• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Ei mi voleu

Joman

Joman

Nouvingut
23 Nov 2017
1
0
Hola soc en Joman , soc de Manlleu(Osona)i tinc una Harley-Davinson Sportster iron 883,fins ara e sortit molt poc , però ultimament disposo de mes temps i el vull aprofitar , tinc poca experiencia amb sortides amb colla i tinc moltes ganas.

Salut
 
Esquivandomosquitos

Esquivandomosquitos

Nouvingut
22 Ago 2017
5
4
Hola soc en Joman , soc de Manlleu(Osona)i tinc una Harley-Davinson Sportster iron 883,fins ara e sortit molt poc , però ultimament disposo de mes temps i el vull aprofitar , tinc poca experiencia amb sortides amb colla i tinc moltes ganas.

Salut
Benvingut!! Ens veiem per los carreteres!!
Salutacions desde la provincia de Tarragona

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola soc en Joman , soc de Manlleu(Osona)i tinc una Harley-Davinson Sportster iron 883,fins ara e sortit molt poc , però ultimament disposo de mes temps i el vull aprofitar , tinc poca experiencia amb sortides amb colla i tinc moltes ganas.

Salut

Benvingut Joman! I tant que t’hi volem, és fantàstic tenir-te per aquí.

Com tal va la Sporster? Es una moto amb molt caràcter i que deu aportar moltes sensacions sobre la carretera.

Si vols et convidem a ensenyar una fotografia de la moto, ens encanta admirar-les encara que sigui en una pantalla.

Estic convençut que per aquí trobaràs una bona colla per anar sortint i agafant experiència, sense pressa i gaudint de la moto amb prudència i molts kilòmetres


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
J

Joman36

Convidat
Benvingut Joman! I tant que t’hi volem, és fantàstic tenir-te per aquí.

Com tal va la Sporster? Es una moto amb molt caràcter i que deu aportar moltes sensacions sobre la carretera.

Si vols et convidem a ensenyar una fotografia de la moto, ens encanta admirar-les encara que sigui en una pantalla.

Estic convençut que per aquí trobaràs una bona colla per anar sortint i agafant experiència, sense pressa i gaudint de la moto amb prudència i molts kilòmetres


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Hola soc en Joman , soc de Manlleu(Osona)i tinc una Harley-Davinson Sportster iron 883,fins ara e sortit molt poc , però ultimament disposo de mes temps i el vull aprofitar , tinc poca experiencia amb sortides amb colla i tinc moltes ganas.

Salut
Salutacions, a veure si algun dia ens trobem per les carreteres de Tarragona
6f07a78b6a4d35258b4d3e93dd44ad5a.jpg


Enviat des del meu Poppox P3 usant Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2

Fils similars