• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Restaurants Moteros

Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bona dia a tots!!!!
M'agradaria poder disposar d'una llista de restaurants moteros o que estan acostumats a tractar amb motoristes.
Podríem fer una llista per comarques, provincies, pobles o com volgueu.
Ho deixo a la vostra decisió.
Salut i GAS
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Podríem crear un mymaps amb els llocs que coneixem y anarlos afegint, segons ens vagin comentant al fil.


Si voleu el puc deixar amb permisos per que qualsevol el pugui editar :)

Salut!
Bones Albert! Bona pensada. Doncs mira si posa permisos oberts, i que qui vulgui els afegeixi al mapa, i qui vulgui que els posi al fil. I entre tots ja els acabarem posant a tots al mapa (y)
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
A primer cop de vista he afegit 10 llocs, ja en aniré afegint mes tal i com em vinguin al cap ;). Potser seria interessant posar el tipus de menjar que fan, horaris, preu, si hi ha lloc per aparcar comodament, etc... no se si es pot fer amb aquest mateix mapa?? si no si algú li interessa pot buscar referencia al google maps o preguntar per aquí ...
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
A primer cop de vista he afegit 10 llocs, ja en aniré afegint mes tal i com em vinguin al cap ;). Potser seria interessant posar el tipus de menjar que fan, horaris, preu, si hi ha lloc per aparcar comodament, etc... no se si es pot fer amb aquest mateix mapa?? si no si algú li interessa pot buscar referencia al google maps o preguntar per aquí ...

Els dos que he possat jo pots veure l'informació clicant, he possat l'enllaç directe del google.
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Molt bona iniciativa, jo de moment en posaré tres, i ja a mesura que en sàpiga més ...doncs més...jeje
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
Doncs afegeixo un a Guardiola de Font-Rubí, el Restaurant Cal Pau Xich, al mig del poble, amb parking privat al costat
9b98d8f3bba5fd7455a742f0c670d4cf.jpg


Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Si aneu per Bot (Terra Alta) recomanat també per un altre fòrum motard. Jo vaig menjar i nois, llepar-se els dits és poc.
1594546403104

1594546469206

 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
He afegit Cal Forner a Collsuspina.
Genial, però no us adormiu, s'omple de motos de carretera, trail, Enduro, trial.....
Si sou molts cal reservar.

Salut!!
Si aneu per Bot (Terra Alta) recomanat també per un altre fòrum motard. Jo vaig menjar i nois, llepar-se els dits és poc.Veure l'arxiu adjunt 1052
Veure l'arxiu adjunt 1053
Gràcies per les recomanacions (y)
 

Fils similars