• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Resultats de cerca

  1. Gseandoporlavida

    Em presento Hola

    Bona nit i benvingut! Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  2. Gseandoporlavida

    Em presento Bon dia a tothom!!!!

    Molt bones, bones màquines tens [emoji1360] Ens veiem per aquí [emoji6] Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  3. Gseandoporlavida

    La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018

    El canvi d’aquesta moto és una canya, súper suau i molt ràpid de reaccions. Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  4. Gseandoporlavida

    Consells Quins trucs teniu per evitar el fred a l'hivern?

    Jo segueixo igual amb el fred, surto igual, bona roba de cordura i a sota roba térmica i a la moto els punys calefactables amb les manyoples, ja pot fer fred, boira o nevar, les mans van calentetes i això et permet portar guants primets amb lo que els punys es noten molt més i tens millor tacte...
  5. Gseandoporlavida

    Crònica Volta a Catalunya

    Una bona volta, si senyor!! Molt xules les fotos, sobre tot les de la neu, el més important es gaudir força i ja es veu que ho heu fet [emoji122][emoji122] Gràcies per comparti-ho [emoji111]️ Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  6. Gseandoporlavida

    Marc Márquez es proclama tetracampió de MotoGP

    Brutal, en 5 anys a Motogp ha guanyat 4 títols, no es pot demanar més!! Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  7. Gseandoporlavida

    Notícia Les noves Kymco

    Algun cop em passa pel cap, jajajaja, però de moment a la GS li queden aventuras que gaudir, esperem jajaja. Porto més kms amb la Kymco 300 en dos anys que amb la GS en 4 jajajaja Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  8. Gseandoporlavida

    Em presento Bona tarda!!

    [emoji23][emoji23][emoji111]️ Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  9. Gseandoporlavida

    Notícia Les noves Kymco

    Les veurem al saló EICMA la setmana vinent, però quina pinta tenen en les fotos que han penjat avui els de Kymco, el tub d’escapament a la quilla queda molt xulo. I també un model amb tres rodes.. Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  10. Gseandoporlavida

    Em presento Bona tarda!!

    Tinc de tot [emoji23][emoji23][emoji23], amb molt de gust els penjaré, ara mateix hi han uns 6 o 7... poc a poc aniran creixent. Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  11. Gseandoporlavida

    Em presento Bona tarda!!

    A banda de la web també vaig pujant vídeos a Youtube de les sortides de dissabte al canal que tinc, us deixo una mostra... Espero que us moli molt [emoji23][emoji23] Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  12. Gseandoporlavida

    La nova ktm

    Quin tros de ruta, mola molt, recorda fer fotos [emoji6] i sobre tot a gaudir-ho força [emoji111]️ Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  13. Gseandoporlavida

    La nova ktm

    Moltes gràcies [emoji6] Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
  14. Gseandoporlavida

    La nova ktm

    Preciosa moto, últimament les KTM em cridan molt l’atenció, el problema es que soc baixet i totes son altes.. [emoji23][emoji23] però son molt xules, espero que la gaudeixis molt i vagis posant fotos que així anirem batejant veient-les, que fagis molts kms amb ella [emoji6] Enviado desde mi...
  15. Gseandoporlavida

    La nova gamma de Harley Davidson 2018

    Molt xules, jo tinc un problema, m’agraden totes les motos, jajajaja. Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  16. Gseandoporlavida

    Em presento Bona tarda!!

    Hola, moltes gràcies [emoji6], la finalitat de la meva web és aquesta, que la gent es distregui veient-la, no pretenc res més, tampoc soc un aventurer d’aquest que no es baixen de la moto, jajajaja. Ja ho anem parlant lo de Pingüinos [emoji23][emoji23] Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  17. Gseandoporlavida

    Anàlisis-Comparativa Kymco Yager 300

    Un plaer, com sempre! Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  18. Gseandoporlavida

    Anàlisis-Comparativa Kymco Yager 300

    Molt bones.... Aquesta és l'altre moto que tinc, és una eina de treball per mi, la faig servir cada dia per realitzar les visites. Sempre he tingut Yamaha's i BMW, quan vaig decidir comprar-me un altre Scooter, els tallers els que anava a peritar sempre em deien, comprat una Kymco, no val la...
  19. Gseandoporlavida

    Crònica A la Mussara … entre forns i esmorzar.

    Bona ruta, has passat pel meu poble, Salomó. [emoji1319][emoji1319][emoji1319] Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
  20. Gseandoporlavida

    Harley-Davidson, 115 anys de llibertat i vocació de distingir-se

    El contracte militar li va salvar la vida en perjudici d'Indian, que no oblidem que van fer motos abans que Harley Davidson. En qualsevol cas, las vendes de HD han baixat un 30% aquest any inclós els beneficis del Merchandising, hauran de reinventar-se per aconseguir recuperar els beneficis...