• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bones a tothom

Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Home, per a una persona q no ha portat mai una moto jo no li recomanaria una touring. Algú de vosaltres ha començat amb una moto de 650 i 230kg? Crec q no.
Jo he tingut tota la vida enduros i trails lleugeres (porto quasi 30 anys en moto), i he fet viatgets. Quan em vaig comprar la Vstrom i vaig fer el meu primer viatge, em va semblar q conduïa un submarí, 26000km i dos anys després he de reconèixer que la trobava fantàstica però seguia sent una vaca amb rodes.
Una Vstrom650 es més pesada (uns 25kg) i llarga (10cm més entre eixos) q una tracer700, ambdues el mateix segment. Es suau i simple, però no es un scooter.
Una SV650, o una MT07 poder ser motos d'iniciació, una Vstrom no.
Si vols aventura, una CRF250L, una BETA ALP400, una DRZ400, potser. I t'ho diu algú que fa 165cm d'alçada. El que fot quan se't tomba no es l'alçada, si no el pes. I si vols ABS si o si, la Honda.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bé he vist bastanta gent que comença amb la família NC d'Honda que és similar, no? Nc750x, Honda íntegra, potser inclús algú amb la x-adv tot i que aquesta és més per veterans, etc... Jo diria que per pes i par motor són comparables a la Suzuki. A més la V-strom porta un control per evitar que es cali en arrancar o anant lent que està pensat precisament per gent que comença i és de les poques de la cilindrada amb control de tracció configurable... I el pes de la versió actual sense maletes és de 213 kg plena.
Estic d acord que hi ha motos més aptes per començar, però crec que també inclús la pròpia Suzuki et diria que es pot agafar com a principiant. De fet, hi ha molta gent amb poca experiència que l'agafa perquè una 500 se li queda petita.
No ho sé no és la més fàcil però tampoc la veig una moto clarament per experts... Jo crec que si ets prou alt bé.
I en quant a caigudes en parat pel propi pes no se'n salva ni el que porta 40 anys conduint...
Ja et dic no és la més fàcil però tampoc crec que sigui tan mala opció... Vaja, tots tenim coneguts amb una cbr600 o kawa z900 com a primera moto no? I segurament encara costen més de portar que la V-strom...
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Jo us dono la opinió d'algú que l'ha portat a diari i per viatjar, i el pes declarat als catàlegs mai es real, i a sobre penja-li equipatge...
Una NC750 porta un motor amb cilindres quasi be horitzontals, i el dipòsit no està situat adalt de la moto (es una guantera), el q significa q el CDG es molt baix, i a més te 20 caballs menys.
Qualsevol R es més fàcil de maniobrar q una touring.
En fi, jo dono la opinió d'haver tingut una V650, i que ha posseït trails de diverses cilindrades. Cadascú té les seves experiències...
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo us dono la opinió d'algú que l'ha portat a diari i per viatjar, i el pes declarat als catàlegs mai es real, i a sobre penja-li equipatge...
Una NC750 porta un motor amb cilindres quasi be horitzontals, i el dipòsit no està situat adalt de la moto (es una guantera), el q significa q el CDG es molt baix, i a més te 20 caballs menys.
Qualsevol R es més fàcil de maniobrar q una touring.
En fi, jo dono la opinió d'haver tingut una V650, i que ha posseït trails de diverses cilindrades. Cadascú té les seves experiències...
D'acord tu la has tinguda, segur que ho saps millor que jo, al final, trens raó disculpa. .. ;)(y)
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Trabucat.... m'encanta la teva presentació,original ,divertida i molt sincera sense cap mena de complexa!!! Ole tuuu!!!

Benvingut i aquí hi ha gent amb molts coneixements ...sortiràs d'aquí fet un crack!! Jeje

Salut i benzina company!!
 
T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Moltes gràcies a tothom per les vostres respostes, disculpeu-me per no haver manifestat abans.

Agraeixo tots els comentaris i consells, però finalment no m'he pogut estar i fa uns dies vaig tenir un "flechazo" visual amb la que ja puc dir que és LA MEVA PRIMERA MOTO. He fet tota la paperassa i ja puc sortir a recórrer kilòmetres!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Aquí la presento oficialment, és una Kawasaki KLE500 del 2007 amb 29.000km :love::love::love::

Kle500
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Moltes gràcies a tothom per les vostres respostes, disculpeu-me per no haver manifestat abans.

Agraeixo tots els comentaris i consells, però finalment no m'he pogut estar i fa uns dies vaig tenir un "flechazo" visual amb la que ja puc dir que és LA MEVA PRIMERA MOTO. He fet tota la paperassa i ja puc sortir a recórrer kilòmetres!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Aquí la presento oficialment, és una Kawasaki KLE500 del 2007 amb 29.000km :love::love::love::

Veure l'arxiu adjunt 1416
Bones compi!! Felicitats!!! Que xula!!! Has triat una unitat impecable, em recorda la que té @Edutarraco , que sembla nova del tot!! Si tens algun dubte sobre mecànica al respecte, segur que l'Edu et pot assessorar, ja que li fa el manteniment ell!

Em recorda molt la Yamaha XT 600e que vaig tenir: una moto polivalent i dura com una pedra. Com la trobo a faltar!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7

Fils similars