• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Hartmann Diaz

HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Bona tarda a tots!
Avui m'he decidit en fer-me un compte al foro, doncs porto molts dies llegint les històries que penjen al Instagram amb tot el contingut que hi ha aqui dintre i volia formar part!

En dic Juanjo Diaz però a les xarxes socials sóc Hartmann Diaz sempre...
Tinc 25 anys i no tenia passió per les motos ni pensava que la tindria fins aquest 2020 que per treball m'he vist en la obligació de comprar una Xmax 125cc...

Aquesta moto m'ha durat 2 mesos més O menys, perquè l'hi he agafat un gust a les motos que no m'ho hauria imaginat, i l'he vengut, ara Porto una UM DSR adventure TT (antiga derbi Terra) qué em porta a tot arreu i la veritat està infravalorada, si voleu veure cosetes que vaig penjant al meu Instagram de la moto és minitrail.adventure i bueno, es por dir que pujo bastantes rutes al wikiloc també tot trail i normalment al 90% OFF, pero bueno, fa uns dies que ja estic apuntat al A2 i que estic començant a pensar en quin serà la màquina definitiva!
Tinc en ment la tenere 700 nova, la ktm 390 adventure o alguna coseta de segona mà com una tenere 660, una honda dominator o Jo qué se encara!

La qüestió és que m'agrada sortir per tot arreu i si no sou de córrer molt, puc anar a Fer sortidetes amb qui vulgui ja siguin de carretera com de OFF Road!

Gràcies i Gassssssss

0776d0fca5209aa7ce6eb203e99a2c06.jpg
229817c0772399ad5180f50f45128140.jpg
6ec5730384597e8edf8ea4b6a4092125.jpg


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Hartmann molt benvingut a casa teva, que diu sempre un altre forero. Doncs aquesta marca no la coneixia però si ve de l'herència de Derbi pot ser interessant. Jo recordo que hi havia uns models que es deien Senda, vermelles, no pintaven pas malament. Aquesta la Terra no la recordo.
Doncs si ens fas cinc cèntims sobre la moto, sempre aprendrem coses noves!
 
  • Like
Reaccions: HartmannDiaz
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Hola Hartmann molt benvingut a casa teva, que diu sempre un altre forero. Doncs aquesta marca no la coneixia però si ve de l'herència de Derbi pot ser interessant. Jo recordo que hi havia uns models que es deien Senda, vermelles, no pintaven pas malament. Aquesta la Terra no la recordo.
Doncs si ens fas cinc cèntims sobre la moto, sempre aprendrem coses noves!
Doncs no es mala idea, és que en serio es una 125cc pero per passar ho bé... Es una pasada!
M'he fet rutes de +500km de carretera + Off amb 8000+ de desnivell positiu i la moto perfectament (això amb la novia i una maleta!)

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tots!
Avui m'he decidit en fer-me un compte al foro, doncs porto molts dies llegint les històries que penjen al Instagram amb tot el contingut que hi ha aqui dintre i volia formar part!

En dic Juanjo Diaz però a les xarxes socials sóc Hartmann Diaz sempre...
Tinc 25 anys i no tenia passió per les motos ni pensava que la tindria fins aquest 2020 que per treball m'he vist en la obligació de comprar una Xmax 125cc...

Aquesta moto m'ha durat 2 mesos més O menys, perquè l'hi he agafat un gust a les motos que no m'ho hauria imaginat, i l'he vengut, ara Porto una UM DSR adventure TT (antiga derbi Terra) qué em porta a tot arreu i la veritat està infravalorada, si voleu veure cosetes que vaig penjant al meu Instagram de la moto és minitrail.adventure i bueno, es por dir que pujo bastantes rutes al wikiloc també tot trail i normalment al 90% OFF, pero bueno, fa uns dies que ja estic apuntat al A2 i que estic començant a pensar en quin serà la màquina definitiva!
Tinc en ment la tenere 700 nova, la ktm 390 adventure o alguna coseta de segona mà com una tenere 660, una honda dominator o Jo qué se encara!

