• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

La Meva F700GS

Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Abans de la F700, tenia la R1200GS, però per la meva talla era massa gran i en moltes ocasions em penalitzava per fer maniobres simples com donar la volta, amb la 700, tot i que realment es 800, estic molt content, aquesta moto uneix la capacitat d'anar per on vulguis amb una potència justa i necessària, que em permet fer viatges amb dos persones tres maletes sense tenir que pensar en res més.
El Seu consum és molt baix en condicions normals de conducció està per sota dels 4 litres, amb un dipòsit pots arribar a fer 400 quilòmetres tranquil·lament, és una moto que em permet arribar bé el terra amb un pes relativament lleuger i amb els extres que vaig agafar el comprar-la fa que em trobi molt còmode circulant amb ella, em facilita molta informació durant els viatges llargs, com la pressió dels neumàtics, el consum mig, la velocitat mitja, la temperatura exterior, etc
També porta el sistema de just de la suspensió del darrere (ESA) en quant a hidràulic, la precarga es pot fer amb un pom sense eines i la regulació del hidràulic des del manillar amb un botó,no cal ni parar la motocicleta, ho pots fe en marxa, té tres modes de conducció esport confort i normal en tots ells la diferència es nota.
També porta l'ABS i el control de tracció els dos es poden desconnectar des del manillar de de la pinya de comandaments de l'esquerra, això va bé si penses fer algo de pista de muntanya.
També porto instal·lats els punys calefactables tenen dos modes de funcionament, 50% i 100%.
A l'hivern li poso les Manyoples i juntament amb els punys no hi ha fred que es resisteixi, de fet porto uns guants prims i d'aquesta manera no perdo tacte a les mans.

Ara com ara, estic molt satisfet d'ella, no m'ha donat problemes, només satisfaccions, així que la puc recomanar a tothom sense problemes, és la moto més equilibrada de totes les que he tingut, que son unes quantes ja.
Doncs res, si teniu dubtes o curiositats, pregunteu

Us deixo unes fotos.

dfb6d11d8036e6c5d356ddf88b7421a7.jpg

5179a1ef6b17d7de32f3b2d366c87353.jpg
a4bd0b4a62db19900b7d75304e32e369.jpg

159067bc252361b21a8652fcaceefe7d.jpg



Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Abans de la F700, tenia la R1200GS, però per la meva talla era massa gran i en moltes ocasions em penalitzava per fer maniobres simples com donar la volta, amb la 700, tot i que realment es 800, estic molt content, aquesta moto uneix la capacitat d'anar per on vulguis amb una potència justa i necessària, que em permet fer viatges amb dos persones tres maletes sense tenir que pensar en res més.
El Seu consum és molt baix en condicions normals de conducció està per sota dels 4 litres, amb un dipòsit pots arribar a fer 400 quilòmetres tranquil·lament, és una moto que em permet arribar bé el terra amb un pes relativament lleuger i amb els extres que vaig agafar el comprar-la fa que em trobi molt còmode circulant amb ella, em facilita molta informació durant els viatges llargs, com la pressió dels neumàtics, el consum mig, la velocitat mitja, la temperatura exterior, etc
També porta el sistema de just de la suspensió del darrere (ESA) en quant a hidràulic, la precarga es pot fer amb un pom sense eines i la regulació del hidràulic des del manillar amb un botó,no cal ni parar la motocicleta, ho pots fe en marxa, té tres modes de conducció esport confort i normal en tots ells la diferència es nota.
També porta l'ABS i el control de tracció els dos es poden desconnectar des del manillar de de la pinya de comandaments de l'esquerra, això va bé si penses fer algo de pista de muntanya.
També porto instal·lats els punys calefactables tenen dos modes de funcionament, 50% i 100%.
A l'hivern li poso les Manyoples i juntament amb els punys no hi ha fred que es resisteixi, de fet porto uns guants prims i d'aquesta manera no perdo tacte a les mans.

Ara com ara, estic molt satisfet d'ella, no m'ha donat problemes, només satisfaccions, així que la puc recomanar a tothom sense problemes, és la moto més equilibrada de totes les que he tingut, que son unes quantes ja.
Doncs res, si teniu dubtes o curiositats, pregunteu

Us deixo unes fotos.

dfb6d11d8036e6c5d356ddf88b7421a7.jpg

5179a1ef6b17d7de32f3b2d366c87353.jpg
a4bd0b4a62db19900b7d75304e32e369.jpg

159067bc252361b21a8652fcaceefe7d.jpg



Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola Dani! Moltíssimes gràcies per presentar-nos d'una manera tant completa la teva moto. És fantàstic conèixer de primera mà les impressions dels propietaris sobre les seves motos, i més encara si en el teu cas ja venies de la germana més gran de la família GS de BMW.

Se'ns dubte vas escollir la opció correcte decantant-te per la 700 (800 com bé comentes). I és que erròniament sovint pensem que una moto com més gran i potent és, millor ens va, quan en realitat depèn més aviat del que busquem i del que ens ofereix una moto el que determinarà quina és l'opció correcte.

Et seguirem d'aprop a l'Instagram ja que aquesta moto promet moltes aventures al teu costat. Aqui estarem encantats de llegir-les i compartir-les!

Per cert, impressionants les fotografies! Es nota que la gaudeixes ;)
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Hola Dani! Moltíssimes gràcies per presentar-nos d'una manera tant completa la teva moto. És fantàstic conèixer de primera mà les impressions dels propietaris sobre les seves motos, i més encara si en el teu cas ja venies de la germana més gran de la família GS de BMW.

Se'ns dubte vas escollir la opció correcte decantant-te per la 700 (800 com bé comentes). I és que erròniament sovint pensem que una moto com més gran i potent és, millor ens va, quan en realitat depèn més aviat del que busquem i del que ens ofereix una moto el que determinarà quina és l'opció correcte.

Et seguirem d'aprop a l'Instagram ja que aquesta moto promet moltes aventures al teu costat. Aqui estarem encantats de llegir-les i compartir-les!

Per cert, impressionants les fotografies! Es nota que la gaudeixes ;)

tot el que puc la gaudeixo, la GS1200 m'encanta, que quedi clar, però pel que faig i la meva talla (1'68) aquesta la porto com vull i no es la moto la que em porta a mi, que es el que em passava amb la 1200.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9
Gas a fons Venc Venc BMW F700GS Taulell d'anuncis 3

Fils similars