• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bones companys!

Esquivandomosquitos

Esquivandomosquitos

Nouvingut
22 Ago 2017
5
4
Hola motoristes!!
Em presento soc l'Hector, tinc una bmw r1200r amb la que gaudeixo de les rutes a base de bé. Espero poder compartir opinions i idees amb vosaltres. Si voleu veure les meves aventuretes em trobareu al Instagram amb el nick @Esquivandomosquitos .
Que vagi molt bé!!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola motoristes!!
Em presento soc l'Hector, tinc una bmw r1200r amb la que gaudeixo de les rutes a base de bé. Espero poder compartir opinions i idees amb vosaltres. Si voleu veure les meves aventuretes em trobareu al Instagram amb el nick @Esquivandomosquitos .
Que vagi molt bé!!
Bones Hector! Un plaer llegir-te per aqui. Ens agraden molt les fotografies que penges al teu perfil d'Instagram, i encara ens agrada més que les comparteixis amb tots a través del hastag #motoristescat, com fas tot sovint.

Tens una bona màquina, això està clar. Però el mèrit de capturar la moto, els paisatges i la conducció és tot teu :reverencia:

Esperem seguir gaudint de les teves fotografies durant molts kilòmetres! I seguir llegint-te per aquí. A veure si mica en mica la gent es torna a animar a treure el cap pel fòrum, que amb tanta xarxa social s'estan perdent "lo bo" ;)

Gas company!!
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Hola motoristes!!
Em presento soc l'Hector, tinc una bmw r1200r amb la que gaudeixo de les rutes a base de bé. Espero poder compartir opinions i idees amb vosaltres. Si voleu veure les meves aventuretes em trobareu al Instagram amb el nick @Esquivandomosquitos .
Que vagi molt bé!!

Bona tarda Hector!!
Ja ens seguim a Ig i ara per aquí!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Esquivandomosquitos

Esquivandomosquitos

Nouvingut
22 Ago 2017
5
4
Moltes gracies per les vostres paraules!!! M'en alegro que us agradin les meves fotos, seguirem gaudint dels kilometres, ara amb l'ajuda dels vostres articles sempre interessants



Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Gllm Crònica Companys aqui va un de sorra...Viatge Marroc Octubre 2019 Cròniques sobre motociclisme 9
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
Roger - EMERGÈNCIA - Tramitació de situacions d'emergència o sol·licituds de suport a companys del fòrum Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 1
Mariano Em presento Hola companys Presentacions 7
Roger Informació Dies díficils: suport entre companys Informació i suport 11

Fils similars