• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Cambi de moto

Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bona tarda...necessito les vostres opinions

En breu em venç el pla select de BMW. Ara tinc una F 700 GS i em plantejo canvi a XR 900 o be la nova F 750 GS. No faig off, no em crida massa i em diuen que la XR es una trail asfaltica. Que em podeu dir?

Per altra banda si algú esta interesat en la meva montura, fara 3 anys al juliol i porta 7500 Km

Gràcies
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon dia Gas a fons! Benvingut.

Doncs ahir vaig llegir el teu missatge i hi vaig donar un parell de voltes mentalment i jo de tu faria la f750GS i t'ho explico.

M'has dit que fas només asfalt i 7500 km en tres anys són 2500 per any. Amb això dedueixo que fas sortides curtes o "recados" i no fas viatges. Les dues motos que planteges porten més o menys el mateix motor (una ampliada en cilindrada però és el mateix bloc), concretament una fa 850 cc i l'altra 900cc, però un està potenciat a 77 cavalls i l'altre a 100 i pico, encara que sigui el mateix bloc.

Totes dues són trails totalment asfàltiques, amb llandes d'alumini i pneumàtics de carretera, no hi ha debat aquí, encara que la GS porta electrònica per activar un mode off-road si es desitja, he llegit, tot i que porta pneumàtics de carretera.

Tot i que són dues motos del mateix segment estan orientades a mercats diferents. La 750GS està pensada per tenir un preu de venda que li permeti competir amb motos com la Suzuki v-strom 650 o la Yamaha tracer 700 o la Kawasaky versys 650. En canvi la 900XR competeix en un segment més deportiu i equipat amb la Triump Tiger 900 GT, la multistrada 950 o la tracer 900GT.
En principi les primeres són trails molt capaces i assequibles, asfàltiques, i les segones trails també molt capaces amb més electrònica i potència, però fonamentalment són el mateix segment: trail asfàltica de mitja cilindrada. Una està orientada a un ús més diari i polivalent, inclús en zones interurbanes per anar a treballar, i l'altre també però amb un toc extra de deportivitat i una miqueta més pensada per viatges, tot i que en això darrer poca diferència, opino.

Com que ets una persona que no fa molts quilòmetres et recomano la f750GS amb el paquet dinàmic, que inclou més electrònica (més modes de conducció, ABS que detecta curves i control estabilitat en curva) i un canvi semiautomàtic sense embragatge. Si a més a més tens pensat fer viatges llargs et pots plantejar el control de velocitat i punys calefactables però no crec que sigui el cas.

La 900XR només et val la pena afegir varis milers d'euros si tens pensat fer una conducció més deportiva i vols notar auqests 20-30 cavalls extres, o bé tens interès en que porta una millor pantalla de sèrie. No obstant, si la diferència de potència no és un problema, amb la 750GS segur que trobaràs una pantalla més alta en un catàleg d'accessoris si quan la provis notes massa el vent per molts menys diners. Pensa que ja notaràs diferent potència en passar d'una moto de 798 cc a una de 853 cc, perquè té més par motor disponible a més revolucions i notaràs que corre més que la que tenies.

Així, resumint, penso que en el teu cas (i jutjant sense conèixer-te de res) amb la 750, com et deia, crec que aniràs bé, i no crec que valgui la pena fer l'esforç extra de pagar la 900xR.
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon dia Gas a fons! Benvingut.
Així, resumint, penso que en el teu cas (i jutjant sense conèixer-te de res) amb la 750, com et deia, crec que aniràs bé, i no crec que valgui la pena fer l'esforç extra de pagar la 900xR.
M'he endescuidat de dir que una cosa que hauries de fer és anar a un concessionari a seure a les dues a veure a quina et sents més còmode amb la postura, el seient, el manillar, etc...
 
Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Gràcies pels teus comentaris Serra. Avui he anat a concessionari i he assegut sobre d'elles. La F 750 GS amb el dipossit davant no te res a veure amb la F 700 GS sembla molta més moto que junt amb la pantalla i les millores la primera sentada ha sigut molt bona. La F 900 XR la sentada es molt més dura, el seient pel copilot es molt mes petit. Si es cert que porta molta més electronica, peró es una maquina molt potent per plegar-se i córrer, i no serà el meu cas. La moto la vaig adquirir per sortir amb la dona i poc a poc anar fent rutes. Tenim una nena que quan vaig agafar la moto tenia 10 anys, ara ja son 13 cap a 14 i ens donarà mes llibertat per poder sortir. Crec que com be dius la
F 750 serà la millor opció.
Gràcies pels teus comentaris
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies pels teus comentaris Serra. Avui he anat a concessionari i he assegut sobre d'elles. La F 750 GS amb el dipossit davant no te res a veure amb la F 700 GS sembla molta més moto que junt amb la pantalla i les millores la primera sentada ha sigut molt bona. La F 900 XR la sentada es molt més dura, el seient pel copilot es molt mes petit. Si es cert que porta molta més electronica, peró es una maquina molt potent per plegar-se i córrer, i no serà el meu cas. La moto la vaig adquirir per sortir amb la dona i poc a poc anar fent rutes. Tenim una nena que quan vaig agafar la moto tenia 10 anys, ara ja son 13 cap a 14 i ens donarà mes llibertat per poder sortir. Crec que com be dius la
F 750 serà la millor opció.
Gràcies pels teus comentaris
Me n'alegro d'haver sigut d'ajuda.
Amb això que sols anar acompanyat, que no ho sabia, crec que encara ho has acabat de definir més.
Ja has començat a pensar en el color i en l'equipament que hi muntaràs?
si portes un bagul et recomano un coixí d'aquests perquè el passatjer recolzi l'esquena enrera, jo li porto i dóna seguretat a la persona que va amb tu.
Esperem que passis a penjar fotos quan l'estrenis!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Gràcies pels teus comentaris Serra. Avui he anat a concessionari i he assegut sobre d'elles. La F 750 GS amb el dipossit davant no te res a veure amb la F 700 GS sembla molta més moto que junt amb la pantalla i les millores la primera sentada ha sigut molt bona. La F 900 XR la sentada es molt més dura, el seient pel copilot es molt mes petit. Si es cert que porta molta més electronica, peró es una maquina molt potent per plegar-se i córrer, i no serà el meu cas. La moto la vaig adquirir per sortir amb la dona i poc a poc anar fent rutes. Tenim una nena que quan vaig agafar la moto tenia 10 anys, ara ja son 13 cap a 14 i ens donarà mes llibertat per poder sortir. Crec que com be dius la
F 750 serà la millor opció.
Gràcies pels teus comentaris
Casualment tenvien aquesta resposta a la teva pregunta:
IMG 20200525 162402 481
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bé....
Suposo que tens clar que la F750GS és la moto que vols...com ja ha comentat en @Serra, realment per a anar-hi dos en moto a gust hi ha altres opcions i marques...

Jo t'ho comento perquè així tindràs l'excusa per probar-ne d'altres amb la dona. I a la que us hi trobeu més cómodes, i s'ajusti a les necessitats...cap a casa !!!


Bona tria, sigui quina sigui.

I penja fotossssss !!
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bé....
Suposo que tens clar que la F750GS és la moto que vols...com ja ha comentat en @Serra, realment per a anar-hi dos en moto a gust hi ha altres opcions i marques...

Jo t'ho comento perquè així tindràs l'excusa per probar-ne d'altres amb la dona. I a la que us hi trobeu més cómodes, i s'ajusti a les necessitats...cap a casa !!!


Bona tria, sigui quina sigui.

I penja fotossssss !!
Bones @Nikokaos el company va acabar decidint conservar la seva700gs si no recordo malament
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones @Nikokaos el company va acabar decidint conservar la seva700gs si no recordo malament
Doncs no ho savia....
La veritat és que amb tant poc kilometratge de la 700, si ja hi anaven bé amb la dona, canviar tampoc ho veia necessari....però és que això de les motos de vegades no té cap sentit per la resta, només per un mateix !!!
Jajajaja!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Hola bon dia Gas a fons! Benvingut.

