La Meva F700GS

584Visites 2Respostes
Motorista inquiet
Abans de la F700, tenia la R1200GS, però per la meva talla era massa gran i en moltes ocasions em penalitzava per fer maniobres simples com donar la volta, amb la 700, tot i que realment es 800, estic molt content, aquesta moto uneix la capacitat d'anar per on vulguis amb una potència justa i necessària, que em permet fer viatges amb dos persones tres maletes sense tenir que pensar en res més.
El Seu consum és molt baix en condicions normals de conducció està per sota dels 4 litres, amb un dipòsit pots arribar a fer 400 quilòmetres tranquil·lament, és una moto que em permet arribar bé el terra amb un pes relativament lleuger i amb els extres que vaig agafar el comprar-la fa que em trobi molt còmode circulant amb ella, em facilita molta informació durant els viatges llargs, com la pressió dels neumàtics, el consum mig, la velocitat mitja, la temperatura exterior, etc
També porta el sistema de just de la suspensió del darrere (ESA) en quant a hidràulic, la precarga es pot fer amb un pom sense eines i la regulació del hidràulic des del manillar amb un botó,no cal ni parar la motocicleta, ho pots fe en marxa, té tres modes de conducció esport confort i normal en tots ells la diferència es nota.
També porta l'ABS i el control de tracció els dos es poden desconnectar des del manillar de de la pinya de comandaments de l'esquerra, això va bé si penses fer algo de pista de muntanya.
També porto instal·lats els punys calefactables tenen dos modes de funcionament, 50% i 100%.
A l'hivern li poso les Manyoples i juntament amb els punys no hi ha fred que es resisteixi, de fet porto uns guants prims i d'aquesta manera no perdo tacte a les mans.

Ara com ara, estic molt satisfet d'ella, no m'ha donat problemes, només satisfaccions, així que la puc recomanar a tothom sense problemes, és la moto més equilibrada de totes les que he tingut, que son unes quantes ja.
Doncs res, si teniu dubtes o curiositats, pregunteu

Us deixo unes fotos.






Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
Administrador
Organització del fòrum
Abans de la F700, tenia la R1200GS, però per la meva talla era massa gran i en moltes ocasions em penalitzava per fer maniobres simples com donar la volta, amb la 700, tot i que realment es 800, estic molt content, aquesta moto uneix la capacitat d'anar per on vulguis amb una potència justa i necessària, que em permet fer viatges amb dos persones tres maletes sense tenir que pensar en res més.
El Seu consum és molt baix en condicions normals de conducció està per sota dels 4 litres, amb un dipòsit pots arribar a fer 400 quilòmetres tranquil·lament, és una moto que em permet arribar bé el terra amb un pes relativament lleuger i amb els extres que vaig agafar el comprar-la fa que em trobi molt còmode circulant amb ella, em facilita molta informació durant els viatges llargs, com la pressió dels neumàtics, el consum mig, la velocitat mitja, la temperatura exterior, etc
També porta el sistema de just de la suspensió del darrere (ESA) en quant a hidràulic, la precarga es pot fer amb un pom sense eines i la regulació del hidràulic des del manillar amb un botó,no cal ni parar la motocicleta, ho pots fe en marxa, té tres modes de conducció esport confort i normal en tots ells la diferència es nota.
També porta l'ABS i el control de tracció els dos es poden desconnectar des del manillar de de la pinya de comandaments de l'esquerra, això va bé si penses fer algo de pista de muntanya.
També porto instal·lats els punys calefactables tenen dos modes de funcionament, 50% i 100%.
A l'hivern li poso les Manyoples i juntament amb els punys no hi ha fred que es resisteixi, de fet porto uns guants prims i d'aquesta manera no perdo tacte a les mans.

Ara com ara, estic molt satisfet d'ella, no m'ha donat problemes, només satisfaccions, així que la puc recomanar a tothom sense problemes, és la moto més equilibrada de totes les que he tingut, que son unes quantes ja.
Doncs res, si teniu dubtes o curiositats, pregunteu

Us deixo unes fotos.






Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola Dani! Moltíssimes gràcies per presentar-nos d'una manera tant completa la teva moto. És fantàstic conèixer de primera mà les impressions dels propietaris sobre les seves motos, i més encara si en el teu cas ja venies de la germana més gran de la família GS de BMW.

Se'ns dubte vas escollir la opció correcte decantant-te per la 700 (800 com bé comentes). I és que erròniament sovint pensem que una moto com més gran i potent és, millor ens va, quan en realitat depèn més aviat del que busquem i del que ens ofereix una moto el que determinarà quina és l'opció correcte.

Et seguirem d'aprop a l'Instagram ja que aquesta moto promet moltes aventures al teu costat. Aqui estarem encantats de llegir-les i compartir-les!

Per cert, impressionants les fotografies! Es nota que la gaudeixes ;)
 
Motorista inquiet
Hola Dani! Moltíssimes gràcies per presentar-nos d'una manera tant completa la teva moto. És fantàstic conèixer de primera mà les impressions dels propietaris sobre les seves motos, i més encara si en el teu cas ja venies de la germana més gran de la família GS de BMW.

Se'ns dubte vas escollir la opció correcte decantant-te per la 700 (800 com bé comentes). I és que erròniament sovint pensem que una moto com més gran i potent és, millor ens va, quan en realitat depèn més aviat del que busquem i del que ens ofereix una moto el que determinarà quina és l'opció correcte.

Et seguirem d'aprop a l'Instagram ja que aquesta moto promet moltes aventures al teu costat. Aqui estarem encantats de llegir-les i compartir-les!

Per cert, impressionants les fotografies! Es nota que la gaudeixes ;)
tot el que puc la gaudeixo, la GS1200 m'encanta, que quedi clar, però pel que faig i la meva talla (1'68) aquesta la porto com vull i no es la moto la que em porta a mi, que es el que em passava amb la 1200.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
A dalt