• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs corria l'any 2016 i tenia moltes ganes de tornar a tenir moto ja que feia alguns anys que no en duia cap. La meva situació laboral era clarament més dolenta que ara i a més feia anys que no practiva, vaig estar mirant moltes motos i per casualitat, en un concessionari que no existeix ja, vaig trobar una cb500X del 2015 mai matriculada i per estrenar que la deixaven amb maleta topcase GIVI inclosa per 5200 euros perquè ja havia sortit el renovat model 2016, amb alguns canvis. Així que va ser just el que necessitava en el moment en que estava i portem junts ara ja 4 anys i 22000 km.
Us poso fots de la moto i els accessoris que he anat comprant en aquests anys.
Com ja comentava hi tinc cavallet central, maleta GIVI amb coixí per acompanyant, protectors anticaiguda, protectors mans, cúpula alta, i hi vaig clavar un ganxo pel teletag viat aquell. Els pneumàtics pilot road 4 em donen més confiança que els pirelli scorpion de sèrie i també m'estàn durant força més km, encara que són més cars. Pel que fa a conducció fora asfalt en pistes sense asfaltar no hi he notat diferència, tot i que ho faig molt poc.
IMG 20200307 155720

IMG 20200307 155923

IMG 20200307 155730

IMG 20200307 155756

IMG 20200307 155830

IMG 20200307 155848

IMG 20200307 155907

IMG 20200307 160000

IMG 20200307 160017

IMG 20200307 160041
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ai collons, com és que no havia vist el fil? La tens nova i molt cuidada, i té pinta de devorar km com si res. Està clar que et duraria el que li demanéssis, però les motos no són com els cotxes, i normalment els motius de canvi es valoren per passió, no per raons.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tàrraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hhahaha de moment sempre ha anat molt bé, i m'agrada tenir els vehicles que tinc nets. Fins fa any i mig tenia un cotxe que havia fet 13 anys i el vaig canviar només per una avaria catastròfica del sistema d'injecció, si no, no l'haguès canviat. Aquesta és la tercera moto que tinc, de moment. El mes que ve farà quatre anys de matriculada. Gràcies.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo vaig estar a punt de comprar l'Honda CB500X però al final em vaig decantar per la Benelli TRK 502X. Però un amic meu també la té i es molt maja.

Et deixo una foto de les juntes :love:

Benelli TRK 502X i Honda CB500X
Moltes gràcies Barbas
la meva és de 2 models anteriors, la de 2015, i la que té el teu amic el restyling segon (hi ha el de 2016 i el de 2019) se suposa que aquest model del teu amic és millor en camp amb la roda davantera de 19 i la suspensió més llarga, a més, porta més electrònica.
Quan jo vaig comprar la honda cb500X no existia la benelli encara. Però igualment em decanto per la Honda perquè és una marca de reputació contrastada i perquè en conducció més deportiva (de corbes amb asfalt) supera a la Benelli, encara que això no vol dir que la Benelli sigui pitjor en tots els casos, no és així. Per exemple la 502X porta unes llandes superiors per off-road. ARa bé, perquè vegis, jo m'he passat a pneumàtics de carretera 100% i t'he de dir que si algun dia em fico en camí de terra... ho noto exactament igual que amb uns pneumàtics 90%-10%, tot i que no sóc expert en el tema del marró.
Però bé les dues son grans motos orientades a usuaris una mica diferents, tot depèn del que preferixis en una moto.
 
  • Like
Reaccions: elbarbasenmoto
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2

Fils similars