Resultats de cerca

1. Joa_bandit

Dubte Quins pneumàtics em recomaneu?

Aviat toca canvi de neumàtics i estic mirant quins van millor pel que a mi m'interessa, que es anar amunt i avall entre setmana i fer algunes escapades els findes sense patir al curvejar Teniu algo en ment? El mecànic em va dir que hi ha compostos amb el centre del neumàtic més resistent per...
  2. Joa_bandit

Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat

Hi ha diversos vídeos d'aquests a la xarxa, però aquest és interessant al ser en una ciutat com Londres, molt similar a moltes ciutats nostres pel que fa al volum de trànsit.
  3. Joa_bandit

Anàlisis-Comparativa La moto elèctrica 100% catalana arriba el 2017

Scutum, Torrot, Rieju i Volta s’alien per fabricar una moto elèctrica íntegrament catalana amb el suport de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona LES CLAUS Les quatre empreses signen un conveni per a la creació d'un consorci industrial privat La moto tindrà l'equivalent a 125cc i...
  4. Joa_bandit

Holaaa!!

Holaaa he trobat el fòrum al face i aqui estic, tinc una suzuki bandit 650N del 2008 i espero poder parlar de motos amb tots els de per aqui. Poso una foto d'una dinternet igual que la meva ja que no tinc cap foto ara mateix (el seient m'agradaria tapissar-lo com a la foto, el tinc de serie)...
A dalt