La qüestió és que m'agrada sortir per tot arreu i si no sou de córrer molt, puc anar a Fer sortidetes amb qui vulgui ja siguin de carretera com de OFF Road!

Gràcies i Gassssssss

0776d0fca5209aa7ce6eb203e99a2c06.jpg
229817c0772399ad5180f50f45128140.jpg
6ec5730384597e8edf8ea4b6a4092125.jpg


Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
Benvingut Juanjo!!! Dóna gust veure com persones que s'han unit fa tant poc a la familia motorista ja gaudeixen tant d'aquesta passió. T'has comprat una molt bona màquina per gaudir i iniciar-te a l'offroad, però penso que fas molt molt be d'haver posat fil a l'agulla amb l'A2, i més veient lo bé que t'ho passes amb la 125.

Segur que trobaràs nous companys de ruta per aquí. Ja ens aniràs explicant les teves sortides!
 
  • Like
Reaccions: Serra
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Benvingut Juanjo,

M'has donat molta enveja de poder fer off road, tot i que no ho he fet mai sempre he tingut curiositat de què tal és, els que tinguin motos asfàltiques m'entendran. :ROFLMAO:

Molt ben fet de treure't l'A2 val molt la pena, quan tinguis una moto més gran t'encantarà (per mi és un altre mon) veuràs les 125 com joguines i t'enamoraràs encara més del motociclisme.

Per cert en aquest fill poso motos trail que per a mi són les millors qualitat/preu, Igual et pot interessar. ;)

 
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Benvingut Juanjo,

M'has donat molta enveja de poder fer off road, tot i que no ho he fet mai sempre he tingut curiositat de què tal és, els que tinguin motos asfàltiques m'entendran.

Molt ben fet de treure't l'A2 val molt la pena, quan tinguis una moto més gran t'encantarà (per mi és un altre mon) veuràs les 125 com joguines i t'enamoraràs encara més del motociclisme.

Per cert en aquest fill poso motos trail que per a mi són les millors qualitat/preu, Igual et pot interessar. ;)

Moltíssimes gràcies i si la veritat és que són joguines, he pogut provar en Off road algun parell com la X-ADV de honda o una WR450 d'enduro i es un altre món, però bueno amb una moto de 120kg, 125... He anat per tot arreu!
Una altre opció que tinc per mirar és la macbor xr5, continua la lluita interna Hahaha
Gràcies per l'enllaç!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i joan717
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Benvingut (y)
Per el que expliques pateixes un enverinament sobtat i molt fort de moto ..
Salut i gasss !!
Si si, totalment...
Desde el 2018 m'he obert i he conegut els 2 mons que ara més m'agraden que són el busseig i les motos... (Per ara de trail) haaha Gràcies i saluts!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
1 Ago 2020
67
158
Premis
3
Tortosa
Moto
CBR 650R
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Hi ha unitats per 10.000€, no tan lluny de la Tenere 700


La limitació del A2 són 200€ aprox
No he mirat de segona mà però podria ser bona opció arribat el moment, és qüestió de mirar-ho bé quan tingui el a2...
Per ara tiraré i continuaré tot l'estiu amb la petita mini trail 125 cc hahaha
Al setembre tocarà fer transpirenaica amb ella

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
  • Like
Reaccions: HartmannDiaz
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company!! Jo si n'organitza una i no ets massa lluny m'hi apunto..que veig que vas a per tot amb aquest derbi terra...
Salut i gas
 
HartmannDiaz

HartmannDiaz

Nouvingut
31 Jul 2020
16
42
Premis
3
Benvingut company!! Jo si n'organitza una i no ets massa lluny m'hi apunto..que veig que vas a per tot amb aquest derbi terra...
Salut i gas
Perfecte ara mateix fins mitjans de Agost estic fora però sí que tinc ganes de moto ja... A veure si s'organitza algo off aprop i podem fer grup!

Enviado desde mi Armor_6 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
I tant alguna en liarem!!