• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de Tàrraco

  1. Tàrraco

    Em presento Jordi d'Amposta

    Benvingut!!
  2. Tàrraco

    Ruta en moto The Silent Route a mig juny: serà un forn? :__)

    Gracies per la explicació, tenim ganes d'anar-hi algun dia d'aquests i així ja anem avisats.
  3. Tàrraco

    Em presento Em presento desde Igualada

    Benvingut!!, veig que tenim gustos semblants ;)
  4. Tàrraco

    com porteu això del límit de 30km/h?

    Es fa lent però per mi cap problema, crec que es el que calia fer a les ciutats ;).
  5. Tàrraco

    Per fi...moto!!!

    A disfrutar-la!!
  6. Tàrraco

    Competició Carrera de Resistència de Pit Bikes al Circuit de Móra d´Ebre....

    Gracies per l'informació (y)
  7. Tàrraco

    Dubte Pantalons moto

    Gracies! (y)
  8. Tàrraco

    Dubte Pantalons moto

    Una pregunta: El pantalons aquest tipus texans, son elastics?
  9. Tàrraco

    Dubte Pantalons moto

    Jo també m'estic mirant uns pantalons d'aquests, prenc nota de les vostres opinions ;)(y)
  10. Tàrraco

    Fotos Les nostres motos

    Ostres que xula!!! a de ser molt xulo poder anar amb una moto així :love:
  11. Tàrraco

    Ruta en moto Què heu fet avui?

    Quan tornes de viatge i t'ocupen la jaqueta de la moto perquè està calenteta :ROFLMAO:
  12. Tàrraco

    Em presento!

    Benvingut i a disfrutar-la !!! (y)
  13. Tàrraco

    Dubte Samarretes

    Bona pàgina aquesta de individual.cat (y), no la coneixia ...
  14. Tàrraco

    Ruta en moto Què heu fet avui?

    L'esmorzar si es aviat (8.30/9h) ja agafes gana per dinar ;), si el fas mes tard de les 10h ja no cal que dinis gaire :ROFLMAO:. Nosaltres solem sortir força aviat, a les 7.30h ja sortim així a les 8.30/9h ja parem a esmorzar :p.
  15. Tàrraco

    Ruta en moto Què heu fet avui?

    Nosaltres una volta de Tarragona a Verdú passejant per la Conca de Barberà... amb la corresponen parada per esmorzar :ROFLMAO: