormontanaxr5
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt bones a tothom de nou!!! Avuí he fet els primers 1000 Qm a la Macbor! M'han passat volat la veritat, tinc que dir que vl molt la pena estic gaudint molt d'aquesta moto, les maletes van de luxe!!!
Aviam les sensacions de moment son molt bones, ara mateix tinc la moto al taller, després passo parte de preu i temps de revisió...
El llibret de manteniment de la Macbor esta molt i molt bé ja q explica cada quan es fan i que s'ha d fer en cada una denles revisions, percert (Les revisions cada 6000 Qm).

Coses que m'agraden després dels 1000:
1. Conducció suau i agradable, postura perfecta per fer Qm i molt lleugera!
2. Gasta poquíssim (3,6l/100), jo q estic acostumat al cotxe.
3. El fet de ser una moto alta va molt bé pq et dona molta visibilitt a la carretera i ela cotxes també et veuen molt més.
4. El testimoni de manteniment anla pantalla és pràctic la veritat!
5. El canvi de mapa motor i abs fàcil de canviar.
6. Els components trail són molt útils si fas offroad el protector sobretot!!!

Alguna cosa que no m'acava d'agradar:
1. El llum de encreuament, insuficient a la nit...
2. El fre davanter té un vibreig quan l'acciones.... Gens molest de fet no m'en he adonat fins ara i pq m'ho a comentat el mecànic.(és normal)
3. Vía instagram algu em va comentar si em vibrava el motor quan estava molt alt de voltes i si que és cert però no crec q menys que les altres, es un vibració molt fina, com formigueig...

Sóc novato així que tot el que explico és desde el meunpunt de vista que només porto 1000Qm en una 500 trail... Així que ja m'enteneu

Molt gas i a tope!!!

Insta: per si em voleu seguir
@macbormontanaxr5
Moltes gràcies per la info i les impressions!!! S'agraeixen molt sent de primera mà.
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt interessant, gràcies per explicar.
Home no sé què tal son aquestes vibracions que comentes però és que és un motor bicilíndric...
L'unic que m ha sorprès és revisions cada 6000 km ja que la majoria de motos modernes permeten intervals al voltant dels 10000, però bé, tot sigui per garantir la fiabilitat!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
MCR94 Macbor Montana XR1 Espai de debat 0
Robiker.1985 Prova de la Macbor XR5 MotoVlogs propis 21

Fils similars