Hola!

711Visites 6Respostes
Motorista acabat d'arribar
Hola a tothom! Sóc la Laura i fa un mes que he canviat la Versys que tenia des del 2009 per una bmw r1200r. Ja tinc ganes que pari de ploure per fer alguna sortida amb cara i ulls! Tot i que no tinc gaire temps, m'agrada viatjar i agafar la moto per desconnectar, encara que siguin poques hores.

Administrador
Organització del fòrum
Hola a tothom! Sóc la Laura i fa un mes que he canviat la Versys que tenia des del 2009 per una bmw r1200r. Ja tinc ganes que pari de ploure per fer alguna sortida amb cara i ulls! Tot i que no tinc gaire temps, m'agrada viatjar i agafar la moto per desconnectar, encara que siguin poques hores.
Bon dia Laura!
Benvinguda al fòrum i moltes gràcies per presentar-te. Has fet un bon canvi de moto, la R1200r té un caràcter molt atractiu, no m'estranya gens que tinguis ganes de gaudir-la quan passin aquests dies d'inestabilitat. Realment a molts ens agradaria aprofitar més les nostres motos, però com bé dius, sempre es troben ocasions per gaudir-les al màxim.
Estarem atents a les impressions que vulguis compartir sobre la teva nova muntura i les experiències que et permetrà viure, que de ben segur seran impressionants.

Benvinguda! Quina enveja de canvi, qui pogués :eek:. La diferència amb la Versys es nota en tot, oi?

Benvinguda! Quina enveja de canvi, qui pogués :eek:. La diferència amb la Versys es nota en tot, oi?
La veritat és que el canvi és molt notable! He de dir però que amb la Versys he fet moltes coses i n'estic molt contenta però com amb tot hi havia un "però", en el meu cas la meva alçada (1,63m), és una moto molt alta, tot i que la vaig posar força a la meva mida encara hi havia petites coses que no acabaven de funcionar.

La BMW és una delícia, l'he comprat de 2a mà amb 30.000Km i va mooolt fina, és molt àgil, té molta "xixa", estic molt contenta d'aquesta compra.

La veritat és que el canvi és molt notable! He de dir però que amb la Versys he fet moltes coses i n'estic molt contenta però com amb tot hi havia un "però", en el meu cas la meva alçada (1,63m), és una moto molt alta, tot i que la vaig posar força a la meva mida encara hi havia petites coses que no acabaven de funcionar.

La BMW és una delícia, l'he comprat de 2a mà amb 30.000Km i va mooolt fina, és molt àgil, té molta "xixa", estic molt contenta d'aquesta compra.
Si és que la millor moto que hi ha per fer coses és la que un té, però amb les teves paraules es nota la diferència entre màquines, l'has encertat amb el canvi! Ara a fer moltes sortides, moltes fotos i sumar experiències!

A dalt