Doncs ahir vaig llegir el teu missatge i hi vaig donar un parell de voltes mentalment i jo de tu faria la f750GS i t'ho explico.

M'has dit que fas només asfalt i 7500 km en tres anys són 2500 per any. Amb això dedueixo que fas sortides curtes o "recados" i no fas viatges. Les dues motos que planteges porten més o menys el mateix motor (una ampliada en cilindrada però és el mateix bloc), concretament una fa 850 cc i l'altra 900cc, però un està potenciat a 77 cavalls i l'altre a 100 i pico, encara que sigui el mateix bloc.

Totes dues són trails totalment asfàltiques, amb llandes d'alumini i pneumàtics de carretera, no hi ha debat aquí, encara que la GS porta electrònica per activar un mode off-road si es desitja, he llegit, tot i que porta pneumàtics de carretera.

Tot i que són dues motos del mateix segment estan orientades a mercats diferents. La 750GS està pensada per tenir un preu de venda que li permeti competir amb motos com la Suzuki v-strom 650 o la Yamaha tracer 700 o la Kawasaky versys 650. En canvi la 900XR competeix en un segment més deportiu i equipat amb la Triump Tiger 900 GT, la multistrada 950 o la tracer 900GT.
En principi les primeres són trails molt capaces i assequibles, asfàltiques, i les segones trails també molt capaces amb més electrònica i potència, però fonamentalment són el mateix segment: trail asfàltica de mitja cilindrada. Una està orientada a un ús més diari i polivalent, inclús en zones interurbanes per anar a treballar, i l'altre també però amb un toc extra de deportivitat i una miqueta més pensada per viatges, tot i que en això darrer poca diferència, opino.

Com que ets una persona que no fa molts quilòmetres et recomano la f750GS amb el paquet dinàmic, que inclou més electrònica (més modes de conducció, ABS que detecta curves i control estabilitat en curva) i un canvi semiautomàtic sense embragatge. Si a més a més tens pensat fer viatges llargs et pots plantejar el control de velocitat i punys calefactables però no crec que sigui el cas.

La 900XR només et val la pena afegir varis milers d'euros si tens pensat fer una conducció més deportiva i vols notar auqests 20-30 cavalls extres, o bé tens interès en que porta una millor pantalla de sèrie. No obstant, si la diferència de potència no és un problema, amb la 750GS segur que trobaràs una pantalla més alta en un catàleg d'accessoris si quan la provis notes massa el vent per molts menys diners. Pensa que ja notaràs diferent potència en passar d'una moto de 798 cc a una de 853 cc, perquè té més par motor disponible a més revolucions i notaràs que corre més que la que tenies.

Així, resumint, penso que en el teu cas (i jutjant sense conèixer-te de res) amb la 750, com et deia, crec que aniràs bé, i no crec que valgui la pena fer l'esforç extra de pagar la 900xR.
Molt bona resposta!!!!!!!!
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bona tarda...necessito les vostres opinions

En breu em venç el pla select de BMW. Ara tinc una F 700 GS i em plantejo canvi a XR 900 o be la nova F 750 GS. No faig off, no em crida massa i em diuen que la XR es una trail asfaltica. Que em podeu dir?

Per altra banda si algú esta interesat en la meva montura, fara 3 anys al juliol i porta 7500 Km

Gràcies
7500km en tres anys????? Jo en 3 anys 66000
 
  • Like
  • Collons
Reaccions: Burkat450R i Serra
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
gràcies pel teu comentari @Edutarraco
bé cadascú té el temps que té segons les obligacions familiars etc... jo en els anys que fa que tinc la Honda vaig estar també quasi un any que no podia sortir.
Jo la faig servir per rot, si agafo un altre moto en tindré 2 una pel dia a dia ( la vella) i l'altre per fer rutes. No m'agrada fer-li tants km
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Ulleres protecció moto Anàlisi de productes 2
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 58
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2

Fils similars