• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bona tarda!!

Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Em dic Dani, soc del Tarragonés i tinc una F700GS de la que estic molt content.
M'agrada fer fotos de per on vaig.
Tinc una web on penjo les fotos que faig de les sortides i els viatges, també tinc algun brico d'aquesta moto i de la GS1200 que tenia abans, la web la vaig fer per mi, però la comparteixo amb els que la volen veure.

Ens anem veient per aquí!!
V'ss



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Esquivandomosquitos

Esquivandomosquitos

Nouvingut
22 Ago 2017
5
4
Eeeeiiiiii Dani!!
Tots som del Tarragones o que?
Ara tambe et segueixo jo per aquí, algun dia ens trobarem per la carretera! Que vagi bé!!

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Em dic Dani, soc del Tarragonés i tinc una F700GS de la que estic molt content.
M'agrada fer fotos de per on vaig.
Tinc una web on penjo les fotos que faig de les sortides i els viatges, també tinc algun brico d'aquesta moto i de la GS1200 que tenia abans, la web la vaig fer per mi, però la comparteixo amb els que la volen veure.

Ens anem veient per aquí!!
V'ss



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Benvingut Dani! Alguna vegada ens has fet arribar fotografies a lInstagram també, la teva GS fa molt goig! La recordo enmig del camp :D
Ens alegrem molt de tenir-te aquí també. A veure si entre tots anem plint el fòrum i li traiem suc, que compartir sobre motos, experiències i aficions és collonut.

Si ho vols pots compartir la teva pàgina web, segur que a més d'un i de dos li agrada fer-hi una ullada.

Ens llegim!
PD: A veure si els vostres amics i companys de ruta es deixen caure per aquí també, que com més siguem més podrem llegir, conèixer i compartir :)
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Benvingut Dani! Alguna vegada ens has fet arribar fotografies a lInstagram també, la teva GS fa molt goig! La recordo enmig del camp :D
Ens alegrem molt de tenir-te aquí també. A veure si entre tots anem plint el fòrum i li traiem suc, que compartir sobre motos, experiències i aficions és collonut.

Si ho vols pots compartir la teva pàgina web, segur que a més d'un i de dos li agrada fer-hi una ullada.

Ens llegim!
PD: A veure si els vostres amics i companys de ruta es deixen caure per aquí també, que com més siguem més podrem llegir, conèixer i compartir :)

Moltes gràcies per la benvinguda!!

La web es www.gseandoporlavida.com

Es sencilleta, la tinc per penjar les fotos i prou, sense cap pretenció


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Bones Dani!
He visitat la teva web i m'ha agradat molt,veig que fas bones sortides. He vist que vas anar a pingüinos,jo aquest 2018 tmb hi aniré a veure si coincidim. Jejeje
Que vagi molt bé

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Bones Dani!
He visitat la teva web i m'ha agradat molt,veig que fas bones sortides. He vist que vas anar a pingüinos,jo aquest 2018 tmb hi aniré a veure si coincidim. Jejeje
Que vagi molt bé

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk

Hola, moltes gràcies , la finalitat de la meva web és aquesta, que la gent es distregui veient-la, no pretenc res més, tampoc soc un aventurer d’aquest que no es baixen de la moto, jajajaja.
Ja ho anem parlant lo de Pingüinos


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Hola, moltes gràcies , la finalitat de la meva web és aquesta, que la gent es distregui veient-la, no pretenc res més, tampoc soc un aventurer d’aquest que no es baixen de la moto, jajajaja.
Ja ho anem parlant lo de Pingüinos


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Enhorabona per la web i continua aixi,que els altres la disfrutarem.
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
A banda de la web també vaig pujant vídeos a Youtube de les sortides de dissabte al canal que tinc, us deixo una mostra...


Espero que us moli molt


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
A banda de la web també vaig pujant vídeos a Youtube de les sortides de dissabte al canal que tinc, us deixo una mostra...


Espero que us moli molt


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Un vídeo molt agradable Dani! No sabia que també tenies un canal a Youtube. Pots compartir els teus vídeos sempre que vulguis, així també els anem donant a conèixer una mica.
 
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Tinc de tot , amb molt de gust els penjaré, ara mateix hi han uns 6 o 7... poc a poc aniran creixent.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Ja veig que si que tens de tot! Jejeje Reconec aquestes carreteres,bones per anar a curvejar,i bones vistes. Segur que algun dia coincidirem per aquí.

Enviat des del meu SM-A510F usant Tapatalk
 

Fils similars